Przetarg - Dostawa urządzeń stosowanych w chirurgii, intensywnej...

   
Analizuj Zamówienie 5778091 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2018-01-31
przedmiot ogłoszenia
Dostawa urządzeń stosowanych w chirurgii, intensywnej terapii i okulistyce do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu M
edycznego w Białymstoku, z podziałem na 8 części. Numer referencyjny: AZP/261/D/5/TIN/USK/ZP/129/2018
Część nr 1
Nazwa Hak automatyczny – 1 kpl. Bezpośredni Użytkownik: Klinika Chirurgii Naczyń i Transplantacji
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń/zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
Dokumenty składające się na ofertę.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca niedołączanie do oferty dokumentów, które nie są wymagane przez Zamawiającego na danym etapie postępowania.
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do SIWZ), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy) oraz
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do SIWZ).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.

Część nr 2
Nazwa Narzędzia wielorazowe laparoskopowe – 1 kpl. Bezpośredni Użytkownik: I Klinka Chirurgii Ogólnej i Endokrynologicznej
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.2 do SIWZ były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń/zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
Dokumenty składające się na ofertę.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się
Na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca niedołączanie do oferty dokumentów, które nie są wymagane
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do siwz, opieczętowany
I podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność.
Z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału.
W postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do siwz), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy.
Z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy)
Oraz.
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do siwz).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.

Część nr 3
Nazwa Narzędzie wielorazowe laparoskopowe w postaci głowicy USG z wielorazowym narzędziem do pobierania biopsji - 1 kpl. Bezpośredni Użytkownik: I Klinika Chirurgii Ogólnej i Endokrynologicznej.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.3 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się
Na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca NIEDOŁĄCZANIE DO OFERTY DOKUMENTÓW, KTÓRE NIE SĄ WYMAGANE.
PEZEZ ZAMAWIAJACEGO NA DANYM ETAPIE POSTĘPOWANIA.
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do siwz, opieczętowany
I podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność.
Z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału.
W postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do siwz), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy.
Z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy)
Oraz.
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do siwz).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.3 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.

Część nr 4
Nazwa Wideolaryngoskopy. Oddz. Intensywnej Terapii –Wideolaryngoskop A - 1 kpl., Kl. Anestezjologii i Intensywnej Terapii –Wideolaryngoskop A - 2 kpl., Kl. Kardiologii Inwazyjnej –Wideolaryngoskop B-1 kpl.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.4 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się
Na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca NIEDOŁĄCZANIE DO OFERTY DOKUMENTÓW, KTÓRE NIE SĄ WYMAGANE.
PEZEZ ZAMAWIAJACEGO NA DANYM ETAPIE POSTĘPOWANIA.
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do siwz, opieczętowany
I podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność.
Z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału.
W postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do siwz), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy.
Z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy)
Oraz.
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do siwz).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.4 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.

Część nr 5
Nazwa Zestaw do trudnej intubacji, zestaw narzędzi do wkłuć centralnych, kleszczyki, nożyce chirur-giczne, pęsety – 1 kpl. Bezpośredni Użytkownik: Oddział Intensywnej Terapii.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.5 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się
Na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca NIEDOŁĄCZANIE DO OFERTY DOKUMENTÓW, KTÓRE NIE SĄ WYMAGANE.
PEZEZ ZAMAWIAJACEGO NA DANYM ETAPIE POSTĘPOWANIA.
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do siwz, opieczętowany
I podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność.
Z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału.
W postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do siwz), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy.
Z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy)
Oraz.
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do siwz).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.5 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.

Część nr 6
Nazwa Analizator parametrów biochemicznych – 1 kpl. Bezpośredni Użytkownik: Oddział Intensywnej Terapii.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.6 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się
Na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca NIEDOŁĄCZANIE DO OFERTY DOKUMENTÓW, KTÓRE NIE SĄ WYMAGANE.
PEZEZ ZAMAWIAJACEGO NA DANYM ETAPIE POSTĘPOWANIA.
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do siwz, opieczętowany
I podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność.
Z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału.
W postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do siwz), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy.
Z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy)
Oraz.
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do siwz).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.6 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.

Część nr 7
Nazwa Fotele specjalistyczne – 3 kpl. Bezpośredni Użytkownik: Klinika Okulistyki.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.7 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się
Na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca NIEDOŁĄCZANIE DO OFERTY DOKUMENTÓW, KTÓRE NIE SĄ WYMAGANE.
PEZEZ ZAMAWIAJACEGO NA DANYM ETAPIE POSTĘPOWANIA.
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do siwz, opieczętowany
I podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność.
Z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału.
W postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do siwz), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy.
Z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy)
Oraz.
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do siwz).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.7 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.

Część nr 8
Nazwa Soczewki (A- 1 szt., B-1 szt., C- 1 szt., D- 1 szt., E- 1 szt.) – 1 kpl. Bezpośredni Użytkownik: Klinika Okulistyki.
Opis 1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia w składzie i konfiguracjach opisanych w załączniku nr 1.8 do siwz były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej, niż w roku 2017.
2. Zaoferowane urządzenia, które są wyrobami medycznymi podlegającymi właściwej ocenie zgodności, spełniającymi właściwe wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem i oznakowane CE. Stosowny akt prawny: Dyrektywa 93/42/EWG dotycząca wyrobów medycznych wraz z późniejszymi nowelizacjami.
3. Zaoferowane urządzenia, które nie są wyrobami medycznymi, muszą spełniać właściwe dla nich wymagania zasadnicze, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem oraz oznakowane CE.
4. Poszczególne elementy zaoferowanych urządzeń / zestawów urządzeń mają być wzajemnie kompatybilne i muszą współpracować bez zarzutu, za co odpowiedzialny jest Wykonawca.
Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.Informacje te należy wpisać do jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) – zał. nr 5.1do SIWZ).
Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym, niż 10 dni:
a) Kompletnych i aktualnych deklaracji zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń;
b) Kompletnych i aktualnych certyfikatów zgodności dotyczących zaoferowanych urządzeń, będących wyrobami medycznymi klasy innej, niż I lub wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro, niewpisanymi na listę A i listę B.
c) Kompletnych i aktualnych materiałów informacyjnych dotyczących zaoferowanych urządzeń.
DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia niżej wymienionych dokumentów składających się
Na ofertę, przy czym Zamawiający prosi o skompletowanie dokumentów w podanej poniżej kolejności oraz zaleca NIEDOŁĄCZANIE DO OFERTY DOKUMENTÓW, KTÓRE NIE SĄ WYMAGANE.
PEZEZ ZAMAWIAJACEGO NA DANYM ETAPIE POSTĘPOWANIA.
2. Dokumenty podstawowe.
a) Formularz ogólny oferty sporządzony zgodnie ze załącznikiem nr 4 do siwz, opieczętowany
I podpisany przez Wykonawcę.
b) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postępowaniu
O udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W sprawie zamówienia publicznego, jeżeli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub kopia ww. pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność.
Z oryginałem.
3. W celu wstępnego wykazania: (1) braku podstaw do wykluczenia z postępowania
W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz (2) spełnienia warunków udziału.
W postępowaniu - Wykonawca składa:
a) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (wersja edytowalna: załącznik nr 5.1 do siwz), wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy.
Z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa:
(1) także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (art. 25a ust. 3 pkt. 1 ustawy)
Oraz.
(2) pisemne (w oryginale) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania: załącznik nr 6 do siwz).
4. Formularz szczegółowy oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1.8 do siwz, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, materiały medyczne
kody CPV 33122000, 33159000, 33162200, 33168000, 33192300, 51400000, 51430000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin