Przetarg 6836383 - Dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń trybuny...

   
Analizuj Zamówienie 6836383 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-14
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia ruchomego pomieszczeń trybuny głównej, budynku kasowego oraz budynku sanitarno-gastronomicznego Podkarpackieg
o Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli
Numer referencyjny: MOSiR/ZP/04/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ruchomego, które zostało szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ „Przedmiar robót”,
w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: Tom 2 oraz na rysunkach.
2. Wyposażenie fabrycznie nowe – rok produkcji 2018 lub 2019.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt. O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego w terminie pięciu dni przed dostawą.
4. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji
i bezpiecznej obsługi wyposażenia.
5. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
6. Wykonawca będzie wykonywał pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej w miejscu dostawy – Stalowa Wola.
7. W przypadku serwisowania sprzętu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z jego transportem do punktu serwisowego
i naprawy w trakcie trwania gwarancji.
8. Zamawiający będzie zgłaszał wady i awarie przedmiotu zamówienia elektronicznie (faks, e-mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
9. Wyposażenie nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń jego producenta.
10. Dostarczone wyposażenie powinno być w pełni sprawne i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz być wolne od wad prawnych
i fizycznych.
11. Wraz ze wyposażeniem Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
a) dokumenty gwarancyjne,
b) instrukcje obsługi w języku polskim,
c) certyfikaty znaków bezpieczeństwa, atesty (o ile taki obowiązek istnieje),
d) deklaracje zgodności,
e) książki serwisowe w języku polskim.
12. Wymagany okres gwarancji – minimum 24 miesiące.
13. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny – minimum 60 miesięcy od momentu dostawy.
14. Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy w przypadku awarii.
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 32320000, 39150000, 39710000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin