Przetarg - dostawa wyposażenia w przedmiocie zadania : „Poprawa...

   
Analizuj Zamówienie 6398564 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-09
przedmiot ogłoszenia
dostawa wyposażenia w przedmiocie zadania : „Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim poprzez rozbudowę i przeb
udowę SP ZOZ w Sanoku – ETAP I Blok Operacyjny i Centralna Sterylizatornia"- powtórka
Numer referencyjny: SPZOZ/PN/43/2018

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego i innego wyposażenia w ramach zadania
„Poprawa bezpieczeństwa zdrowotnego w Regionie Bieszczadzkim poprzez rozbudowę i przebudowę SP ZOZ w Sanoku – ETAP I Blok Operacyjny i Centralna Sterylizatornia"
Wspólny słownik zamówień CPV:
CPV – 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne
CPV – 39.71.11.10-3 - chłodziarko-zamrażarki
CPV – 39.10.00.00-3 –meble
CPV – 34.92.84.80-6 –pojemniki i kosze na odpady i śmieci

2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
Oferowany wyrób musi być: fabrycznie nowy, rok produkcji 2018 wolny od wad fizycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i używania w Polsce zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, posiadający właściwe certyfikaty zgodnie z wymaganiami UE, odpowiednio oznakowany i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, , posiadać dokumentację techniczną w języku polskim, niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego z sprzętu, jak: gwarancje, instrukcje, opisy techniczne, itp.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż
wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganym przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca musi zaoferować 60 dniowy termin płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
Warunki gwarancji zawiera oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ ''p.pkt. serwis, gwarancja''
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: pojemniki na odpady komunalne i szczotki do muszli
pojemniki na odpady komunalne i szczotki do muszli Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: wózki do sprzątania
wózki do sprzątania Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 3 Nazwa: szafy ubraniowe i inne
szafy ubraniowe i inne Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 4 Nazwa: zestawy meblowe
zestawy meblowe Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 5 Nazwa: lodówki podblatowe
lodówki podblatowe Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 6 Nazwa: aparaty do ogrzewania płynów infuzyjnych
aparaty do ogrzewania płynów infuzyjnych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 7 Nazwa: reduktor O2, reduktor próżni
reduktor O2, reduktor próżni Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 8 Nazwa: mankiet do przetaczania płynów infuzyjnych
mankiet do przetaczania płynów infuzyjnych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 9 Nazwa: zestawy narzędzi laryngologicznych
zestawy narzędzi laryngologicznych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 10 Nazwa: rolki do transportu pacjenta, stojak do kroplówek
rolki do transportu pacjenta, stojak do kroplówek Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Sprzątanie, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, pojemniki i kontenery na śmieci, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, materiały medyczne
kody CPV 33190000, 34928480, 39100000, 39711110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin