Przetarg - Dostawa stołu operacyjnego oraz myjni ultradźwiękowych ....

   
Analizuj Zamówienie 6389432 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-06
przedmiot ogłoszenia
Dostawa stołu operacyjnego oraz myjni ultradźwiękowych .
Numer referencyjny: ZP.261.8-AM.2018, Postępowanie nr 95

1. Przedmio
tem zamówienia jest dostawa:
• stołu operacyjnego do zabiegów ogólnochirurgicznych i bariatrycznych – Część nr 1 ;
• myjni ultradźwiękowych do narzędzi chirurgicznych – Część nr 2
dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych/minimalnych dla poszczególnych Części (Załączniki nr 1 do SIWZ), będącymi integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach:
• stół operacyjny do zabiegów ogólnochirurgicznych i bariatrycznych – Część nr 1 – 1 szt.,
• myjnie ultradźwiękowe do narzędzi chirurgicznych – Część nr 2 – 2 szt.,
opisanych w Załącznikach nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Stół operacyjny do zabiegów ogólnochirurgicznych i bariatrycznych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: • stołu operacyjnego do zabiegów ogólnochirurgicznych i bariatrycznych – Część nr 1 dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych/minimalnych dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SIWZ), będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości: • stół operacyjny do zabiegów ogólnochirurgicznych i bariatrycznych – Część nr 1 – 1 szt., opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Myjnie ultradźwiękowe do narzędzi chirurgicznych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: • myjni ultradźwiękowych do narzędzi chirurgicznych – Część nr 2 dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz wymagania zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie parametrów wymaganych/minimalnych dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SIWZ), będącym integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilości: • myjnie ultradźwiękowe do narzędzi chirurgicznych – Część nr 2 – 2 szt., opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500270980-N-2018 z dnia: 2018-11-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
W Sekcji II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie winno być: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1, 2 wraz z instalacją i uruchomieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z fakturą VAT oraz podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu od daty podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2018r.
W ogłoszeniu powinno być:
W Sekcji II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie winno być: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa przedmiotu zamówienia w Części nr 1 wraz z instalacją i uruchomieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z fakturą VAT oraz podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu od daty podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2018r.
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 wraz z instalacją i uruchomieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z fakturą VAT oraz podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu do 8 tygodni od daty podpisania umowy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-11-16, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-11-19, godzina: 09:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6
W ogłoszeniu jest:
1.Termin otwarcia ofert: 16.11.2018r. o godzinie 10:00.
(...)
W ogłoszeniu powinno być:
1.Termin otwarcia ofert: 19.11.2018r. o godzinie 10:00.
(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-CZĘŚĆNR2
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 2018-12-14
W ogłoszeniu powinno być:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-CZĘŚĆNR2
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
W pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA, winno być: Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 wraz z instalacją i uruchomieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z fakturą VAT oraz podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu od daty podpisania umowy do dnia 14 grudnia 2018r.
(...)
W ogłoszeniu powinno być:
W pkt 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA, winno być:
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 wraz z instalacją i uruchomieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z fakturą VAT oraz podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu do 8 tygodni od daty podpisania umowy . (...)
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33100000, 33192230
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin