Przetarg 7322974 - Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu...

   
Analizuj Zamówienie 7322974 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-07
przedmiot ogłoszenia
Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opiek
i nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym” nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00
Numer referencyjny: Rir.271.8.2020

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym”.
3.2. Zamówienie podzielone jest na pięć części/zadań:
1) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia RTV i AGD,
2) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia BHP,
3) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie mebli i wyposażenia,
4) Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie zabawek,
5) Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
39161000-8 Meble przedszkolne
37520000-9 Zabawki
39130000-2 Meble biurowe
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw
3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
3.6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną i powzięli we własnym zakresie wszelkie informacje niezbędne do właściwego sporządzenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.7. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku każdej części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach typu klub malucha.
3.8. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
3.9. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego.
3.10. Zamawiający, w ramach danej części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 15 SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia RTV i AGD
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie wyposażenia BHP
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie mebli i wyposażenia
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Adaptacja i wyposażenie klubu, polegająca na zakupie zabawek
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Adaptacja i wyposażenie placu zabaw, polegająca na zakupie wyposażenia placu zabaw, na którą składa się dostawa i montaż (m. in. zestaw, skałka tunel, sprężynowce, bujak podwójny, gąsienica, domek, mały stół piknikowy), mała architektura (markiza, ławka, lampy ogrodowe), elementy ogrodnicze (ziemia do kwiatów, donice, sadzonki roślin), dostarczenie i montaż bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, montaż lamp, ławek, markizy oraz instalacji elektrycznej niezbędnej do działania urządzeń
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540025496-N-2020 z dnia: 2020-02-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-14, godzina: 15:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-17, godzina: 10:00
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża artykuły, osprzęt, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne
kody CPV 37500000, 37520000, 37535200, 39141000, 39161000, 43325000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin