Przetarg 6289379 - Dostawę materiałów szewnych 2 1. Przedmiotem zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 6289379 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2018-09-12
przedmiot ogłoszenia
Dostawę materiałów szewnych 2
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, których szczegółowy opis, asortyment, s
zacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 17 części – zadań.
3. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne Części - Zadania. NIE dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. Złożenie oferty NIE obejmującej całego asortymentu znajdującego się w Części - zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. NIEspełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania.
5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:
5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ.
5.2. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów
5.3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniały wymogi określone odpowiednio dla danego asortymentu w:
a) Ustawie z dnia 6.9.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 2142 z późn. zm.)
b) Ustawie z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 211).
5.4. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu.
5.5. W przypadku przedmiotu zamówienia sterylnego, wymagamy wyraźnego oznakowania na opakowaniu jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości.
5.6. Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia.
5.7. Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) i zawierać co najmniej:
1) nazwę handlową i numer katalogowy-
2) oznaczenie nitki: grubość i długość (jeżeli dotyczy)-
3) oznaczenie liczby igieł i nitek w saszetce (jeżeli dotyczy)-
4) oznaczenie igły: graficzne przedstawienie wyglądu igły, jej przekroju i długości (jeżeli dotyczy)-
5) numer serii.
8. Opakowania zbiorcze powinno zawierać minimum:
1) opis zawartości NIE mniejszy niż na opakowaniu jednostkowym-
2) wyraźnie oznaczoną liczbę opakowań jednostkowych w opakowaniu zbiorczym.
Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim
6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
7. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko.
8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania NIEpełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60 % ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu NIE wykorzystania pełnej ilości asortymentu NIE przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
9. Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych, NIE przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
10. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt.
11. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zastosować tzw. „procedurę odwróconą” o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp.
a
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1 Hemostatyk uszczelniający
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
1 pozycja
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2 Wchłanialny hemostatyk
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
2 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie Nr 3 Hemostatyk do stosowania miejscowego
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
1 pozycja
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4 Klipsy polimerowe
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
2 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5 Klipsy laparoskopowe tytanowe duże wraz z użyczeniem 2 klipsownic
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
1 pozycja
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie Nr 6 Klipsy laparoskopowe tytanowe medium-large wraz z użyczeniem 3 klipsownic
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
2 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7 Folia operacyjna
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
2 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie Nr 8 Siatka chirurgiczna I
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
3 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9
Nazwa: Zadanie Nr 9 Siatka chirurgiczna II
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
1 pozycja
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10
Nazwa: Zadanie Nr 10 Stapler jednorazowy
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
4 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11
Nazwa: Zadanie Nr 11 Ładunki do staplera wraz z użyczeniem staplera
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
9 pozycji
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12
Nazwa: Zadanie Nr 12 Stapler, ładunki wraz z użyczeniem staplera
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
7 pozycji
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13
Nazwa: Zadanie Nr 13 System dostępu laparoskopowego
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
1 pozycja
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14
Nazwa: Zadanie Nr 14 Worek
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
3 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15
Nazwa: Zadanie Nr 15 Plastry
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
1 pozycja
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16
Nazwa: Zadanie Nr 16 Stapler, ekstraktor
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
2 pozycje
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17
Nazwa: Zadanie Nr 17 Wosk
1)
Krótki opis
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Wielkość lub zakres
1 pozycja
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin