Przetarg 7556140 - DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7556140 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-24
przedmiot ogłoszenia
DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer referencyjny: ZP/p/24/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część.
3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, roku produkcji oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą.
4. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na wybraną część/części.
Zamówienie zostało podzielone na 11 części. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Środek do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na alkohol
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 2 Nazwa: Środek do dezynfekcji małych powierzchni na bazie alkoholu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 3 Nazwa: Środek myjąco-dezynfekujący do małych i dużych powierzchni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 4 Nazwa: Antybakteryjna emulsja do mycia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 5 Nazwa: Środki sporobójcze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 6 Nazwa: Nawilżane chusteczki do powierzchni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 7 Nazwa: Środki do dezynfekcji narzędzi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 8 Nazwa: Preparaty do dezynfekcji i pielęgnacji rąk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 9 Nazwa: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część.

Część nr: 10 Nazwa: Dozowniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

Część nr: 11 Nazwa: Preparat do mycia i pielęgnacji pacjenta
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu cenowym – Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115606-N-2020 z dnia: 2020-07-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2.
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. 2. Wadium na poszczególne części
wynosi: Część nr 1 – 390,00 zł (trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 2 – 650,00 zł (sześćset
pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 3 – 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część nr 4 – 450,00 zł (czterysta
pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 5 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 6 – 350,00 zł
(trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 7 – 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 8 –
750,00 zł (siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 9 – 700,00 zł (siedemset złotych 00/100) Część nr
10 – 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część nr 11 – 20,00 zł (dwadzieścia złotych 00/100)
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. 2. Wadium na poszczególne części
wynosi: Część nr 1 – 390,00 zł (trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 2 – 650,00 zł (sześćset
pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 3 – 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część nr 4 – 450,00 zł (czterysta
pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 5 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 6 – 350,00 zł
(trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 7 – 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 8 –
750,00 zł (siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 9 – 700,00 zł (siedemset złotych 00/100) Część nr
10 – 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część nr 11 – 20,00 zł (dwadzieścia złotych 00/100)
3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Poznań
numer: 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122
tytułem: „WADIUM – POSTĘPOWANIE NR ZP/p/24/2020”.
6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć
w formie oryginały w odrębnym opakowaniu.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie / lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację.
9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
12. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
13. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 11:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 11:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115987-N-2020 z dnia: 2020-07-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 11:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 11:00
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, materiały medyczne
kody CPV 33631600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin