Przetarg - Dostawa wyposażenia medycznego w ramach projektu „Rozwój...

   
Analizuj Zamówienie 6240336 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-08-10
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia medycznego w ramach projektu „Rozwój profilaktyki nowotworowej w kierunku wykrywania raka szyjki macicy oraz j
elita grubego w Szpitalu w Barlinku” – drugi przetarg.

Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego na potrzeby Szpitala w Barlinku oraz przeszkolenie bezpośrednich użytkowników. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1) Część nr 2 „Mobilna lampa bezcieniowa” (Pakiet nr 2). Ilość: 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Część nr 3 „Zestaw do wideokolonoskopii wraz z zestawem komputerowym oraz oprogramowaniem” (Pakiety nr 8 i 10). Ilość: 1 komplet, w skład którego wchodzi:
a) procesor wizyjny HDTV – 1 szt.,
b) źródło światła – 1szt.,
c) monitor medyczny – 1 szt.,
d) wózek medyczny endoskopowy – 1 szt.,
e) wideokolonoskop – 1 szt.,
f) pompa kolonoskopowa – 1 szt.,
g) szafa endoskopowa – 1 szt.,
h) myjka endoskopowa – 1 szt.,
i) ssak endoskopowy – 2 szt.
j) zestaw komputerowy z oprogramowaniem kompatybilnym z kolumną – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowią załącznik nr 3 do SIWZ (Pakiet nr 8) oraz załącznik nr 5 do SIWZ (Pakiet nr 10).
3) Część nr 4 „Kozetka do badań endoskopowych” (Pakiet nr 9). Ilość: 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
4) Część nr 5 „Stolik zabiegowy” (Pakiet nr 11). Ilość: 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
5) Część nr 6 „Kardiomonitor z puls oksymetrem” (Pakiet nr 13). Ilość: 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
6) Część nr 7 „Insuflator CO2” (Pakiet nr 14). Ilość: 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
7) Część nr 9 „Pętla diatermiczna jednorazowa” (Pakiet nr 16). Ilość: 70 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
8) Część nr 10 „Zestaw komputerowy z oprogramowaniem dla Poradni Ginekologicznej” (Pakiet nr 3). Ilość: 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 16 do SIWZ.
9) Część nr 11 „Drukarka – urządzenie wielofunkcyjne” (Pakiet nr 4). Ilość: 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 17 do SIWZ.
10) Część Nr 12 „Laptop z oprogramowaniem do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych” (Pakiet nr 5). Ilość: 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 18 do SIWZ.
11) Część nr 13 „Projektor multimedialny do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych” (Pakiet nr 6). Ilość: 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 19 do SIWZ.
12) Część nr 14 „Ekran do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych” (Pakiet nr 7). Ilość: 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 20 do SIWZ.
UWAG: części nr 1 i nr 8 nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania – nie należy składać ofert dla tych części. Oferty złożone nie będą rozpatrywane.
Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Powyższe nie dotyczy:
1) Pakietu nr 16 (pętle jednorazowego użytku),
2) Pakietów nr 3, 4, 5, 6 i 7 (zestaw komputerowy, drukarki, laptop, projektor, ekran) – dla pakietów tych wymagana jest gwarancja o długości nie krótszej niż 24 miesiące.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu:
1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty).
2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta.
3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h.
4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności.
5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat ( nie dotyczy pakietów 3, 4, 5, 6 i 7 zestaw komputerowy, drukarki, laptop, projektor, ekran)
6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 2 Nazwa: Mobilna lampa bezcieniowa
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie mobilnej lampy bezcieniowwej (Pakiet nr 2). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 3 Nazwa: Zestaw do wideokolonoskopii wraz z zestawem komputerowym oraz oprogramowaniem
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego stanowiącego zestaw do wideokolonoskopii wraz z zestawem komputerowym oraz oprogramowaniem (Pakiety nr 8 i 10). Ilość: 1 komplet, w skład którego wchodzi: a) procesor wizyjny HDTV – 1 szt., b) źródło światła – 1szt., c) monitor medyczny – 1 szt., d) wózek medyczny endoskopowy – 1 szt., e) wideokolonoskop – 1 szt., f) pompa kolonoskopowa – 1 szt., g) szafa endoskopowa – 1 szt., h) myjka endoskopowa – 1 szt., i) ssak endoskopowy – 2 szt. j) zestaw komputerowy z oprogramowaniem kompatybilnym z kolumną – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowią załącznik nr 3 do SIWZ (Pakiet nr 8) oraz załącznik nr 5 do SIWZ (Pakiet nr 10). Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 4 Nazwa: Kozetka do badań endoskopowych
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie kozetki do badań endoskopowych (Pakiet nr 9). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 5 Nazwa: Stolik zabiegowy
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie stolika zabiegowego (Pakiet nr 11). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 6 Nazwa: Kardiomonitor z pulsoksymetrem
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie kardiomonitora z pulsoksymetrem (Pakiet nr 13). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem

Część nr: 7 Nazwa: Insuflator CO2
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie insuflatora CO2 (Pakiet nr 14). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 9 Nazwa: Pętla diatermiczna jednorazowa
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pętli diatermicznych jednorazowych (Pakiet nr 16). Ilość: 70 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Część nr: 10 Nazwa: Zestaw komputerowy z oprogramowaniem dla Poradni Ginekologicznej
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie zestawu komputerowego z oprogramowaniem dla Poradni Ginekologicznej (Pakiet nr 3). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 24 miesiące. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 11 Nazwa: Drukarka – urządzenie wielofunkcyjne
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie drukarek – urządzeń wielofunkcyjnych (Pakiet nr 4). Ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 24 miesiące. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 12 Nazwa: Laptop z oprogramowaniem do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie laptopa z oprogramowaniem do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych (Pakiet nr 5). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 18 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 24 miesiące. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 13 Nazwa: Projektor multimedialny do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie projektora multimedialnego do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych (Pakiet nr 6). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 19 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 24 miesiące. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.

Część nr: 14 Nazwa: Ekran do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ekranu do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych (Pakiet nr 7). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 20 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 24 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 24 miesiące. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Medyczna, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, sprzęt medyczny, meble medyczne, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30200000, 30230000, 33190000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin