Przetarg 5720324 - Dostawaq leków, materiałów medycznych i dezynfekcyjnych...

   
Analizuj Zamówienie 5720324 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-01-05
przedmiot ogłoszenia
Dostawaq leków, materiałów medycznych i dezynfekcyjnych oraz pieluchomajtek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim u
. Grabowiecka 7 w 2018r.
Numer referencyjny: Sprawa: ZP.271.55.2017

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup leków, materiałów medycznych
i dezynfekcyjnych, pielucho-majtek na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
w Ostrowcu Świętokrzyskim na podstawie recept wystawionych przez lekarzy, wniosków
i zapotrzebowania wystawionego przez uprawnione osoby z Domu Pomocy Społecznej, realizowane w ilościach i terminach zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na leki, materiały medyczne, dezynfekcyjne i pielucho-majtki w okresie trwania umowy stanowią Załączniki Nr 1,2,3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączniki do SIWZ stanowią integralną część niniejszej specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

I. Pakiet 1: Leki.
II. Pakiet 2: Materiały medyczne i środki dezynfekcyjne.

1.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert alternatywnych ani wariantowych.

1.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne Pakiety.

1.4. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 pakiet – warunek udziału
w postepowaniu dotyczący dysponowania doświadczeniem musi odpowiadać sumie warunków określonych odpowiednio dla każdego pakietu.

1.5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 1, Nr 2, Nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie Umowy.

1.6. Wskazane w załącznikach ilości są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi na podstawie realizacji zamówień w CIĄGU OSTATNICH 12 MIESIĘCY w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie na realizację dostaw w wielkościach podanych w tabelkach (Zał. Nr 1, Zał. Nr 2 i Zał. Nr 3 do SIWZ).

1.7. W tabeli w rubryce 4 odpłatność należy wpisać najkorzystniejszą (najwyższa z recepty) odpłatność dla pacjenta wg obowiązującego wykazu leków refundowanych a lekarz na recepcie jest zobowiązany wpisać odpłatność.




I. Pakiet 1 – Leki
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przez Zamawiającego zgodnie ze wskazaniem lekarza oraz doraźnych zakupów dla celów zapobiegawczych, których zastosowanie wynika z nagłej potrzeby lub niezbędnych działań profilaktycznych i leczniczych – zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 i integralną część niniejszą SIWZ.

2) Zamawiający zgodnie z ustawą Pzp zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych leków do +/- 10% zamówienia podstawowego w zależności od rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pensjonariuszy przebywających
w danym momencie w Domu Pomocy. Wykonawcy, z którymi zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych
w tabeli (Zał. Nr 1).

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż asortyment określony w SIWZ może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb, zdarzeń losowych (których zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie rozpoczynania postępowania) o inne sporadyczne potrzebne leki.

4) Zamawiający prosi o wycenę leków w Załączniku Nr 1, dopuszcza stosowanie leków zamiennych (równoważnych).

5) W przypadku niedostępności leku przepisanego na recepcie, dostawca we własnym zakresie sprowadzi go i dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.

6) Dopuszcza się zamówienie leków nie wymagających dla realizacji recepty lekarskiej, w celu udzielenia pierwszej pomocy medycznej i medycznej pomocy doraźnej.

7) Dostawca zobowiąże się do odbioru wystawionych recept w ciągu od 1 do 4 godzin. Odbiór recept oraz dostawa leków będzie następowała transportem Dostawcy na jego koszt. Spełnieniem tego wymagania będzie zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ, która zawiera ten warunek. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia leków
w czasie od 1 do 4 godzin od momentu odbioru recept. W szczególnych przypadkach Zamawiający może żądać od Dostawcy dostarczenia leków w krótszym czasie.

8) Na fakturze za dostarczone leki refundowane/materiały medyczne winien być uwzględniony podział ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec DPS i tą cześć, którą płaci Dom Pomocy Społecznej (limity cenowe). Zamawiający dopuszcza możliwość, aby na fakturze za dostarczone leki, materiały medyczne refundowane była pełna odpłatność, zaś podział ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec DPS i ta część, którą płaci Dom Pomocy Społecznej był w postaci oddzielnego załącznika do faktury.

9) W ofercie prosimy nie uwzględniać finansowania w ramach programu „75+”.

10) Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do składania zamówień na dostawę leków/produktów medycznych i wszelkich uzgodnień odnośnie zamienników jest Kierownik Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego.

11) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej wystawionej faktury specyfikację odpłatności dla pozycji refundowanych, zawierającą imię i nazwisko osoby, nazwę leku, ilości sztuk, cenę detaliczną, limit, odpłatność, zapłatę całkowitą, zapłatę powyżej limitu, zapłatę do wysokości limitu, kwotę refundacji, zgodnie z wzorem Załącznika Nr 8 dołączonym do SIWZ oraz dodatkowo na fakturze należy umieścić zapis z rozliczeniem dla opieki społecznej zawierający: kwotę dopłaty przez DPS, kwotę dopłaty przez mieszkańca i kwotę refundacji NFZ.

12) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV)

33690000-3 – produkty lecznicze różne

33600000-6 – produkty farmaceutyczne

13) Towary będące przedmiotem zamówienia będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi oraz posiadać wymagane prawem dopuszczenia i certyfikaty.

14) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania/warunki zawarte w przepisach prawnych: ustawa z dn.06.09.2001 Prawo farmaceutyczne.

15) Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni.

16) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie Umowy.

17) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Cena (C) – (wartość zamówienia brutto) – 60%
- Termin płatności (T) – 20%
- Szybkość realizacji zamówienia (S) – 20%

1) Cena (C)

Ocena ofert w zakresie kryterium C zostanie dokonana wg następującej zasady: cena: waga 0,6.
Za cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za dostarczenie asortymentu wyszczególnioną w załączniku Nr 1 do niniejszego SIWZ/formularz ofertowo-cenowy. Cena do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego:


C min
C = --------------------- x 100 x 0,6 = liczba punków w kryterium C
C bad

Gdzie:

C – ilość punktów oferty badanej
C min – najniżasza cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. – cena (brutto) oferty badanej
Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach.



2) Termin płatności (T)

Ocena ofert w zakresie kryterium T zostanie dokonana wg następującej zasady: Termin płatności za fakturę zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2.
Do oceny w kryterium T będzie brany pod uwagę określony przez Wykonawcę na formularzu oferty Termin płatności za fakturę.
Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego
i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. W przypadku wpisania niższej niż 14 ilości dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin płatności dłuższy niż 30 dni, ocenie będzie podlegał 30 dniowy termin.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego:



Tx
T = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium T
Tmax

Gdzie:
Tx – długość terminu płatności w badanej ofercie podany w dniach
Tmax – najdłuższy termin płatności wśród ofert złożonych w postępowaniu
Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach.



3) Szybkość realizacji zamówienia (S)

Ocena ofert w zakresie kryterium S zostanie dokonana wg następującej zasady: Szybkość realizacji zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2.
Do oceny w kryterium S będzie brany pod uwagę określona przez Wykonawcę na formularzu oferty Szybkość realizacji zamówienia.
Szybkość realizacji zamówienia musi być podana w godzinach od wpłynięcia zamówienia do Wykonawcy i nie może być dłuższa niż 4 godziny. W przypadku wpisania dłuższej realizacji zamówienia niż 4 godziny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego:
Sx
S = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium S
Sn

Gdzie:
Sn – długość terminu realizacji zamówienia w badanej ofercie podany w dniach
Sx – najkrótszy termin realizacji zamówienia wśród ofert złożonych w postępowaniu




II. Pakiet 2 – Materiały medyczne, dezynfekcyjne oraz pielucho-majtki – opis przedmiotu zamówienia.

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, innych materiałów medycznych i dezynfekcyjnych oraz pielucho-majtek zgodnie z załączonymi Załącznikami Nr 2, Nr 3 do SIWZ do DPS, we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 i Nr 3 dołączony do SIWZ.
2) Cały asortyment powinien posiadać atesty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
3) Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa,
w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107 poz. 679), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 miesięcy.
4) Podane w Załącznikach parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców produkty nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych w załącznikach.
5) Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanych produktów
z wymogami opisu przedmiotu zamówienia zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia bezpłatnych próbek zaoferowanych produktów.
6) Wszelkie użyte przez Zamawiającego określenia identyfikujące konkretne produkty, producenta i typ mają charakter informacyjny, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych nie gorszej jakości jak wymienione w załączniku. Zastosowano nazwy własne środków dezynfekcyjnych, które wymagamy, ze względu na zatwierdzone przez Sanepid procedury obowiązujące w DPS.
7) Wykaz zapotrzebowania na 2018 rok przedstawia Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ.
8) Zakup i dostawa pielucho-majtek w ilości 56.160 sztuk na 2018r. Zakup i dostawa pielucho-majtek dla mieszkańców DPS ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. jest określona warunkami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009 r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu zaopatrzenia w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi oraz środki pomocnicze (Dz. U. z 2009r Nr 139 poz. 1141 ze zm), kody CPV 33700000-7 – produkty do pielęgnacji ciała, 33140000-3 – materiały medyczne oraz na podstawie zlecenia na zaopatrzenie w środki przysługujące co miesięcznie wystawionego przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego i zapotrzebowania wystawionego przez upoważnione osoby z Domu Pomocy Społecznej.
9) Pielucho-majtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza (w/w warunek musi być potwierdzony oświadczeniem producenta).
10) Pielucho-majtki muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem moczu i kału, posiadać wskaźnik wilgotności i system neutralizujący nieprzyjemny zapach.
11) Pielucho-majtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia (więcej niż dwukrotnie).
12) Pielucho-majtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skórę, antyalergiczną.
13) Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza:
• Pielucho-majtki L dzienne – nie mniej niż 2200 ml według ISO
• Pielucho-majtki L nocne – nie mniej niż 2750 ml według norm ISO
• Majtki chłonne M – nie mniej niż 1500 ml według norm ISO
• Majtki chłonne L – nie mniej niż 1600 ml według norm ISO
• Majtki chłonne XL – nie mniej niż 1700 ml według norm ISO
14) Pielucho-majtki i majtki chłonne pakowane po 30 sztuk.
15) Zamawiane ilości jednostkowe pielucho-majtek i majtek chłonnych muszą mieć odpowiedni termin ważności do użytku (minimum ½ okresu przydatności do użycia – pielucho-majtki posiadają co najmniej 2,5 letni okres przydatności do użytku).
16) Pielucho-majtki i majtki powinny posiadać dokument dopuszczający do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
17) Pielucho-majtki i majtki powinny mieć oznakowania rozmiaru na produkcie, opakowaniu pojedynczym i zbiorczym.
18) Do oferty należy dołączyć próbki pielucho-majtek (dzienna i nocna) w ilości 4 szt. i majtek chłonnych celem porównania zgodności oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi
w SIWZ. Dotyczy to również majtek chłonnych.
19) Próbki stanowią integralną część oferty, brak będzie skutkował odrzuceniem oferty.
20) Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni.
21) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej wystawionej faktury specyfikację odpłatności dla pozycji refundowanych, zawierającą imię i nazwisko osoby, nazwę towaru, ilość sztuk, cenę detaliczną (wartość), odpłatność do limitu, odpłatność powyżej limitu, cenę do zapłaty całkowitej zgodnie z wzorem Załącznik nr 8 dołączony do SIWZ oraz dodatkowo na fakturze należy umieścić zapis zawierający: wysokość limitu, kwotę refundacji NFZ, opłatę do limitu
i opłatę ponad limit.
22) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


- Cena (C) – (wartość zamówienia brutto) – 60%
- Termin płatności (T) – 20%
- Szybkość realizacji zamówienia (S) – 20%

1) Cena (C)

Ocena ofert w zakresie kryterium C zostanie dokonana wg następującej zasady: cena: waga 0,6.
Za cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za dostarczenie asortymentu wyszczególnioną w załączniku Nr 1 do niniejszego SIWZ/formularz ofertowo-cenowy. Cena do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego:


C min
C = --------------------- x 100 x 0,6 = liczba punków w kryterium C
C bad

Gdzie:

C – ilość punktów oferty badanej
C min – najniżasza cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
C bad. – cena (brutto) oferty badanej
Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach.

2) Termin płatności (T)

Ocena ofert w zakresie kryterium T zostanie dokonana wg następującej zasady: Termin płatności za fakturę zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2.
Do oceny w kryterium T będzie brany pod uwagę określony przez Wykonawcę na formularzu oferty Termin płatności za fakturę.
Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego
i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. W przypadku wpisania niższej niż 14 ilości dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin płatności dłuższy niż 30 dni, ocenie będzie podlegał 30 dniowy termin.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego:


Tx
T = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium T
Tmax

Gdzie:
Tx – długość terminu płatności w badanej ofercie podany w dniach
Tmax – najdłuższy termin płatności wśród ofert złożonych w postępowaniu
Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach.


3) Szybkość realizacji zamówienia (S)

Ocena ofert w zakresie kryterium S zostanie dokonana wg następującej zasady: Szybkość realizacji zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2.
Do oceny w kryterium S będzie brany pod uwagę określona przez Wykonawcę na formularzu oferty Szybkość realizacji zamówienia.
Szybkość realizacji zamówienia musi być podana w godzinach od wpłynięcia zamówienia do Wykonawcy i nie może być dłuższa niż 4 godziny. W przypadku wpisania dłuższej realizacji zamówienia niż 4 godziny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego:
Sx
S = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium S
Sn

Gdzie:
Sn – długość terminu realizacji zamówienia w badanej ofercie podany w dniach
Sx – najkrótszy termin realizacji zamówienia wśród ofert złożonych w postępowaniu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Leki
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przez Zamawiającego zgodnie ze wskazaniem lekarza oraz doraźnych zakupów dla celów zapobiegawczych, których zastosowanie wynika z nagłej potrzeby lub niezbędnych działań profilaktycznych i leczniczych – zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 i integralną część niniejszą SIWZ. 2) Zamawiający zgodnie z ustawą Pzp zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych leków do +/- 10% zamówienia podstawowego w zależności od rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pensjonariuszy przebywających w danym momencie w Domu Pomocy. Wykonawcy, z którymi zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w tabeli (Zał. Nr 1). 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż asortyment określony w SIWZ może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb, zdarzeń losowych (których zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie rozpoczynania postępowania) o inne sporadyczne potrzebne leki. 4) Zamawiający prosi o wycenę leków w Załączniku Nr 1, dopuszcza stosowanie leków zamiennych (równoważnych). 5) W przypadku niedostępności leku przepisanego na recepcie, dostawca we własnym zakresie sprowadzi go i dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych. 6) Dopuszcza się zamówienie leków nie wymagających dla realizacji recepty lekarskiej, w celu udzielenia pierwszej pomocy medycznej i medycznej pomocy doraźnej. 7) Dostawca zobowiąże się do odbioru wystawionych recept w ciągu od 1 do 4 godzin. Odbiór recept oraz dostawa leków będzie następowała transportem Dostawcy na jego koszt. Spełnieniem tego wymagania będzie zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ, która zawiera ten warunek. Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia leków w czasie od 1 do 4 godzin od momentu odbioru recept. W szczególnych przypadkach Zamawiający może żądać od Dostawcy dostarczenia leków w krótszym czasie. 8) Na fakturze za dostarczone leki refundowane/materiały medyczne winien być uwzględniony podział ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec DPS i tą cześć, którą płaci Dom Pomocy Społecznej (limity cenowe). Zamawiający dopuszcza możliwość, aby na fakturze za dostarczone leki, materiały medyczne refundowane była pełna odpłatność, zaś podział ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec DPS i ta część, którą płaci Dom Pomocy Społecznej był w postaci oddzielnego załącznika do faktury. 9) W ofercie prosimy nie uwzględniać finansowania w ramach programu „75+”. 10) Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do składania zamówień na dostawę leków/produktów medycznych i wszelkich uzgodnień odnośnie zamienników jest Kierownik Działu Terapeutyczno – Opiekuńczego. 11) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej wystawionej faktury specyfikację odpłatności dla pozycji refundowanych, zawierającą imię i nazwisko osoby, nazwę leku, ilości sztuk, cenę detaliczną, limit, odpłatność, zapłatę całkowitą, zapłatę powyżej limitu, zapłatę do wysokości limitu, kwotę refundacji, zgodnie z wzorem Załącznika Nr 8 dołączonym do SIWZ oraz dodatkowo na fakturze należy umieścić zapis z rozliczeniem dla opieki społecznej zawierający: kwotę dopłaty przez DPS, kwotę dopłaty przez mieszkańca i kwotę refundacji NFZ. 12) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) 33690000-3 – produkty lecznicze różne 33600000-6 – produkty farmaceutyczne 13) Towary będące przedmiotem zamówienia będą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami polskimi oraz posiadać wymagane prawem dopuszczenia i certyfikaty. 14) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania/warunki zawarte w przepisach prawnych: ustawa z dn.06.09.2001 Prawo farmaceutyczne. 15) Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. 16) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie Umowy. 17) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - Cena (C) – (wartość zamówienia brutto) – 60% - Termin płatności (T) – 20% - Szybkość realizacji zamówienia (S) – 20% 1) Cena (C) Ocena ofert w zakresie kryterium C zostanie dokonana wg następującej zasady: cena: waga 0,6. Za cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za dostarczenie asortymentu wyszczególnioną w załączniku Nr 1 do niniejszego SIWZ/formularz ofertowo-cenowy. Cena do dwóch miejsc po przecinku. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: C min C = --------------------- x 100 x 0,6 = liczba punków w kryterium C C bad Gdzie: C – ilość punktów oferty badanej C min – najniżasza cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert C bad. – cena (brutto) oferty badanej Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach. 2) Termin płatności (T) Ocena ofert w zakresie kryterium T zostanie dokonana wg następującej zasady: Termin płatności za fakturę zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2. Do oceny w kryterium T będzie brany pod uwagę określony przez Wykonawcę na formularzu oferty Termin płatności za fakturę. Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. W przypadku wpisania niższej niż 14 ilości dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin płatności dłuższy niż 30 dni, ocenie będzie podlegał 30 dniowy termin. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: Tx T = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium T Tmax Gdzie: Tx – długość terminu płatności w badanej ofercie podany w dniach Tmax – najdłuższy termin płatności wśród ofert złożonych w postępowaniu Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach. 3) Szybkość realizacji zamówienia (S) Ocena ofert w zakresie kryterium S zostanie dokonana wg następującej zasady: Szybkość realizacji zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2. Do oceny w kryterium S będzie brany pod uwagę określona przez Wykonawcę na formularzu oferty Szybkość realizacji zamówienia. Szybkość realizacji zamówienia musi być podana w godzinach od wpłynięcia zamówienia do Wykonawcy i nie może być dłuższa niż 4 godziny. W przypadku wpisania dłuższej realizacji zamówienia niż 4 godziny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: Sx S = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium S Sn Gdzie: Sn – długość terminu realizacji zamówienia w badanej ofercie podany w dniach Sx – najkrótszy termin realizacji zamówienia wśród ofert złożonych w postępowaniu

Część nr: 2 Nazwa: Materiały medyczne, dezynfekcyjne oraz pieluchomajtki
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, innych materiałów medycznych i dezynfekcyjnych oraz pielucho-majtek zgodnie z załączonymi Załącznikami Nr 2, Nr 3 do SIWZ do DPS, we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 i Nr 3 dołączony do SIWZ. 2) Cały asortyment powinien posiadać atesty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. 3) Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107 poz. 679), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 miesięcy. 4) Podane w Załącznikach parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców produkty nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych w załącznikach. 5) Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanych produktów z wymogami opisu przedmiotu zamówienia zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia bezpłatnych próbek zaoferowanych produktów. 6) Wszelkie użyte przez Zamawiającego określenia identyfikujące konkretne produkty, producenta i typ mają charakter informacyjny, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych nie gorszej jakości jak wymienione w załączniku. Zastosowano nazwy własne środków dezynfekcyjnych, które wymagamy, ze względu na zatwierdzone przez Sanepid procedury obowiązujące w DPS. 7) Wykaz zapotrzebowania na 2018 rok przedstawia Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8) Zakup i dostawa pielucho-majtek w ilości 56.160 sztuk na 2018r. Zakup i dostawa pielucho-majtek dla mieszkańców DPS ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. jest określona warunkami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2009 r w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu zaopatrzenia w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi oraz środki pomocnicze (Dz. U. z 2009r Nr 139 poz. 1141 ze zm), kody CPV 33700000-7 – produkty do pielęgnacji ciała, 33140000-3 – materiały medyczne oraz na podstawie zlecenia na zaopatrzenie w środki przysługujące co miesięcznie wystawionego przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego i zapotrzebowania wystawionego przez upoważnione osoby z Domu Pomocy Społecznej. 9) Pielucho-majtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza (w/w warunek musi być potwierdzony oświadczeniem producenta). 10) Pielucho-majtki muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem moczu i kału, posiadać wskaźnik wilgotności i system neutralizujący nieprzyjemny zapach. 11) Pielucho-majtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia (więcej niż dwukrotnie). 12) Pielucho-majtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skórę, antyalergiczną. 13) Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza: • Pielucho-majtki L dzienne – nie mniej niż 2200 ml według ISO • Pielucho-majtki L nocne – nie mniej niż 2750 ml według norm ISO • Majtki chłonne M – nie mniej niż 1500 ml według norm ISO • Majtki chłonne L – nie mniej niż 1600 ml według norm ISO • Majtki chłonne XL – nie mniej niż 1700 ml według norm ISO 14) Pielucho-majtki i majtki chłonne pakowane po 30 sztuk. 15) Zamawiane ilości jednostkowe pielucho-majtek i majtek chłonnych muszą mieć odpowiedni termin ważności do użytku (minimum ½ okresu przydatności do użycia – pielucho-majtki posiadają co najmniej 2,5 letni okres przydatności do użytku). 16) Pielucho-majtki i majtki powinny posiadać dokument dopuszczający do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 17) Pielucho-majtki i majtki powinny mieć oznakowania rozmiaru na produkcie, opakowaniu pojedynczym i zbiorczym. 18) Do oferty należy dołączyć próbki pielucho-majtek (dzienna i nocna) w ilości 4 szt. i majtek chłonnych celem porównania zgodności oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ. Dotyczy to również majtek chłonnych. 19) Próbki stanowią integralną część oferty, brak będzie skutkował odrzuceniem oferty. 20) Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. 21) Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdej wystawionej faktury specyfikację odpłatności dla pozycji refundowanych, zawierającą imię i nazwisko osoby, nazwę towaru, ilość sztuk, cenę detaliczną (wartość), odpłatność do limitu, odpłatność powyżej limitu, cenę do zapłaty całkowitej zgodnie z wzorem Załącznik nr 8 dołączony do SIWZ oraz dodatkowo na fakturze należy umieścić zapis zawierający: wysokość limitu, kwotę refundacji NFZ, opłatę do limitu i opłatę ponad limit. 22) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - Cena (C) – (wartość zamówienia brutto) – 60% - Termin płatności (T) – 20% - Szybkość realizacji zamówienia (S) – 20% 1) Cena (C) Ocena ofert w zakresie kryterium C zostanie dokonana wg następującej zasady: cena: waga 0,6. Za cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za dostarczenie asortymentu wyszczególnioną w załączniku Nr 1 do niniejszego SIWZ/formularz ofertowo-cenowy. Cena do dwóch miejsc po przecinku. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: C min C = --------------------- x 100 x 0,6 = liczba punków w kryterium C C bad Gdzie: C – ilość punktów oferty badanej C min – najniżasza cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert C bad. – cena (brutto) oferty badanej Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach. 2) Termin płatności (T) Ocena ofert w zakresie kryterium T zostanie dokonana wg następującej zasady: Termin płatności za fakturę zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2. Do oceny w kryterium T będzie brany pod uwagę określony przez Wykonawcę na formularzu oferty Termin płatności za fakturę. Termin płatności musi być podany w dniach od wpłynięcia faktury do zamawiającego i nie może być krótszy niż 14 dni oraz dłuższy niż 30 dni. W przypadku wpisania niższej niż 14 ilości dni oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje termin płatności dłuższy niż 30 dni, ocenie będzie podlegał 30 dniowy termin. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: Tx T = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium T Tmax Gdzie: Tx – długość terminu płatności w badanej ofercie podany w dniach Tmax – najdłuższy termin płatności wśród ofert złożonych w postępowaniu Liczba 100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach. 3) Szybkość realizacji zamówienia (S) Ocena ofert w zakresie kryterium S zostanie dokonana wg następującej zasady: Szybkość realizacji zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę: waga 0,2. Do oceny w kryterium S będzie brany pod uwagę określona przez Wykonawcę na formularzu oferty Szybkość realizacji zamówienia. Szybkość realizacji zamówienia musi być podana w godzinach od wpłynięcia zamówienia do Wykonawcy i nie może być dłuższa niż 4 godziny. W przypadku wpisania dłuższej realizacji zamówienia niż 4 godziny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 20 pkt. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego: Sx S = --------------------- x 100 x 0,2 = liczba punków w kryterium S Sn Gdzie: Sn – długość terminu realizacji zamówienia w badanej ofercie podany w dniach Sx – najkrótszy termin realizacji zamówienia wśród ofert złożonych w postępowaniu.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500005972-N-2018 z dnia: 2018-01-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-01-05 godz. 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-01-22 godz. 11:00
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża kosmetyki i artykuły higieniczne, leki, materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33140000, 33141110, 33141310, 33141320, 33600000, 33631600, 33700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin