Przetarg 7200069 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w...

   
Analizuj Zamówienie 7200069 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-02
przedmiot ogłoszenia
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
Numer referencyjny: BZ.272.20.2019.HM

Przedmiot zam
ówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę – szacunkowe ilości:
a) tablice rejestracyjne zwyczajne
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - 82 000 sztuk
- zmniejszone - 300 sztuk
- motocyklowe - 3 000 sztuk
- motorowerowe - 2 000 sztuk
- indywidualne - 200 sztuk
- zabytkowe - 200 sztuk
- wtórniki tablic rej. zwyczajnych - 2 000 sztuk
b) tablice rejestracyjne profesjonalne
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - 250 sztuk
- motocyklowe - 20 sztuk
- motorowerowe - 20 sztuk
- wtórniki tablic rej. profesjonalnych - 10 sztuk
3) Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującym wzorem – określonym w zał. Nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2017 poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów z dnia 12 marca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 546).
4) Wykonawca na pisemne zamówienie Zamawiającego będzie dostarczał tablice rejestracyjne pod wskazane w zamówieniu adresy tj.:
- Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej, ul. Piastowska 40,
- Oddziału Zamiejscowego Wydziału Komunikacji i Transportu w Czechowicach-Dziedzicach, pl. Jana Pawła II 4/5
5) Zamawiający każdorazowo w zamówieniu określi wyróżniki literowo-cyfrowe tablic rejestracyjnych.
6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dostawy awaryjnej w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
8) W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w czasie przerejestrowania i wycofania pojazdów z ruchu. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) z zachowaniem szczególnych warunków uniemożliwiających ich odtworzenie. Odbiór tablic dokonywany będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony umowy. Roczna liczba wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych wynosi ok. 24 000 szt. Odbiór tablic następować będzie nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w każdej lokalizacji.
9) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczania pojemników na zbierane tablice w liczbie nie mniejszej niż 7 szt. (pojemniki muszą być trwałe w eksploatacji i mieścić co najmniej 100szt. wycofanych tablic).
10) Zamawiający z tytułu dostawy tablic rejestracyjnych oraz ich odbioru i złomowania nie będzie ponosił dodatkowych opłat.
11) Dostawa oraz odbiór tablic będzie odbywać się w godzinach pracy odpowiednio Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej lub Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach.
12) W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu program komputerowy, umożliwiający składanie zamówień na tablice, powiadamianie Wykonawcy o konieczności odbioru tablic wycofanych oraz składania reklamacji. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej po podpisaniu umowy. Wykonawca przeszkoli z obsługi programu minimum dwie osoby wskazane przez Zamawiającego. W przypadku awarii oprogramowania, Zamawiający dopuszcza komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej.

Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 91 ust.2a ustawy Prawo zamówień publicznych:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa o ustalonych standardach jakościowych wynikających wprost z przepisów prawnych. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wymagania stawiane Wykonawcom:
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
Warunki gwarancji:
1) Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu zamówienia, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie.
2) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od odbioru zamówienia częściowego.
3) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540266613-N-2019 z dnia: 2019-12-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę – szacunkowe ilości: a) tablice rejestracyjne zwyczajne - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - 82 000 sztuk - zmniejszone - 300 sztuk - motocyklowe - 3 000 sztuk - motorowerowe - 2 000 sztuk - indywidualne - 200 sztuk - zabytkowe - 200 sztuk - wtórniki tablic rej. zwyczajnych - 2 000 sztuk b) tablice rejestracyjne profesjonalne - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - 250 sztuk - motocyklowe - 20 sztuk - motorowerowe - 20 sztuk - wtórniki tablic rej. profesjonalnych - 10 sztuk 3) Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującym wzorem – określonym w zał. Nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2017 poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów z dnia 12 marca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 546). 4) Wykonawca na pisemne zamówienie Zamawiającego będzie dostarczał tablice rejestracyjne pod wskazane w zamówieniu adresy tj.: - Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej, ul. Piastowska 40, - Oddziału Zamiejscowego Wydziału Komunikacji i Transportu w Czechowicach-Dziedzicach, pl. Jana Pawła II 4/5 5) Zamawiający każdorazowo w zamówieniu określi wyróżniki literowo-cyfrowe tablic rejestracyjnych. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia. 7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dostawy awaryjnej w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. 8) W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w czasie przerejestrowania i wycofania pojazdów z ruchu. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) z zachowaniem szczególnych warunków uniemożliwiających ich odtworzenie. Odbiór tablic dokonywany będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony umowy. Roczna liczba wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych wynosi ok. 24 000 szt. Odbiór tablic następować będzie nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w każdej lokalizacji. 9) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczania pojemników na zbierane tablice w liczbie nie mniejszej niż 7 szt. (pojemniki muszą być trwałe w eksploatacji i mieścić co najmniej 100szt. wycofanych tablic). 10) Zamawiający z tytułu dostawy tablic rejestracyjnych oraz ich odbioru i złomowania nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 11) Dostawa oraz odbiór tablic będzie odbywać się w godzinach pracy odpowiednio Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej lub Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. 12) W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu program komputerowy, umożliwiający składanie zamówień na tablice, powiadamianie Wykonawcy o konieczności odbioru tablic wycofanych oraz składania reklamacji. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej po podpisaniu umowy. Wykonawca przeszkoli z obsługi programu minimum dwie osoby wskazane przez Zamawiającego. W przypadku awarii oprogramowania, Zamawiający dopuszcza komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 91 ust.2a ustawy Prawo zamówień publicznych: Przedmiotem zamówienia jest dostawa o ustalonych standardach jakościowych wynikających wprost z przepisów prawnych. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcom: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Warunki gwarancji: 1) Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu zamówienia, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie. 2) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od odbioru zamówienia częściowego. 3) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę – szacunkowe ilości:
a) tablice rejestracyjne zwyczajne (białe tło)
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - 81 500 sztuk
- zmniejszone - 270 sztuk
- motocyklowe - 2 950 sztuk
- motorowerowe - 1 900 sztuk
- indywidualne - 180 sztuk
- zabytkowe - 200 sztuk
- wtórniki tablic rej. zwyczajnych - 1 950 sztuk
b) tablice rejestracyjne zwyczajne (zielone tło)
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - 500 sztuk
- zmniejszone - 30 sztuk
- motocyklowe - 50 sztuk
- motorowerowe - 100 sztuk
- indywidualne - 20 sztuk
- wtórniki tablic rej. zwyczajnych - 50 sztuk
c) tablice rejestracyjne profesjonalne
- samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - 250 sztuk
- motocyklowe - 20 sztuk
- motorowerowe - 20 sztuk
- wtórniki tablic rej. profesjonalnych - 10 sztuk
3) Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującym wzorem – określonym w zał. Nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz.U. z 2017 poz. 2355 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów z dnia 12 marca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 546). 4) Wykonawca na pisemne zamówienie Zamawiającego będzie dostarczał tablice rejestracyjne pod wskazane w zamówieniu adresy tj.: - Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej, ul. Piastowska 40, - Oddziału Zamiejscowego Wydziału Komunikacji i Transportu w Czechowicach-Dziedzicach, pl. Jana Pawła II 4/5 5) Zamawiający każdorazowo w zamówieniu określi wyróżniki literowo-cyfrowe tablic rejestracyjnych. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia. 7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dostawy awaryjnej w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. 8) W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez Zamawiającego w czasie przerejestrowania i wycofania pojazdów z ruchu. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) z zachowaniem szczególnych warunków uniemożliwiających ich odtworzenie. Odbiór tablic dokonywany będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony umowy. Roczna liczba wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych wynosi ok. 24 000 szt. Odbiór tablic następować będzie nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu w każdej lokalizacji. 9) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego użyczania pojemników na zbierane tablice w liczbie nie mniejszej niż 7 szt. (pojemniki muszą być trwałe w eksploatacji i mieścić co najmniej 100szt. wycofanych tablic). 10) Zamawiający z tytułu dostawy tablic rejestracyjnych oraz ich odbioru i złomowania nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 11) Dostawa oraz odbiór tablic będzie odbywać się w godzinach pracy odpowiednio Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej lub Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. 12) W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca nieodpłatnie użyczy Zamawiającemu program komputerowy, umożliwiający składanie zamówień na tablice, powiadamianie Wykonawcy o konieczności odbioru tablic wycofanych oraz składania reklamacji. Oprogramowanie zostanie dostarczone i zainstalowane na wskazanej przez Zamawiającego jednostce komputerowej po podpisaniu umowy. Wykonawca przeszkoli z obsługi programu minimum dwie osoby wskazane przez Zamawiającego. W przypadku awarii oprogramowania, Zamawiający dopuszcza komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 91 ust.2a ustawy Prawo zamówień publicznych: Przedmiotem zamówienia jest dostawa o ustalonych standardach jakościowych wynikających wprost z przepisów prawnych. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wymagania stawiane Wykonawcom: Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Warunki gwarancji: 1) Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu zamówienia, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie. 2) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od odbioru zamówienia częściowego. 3) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-10, godzina: 11:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 11:00
branża Motoryzacja
podbranża tablice rejestracyjne
kody CPV 30195000, 31523200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin