Przetarg 7286315 - Dostawy materiałów biurowych, biurowo-eksploatacyjnych i...

   
Analizuj Zamówienie 7286315 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawy materiałów biurowych, biurowo-eksploatacyjnych i druków
Numer referencyjny: EZ/777/NT/19

1. Przedmiotem zamówienia są
dostawy materiałów biurowych, biurowo-eksploatacyjnych i druków, według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3, ZADANIE 4, ZADANIE 5, ZADANIE 6, ZADANIE 7, ZADANIE 8,
ZADANIE 9, ZADANIE 10, ZADANIE 11, ZADANIE 12, ZADANIE 13.
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące.
6. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. Czas realizacji zamówienia Dla dostawy druków - Zadanie 13 - dla pozycji nr 1 do 5 dni, dla pozycji od 2 do 17 do 10 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - KOPERTY
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 12 pozycji.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - PAPIER KSERO
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu. 1 część, 5 pozycji.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - NOTESY, ZESZYTY
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. Czas realizacji zamówienia 1 część, 12 pozycji.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 - ETYKIETY
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 6 pozycji.

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 - ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE DLA STERYLIZACJI
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 1 pozycji.

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 - ARTYKUŁY BIUROWE RÓŻNE
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 53 pozycji.

Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7 - PŁYTY CD+DVD
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 2 pozycji.

Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 - KARTY ZBLIŻENIOWE+AKCESORIA
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 3 pozycji.

Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9 - BĘBNY DO DRUKAREK
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 5 pozycji.

Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10 - FUSER + POJEMNIK KONSERWACYJNY
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 2 pozycji.

Część nr: 11 Nazwa: Zadanie 11 - KASETY I TAŚM
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 12 pozycji.

Część nr: 12 Nazwa: Zadanie 12 - TONERY I TUSZE
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące. Termin dostawy: do 3 dni dla Zadania od 1 do 12 od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 72 pozycji.

Część nr: 13 Nazwa: Zadanie 13 - Druki
Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Czas realizacji zamówienia Dla dostawy druków - Zadanie 13 - dla pozycji nr 1 do 5 dni, dla pozycji od 2 do 17 do 10 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego każdorazowego zamówienia na adres e-mail lub na nr faxu Wykonawcy. 1 część, 17 pozycji.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Medyczna, Poligrafia, Wydawnictwa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, tonery, kartridże, tusze, materiały biurowe i papiernicze, materiały dydaktyczne, druki, foldery, informatory, materiały medyczne
kody CPV 22100000, 22457000, 22600000, 22800000, 22815000, 22850000, 22852100, 24910000, 30124300, 30125100, 30125110, 30190000, 30191000, 30192100, 30192111, 30192121, 30192125, 30192130, 30192133, 30192150, 30192152, 30192160, 30192300, 30192320, 30192340, 30192350, 30192500, 30192800, 30197100, 30197130, 30197220, 30197320, 30197330, 30197600, 30197644, 30199230, 30199500, 30234300, 30234400, 39241200, 39292300, 39292500, 44424200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin