Przetarg - Dostawa wskaźników spożycia alkoholu oraz urządzeń...

   
Analizuj Zamówienie 6398575 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-09
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wskaźników spożycia alkoholu oraz urządzeń kontrolno-pomiarowych stężenia par alkoholu w wydychanym powietrzu dla Komendy
Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego
Numer referencyjny: FZ – 2380/72/18/SS

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wskaźników spożycia alkoholu oraz urządzeń kontrolno-pomiarowych stężenia par alkoholu w wydychanym powietrzu dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego.
2. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Podane w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w pkt. 4 SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wskaźników spożycia alkoholu w wydychanym powietrzu typu AlcoBlow lub równoważnych.
Parametry techniczne i wymagania sprzętowe 1. Sprzęt musi umożliwiać bezkontaktowy pomiar obecności lub nieobecności alkoholu w wydychanym powietrzu tj. bez użycia ustnika. Pomiar musi nastąpić poprzez pobranie próbki wydychanego powietrza w pojeździe w pomieszczeniu lub na powietrzu. 2. Urządzenie musi dokonywać pomiaru za pomocą czujnika elektrochemicznego. 3. Sprzęt powinien gwarantować dokonanie minimum 3 000 pomiarów bez wymiany jednostki zasilającej tj. kompletu baterii. 4. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe. 5. Czas pomiaru wynosi około 5 sekund. 6. Czas przygotowania urządzenia do pomiaru (pracy) około 5 sekund. 7. Pomiar stężenia próbki powietrza musi być dokonywany zarówno w sposób automatyczny, jak i ręczny. 8. Urządzenie musi posiadać dwa tryby pobierania powietrza aktywny oraz pasywny. Tryb aktywny ma umożliwiać badanie za pomocą silnego wydechu, natomiast pasywny za pomocą odpowiedniego przycisku, w sytuacji kiedy osoba badana nie może dostarczyć odpowiedniej próbki powietrza np. osoba nieprzytomna. 9. Urządzenie musi być wyposażone w wskaźnik typu LED, który będzie za pomocą kolorów wskazywał w jakim stanie znajduje się osoba badana. 10. Urządzenie musi być proste w obsłudze i zapewniać niezawodność działania. 11. Możliwość pracy przyrządu w temperaturach -5°C do +40°C. 12. Przyrząd musi znajdować się w obudowie, która będzie pełnić funkcję ochronną; obudowa winna być wyposażona w uchwyt – opaskę na rękę, który ułatwi przenoszenie urządzenia oraz uchroni przed upuszczeniem. 13. Maksymalna waga urządzenia 350 g wraz z bateriami. 14. Urządzenie musi posiadać świadectwo -protokół serwisowy kalibracji oraz oznaczenie CE. 15. Urządzenie musi być wyposażone w baterie typu AA – 4 sztuki. 16. Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji i serwisu określone zostały w postanowieniach umowy.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych służących do pomiaru stężenia par alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alco-Sensor IV CM wraz z drukarką lub równoważnych.
Parametry techniczne i wymagania sprzętowe 1. Działający na zasadzie elektrochemicznego utleniania alkoholu. 2. Dokładność pomiarowa: - błąd pomiarowy nie większy niż 0,02 mg/l dla stężeń z zakresu od 0,00 -0,40 mg/l. - błąd pomiarowy rzędu 5% dla stężeń powyżej 0,40 mg/l. Zgodnie z wytycznymi rekomendacjami OIML R-126 z 2012 roku. 3. Zamawiający wymaga dokument potwierdzający oznakowanie CE. 4. Wynik badania w mg/l do dwóch miejsc po przecinku 5. Zakres pomiaru: 0,00- 2,00 mg/l 6. Testy : automatyczne oraz manualne (dla osób uniemożliwiających wykonanie badań, bądź nie będących w stanie wdmuchać odpowiedniej (1,5 l) ilości powietrza. 7. Funkcja metrologiczna. 8. Możliwość wykonywania testów 24 godziny na dobę. 9. Możliwość przesłania całej zawartości do komputera. 10. Zabezpieczenie układu pomiarowego urządzenia przed wpływem fal elektromagnetycznych. 11. Pamięć przeprowadzonych testów min.1000 pełnych protokołów testów z możliwością ich odtwarzania i drukowania z pamięci pełnego protokołu – identycznego jak oryginał- dowolnie wybranego testu, bez konieczności podłączenia do komputera. 12. Opakowanie walizkowe, trwałe i zabezpieczające urządzenie i drukarkę przed uszkodzeniem. 13. W zestawie przenośna drukarka termiczna z własnym zasilaniem, dająca możliwość wydruku protokołu testu podczas pracy w terenie. 14. Dostarczone urządzenie musi posiadać ważne świadectwo wzorcowania na okres 6 miesięcy wystawione nie wcześniej niż 14 dni przed datą dostawy . Opłata za wzorcowanie wkalkulowana w cenę kompletu. 15. Urządzenie ma być kompletne i gotowe do pracy tzn. komplet zawiera: urządzenie, drukarkę, potrzebne kable, ładowarki, opakowanie walizkowe, oraz materiały eksploatacyjne tj.250 szt. ustników jednorazowych z atestem PZH (potwierdzenie) , rolka papieru do drukarki. 16. Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji i serwisu określone zostały w postanowieniach umowy.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500269844-N-2018 z dnia: 2018-11-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym,
w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji rzeczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – FZ-2380/72/18/SS prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej
z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.
5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku
9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Laboratoria
podbranża materiały laboratoryjne, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 38430000, 38500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin