Przetarg 7100955 - Dostawy sprzętu do zabiegów bariatrycznych oraz probówek...

   
Analizuj Zamówienie 7100955 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-10-21
przedmiot ogłoszenia
Dostawy sprzętu do zabiegów bariatrycznych oraz probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech apara
tów - znak sprawy Z/43/PN/19
Numer referencyjny: Z/43/PN/19

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu do zabiegów bariatrycznych oraz probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania:

Zadanie 1: Igły i trokary laparoskopowe

Zadanie 2: Opaski do zabiegów bariatrycznych

Zadanie 3: Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz
z dzierżawą trzech aparatów

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. W trakcie badania
i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
3. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
4. W zakresie zadania 3 oferowane probówki do pomiaru ACT muszą być kompatybilne z zaoferowanymi w zadaniu 3 aparatami.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości
i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii.
6. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).
7. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Rydygiera 15/17 w Grudziądzu:
magazyn medyczny - dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu do zabiegów bariatrycznych oraz probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi,
Oddział Kardiochirurgii (2 szt.) i Pracownia Hemodynamiczna (1 szt.) - dotyczy dostawy trzech aparatów do pomiaru krzepnięcia krwi.
8. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33141620-2 zestawy medyczne, 33141320-9 igły medyczne, 33192500-7 probówki, 33100000-1 urządzenia medyczne. 33140000-3 materiały medyczne.
9. Wykonawca winien zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym w ramach danego zadania. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową.
10. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że rozwiązanie równoważne spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy).
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez porównanie oferowanego rozwiązania równoważnego z opisanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji
o zastosowaniu rozwiązania równoważnego uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ.
13. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia jednak tylko i wyłączne w sytuacji, gdy Zamawiający dopuścił zaoferowanie przedmiotowego równoważnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot zamówienia zawierający dopuszczone rozwiązanie równoważne zobowiązany jest do naniesienia w opisie technicznym/opisie przedmiotu zamówienia stosownych zmian.
Termin wykonania zamówienia:
• dostawa, instalacja i uruchomienie trzech aparatów w zakresie zadania 3 – do 3 tygodni od daty zawarcia umowy,
• dzierżawa trzech aparatów w zakresie zadania 3 – przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów,
• dostawy sukcesywne sprzętu do zabiegów bariatrycznych - przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy – dotyczy zadania 1 i zadania 2,
• dostawy sukcesywne probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi – przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów, potwierdzonego obustronnie podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami odbiorowymi oraz protokołami przeprowadzonych szkoleń w zakresie zadania 3.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Igły i trokary laparoskopowe
Zadanie 1: Igły i trokary laparoskopowe 1. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 3. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Opaski do zabiegów bariatrycznych
Zadanie 2: Opaski do zabiegów bariatrycznych 1. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 3. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów
Zadanie 3: Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów 1. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2. W zakresie zadania 3 oferowane probówki do pomiaru ACT muszą być kompatybilne z zaoferowanymi w zadaniu 3 aparatami. 3. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 4. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540229796-N-2019 z dnia: 2019-10-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-06, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540235145-N-2019 z dnia: 2019-11-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu: Data: 2019-11-06, godzina: 12:30, Skrócenie terminu składaniawniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: nie dotyczy Język lubjęzyki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu: Data: 2019-11-15, godzina: 12:30, Skrócenie terminu składaniawniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: nie dotyczy Język lubjęzyki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu > polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540242449-N-2019 z dnia: 2019-11-12

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540247305-N-2019 z dnia: 2019-11-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków odopuszczeniedoudziału w postępowaniu: Data: 2019-11-22, godzina: 12:30, Skrócenieterminuskładaniawniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia(przetargnieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:niedotyczy Język lubjęzyki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczeniedoudziału wpostępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków odopuszczeniedoudziału w postępowaniu: Data: 2019-12-05, godzina: 12:30, Skrócenieterminuskładaniawniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia(przetargnieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:niedotyczy Język lubjęzyki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczeniedoudziału wpostępowaniu > polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540263533-N-2019 z dnia: 2019-12-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wnioskówodopuszczeniedoudziału w postępowaniu: Data: 2019-12-05, godzina: 12:30,Skrócenieterminuskładaniawniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia(przetargnieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): NieWskazać powody:niedotyczy Język lubjęzyki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioskio dopuszczeniedoudziału wpostępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wnioskówodopuszczeniedoudziału w postępowaniu: Data: 2019-12-10, godzina: 12:30,Skrócenieterminuskładaniawniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia(przetargnieograniczony,przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): NieWskazać powody:niedotyczy Język lubjęzyki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioskio dopuszczeniedoudziału wpostępowaniu > polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540267168-N-2019 z dnia: 2019-12-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu do zabiegów bariatrycznych oraz probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów - znak sprawy Z/43/PN/19
W ogłoszeniu powinno być:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów - znak sprawy Z/43/PN/19


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
W ogłoszeniu powinno być:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu do zabiegów bariatrycznych oraz probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: Zadanie 1: Igły i trokary laparoskopowe Zadanie 2: Opaski do zabiegów bariatrycznych Zadanie 3: Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 3. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 4. W zakresie zadania 3 oferowane probówki do pomiaru ACT muszą być kompatybilne z zaoferowanymi w zadaniu 3 aparatami. 5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 6. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.). 7. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Rydygiera 15/17 w Grudziądzu:  magazyn medyczny - dotyczy sukcesywnych dostaw sprzętu do zabiegów bariatrycznych oraz probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi,  Oddział Kardiochirurgii (2 szt.) i Pracownia Hemodynamiczna (1 szt.) - dotyczy dostawy trzech aparatów do pomiaru krzepnięcia krwi. 8. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 33141620-2 zestawy medyczne, 33141320-9 igły medyczne, 33192500-7 probówki, 33100000-1 urządzenia medyczne. 33140000-3 materiały medyczne. 9. Wykonawca winien zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym w ramach danego zadania. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową. 10. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 11. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że rozwiązanie równoważne spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez porównanie oferowanego rozwiązania równoważnego z opisanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu rozwiązania równoważnego uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ. 13. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia jednak tylko i wyłączne w sytuacji, gdy Zamawiający dopuścił zaoferowanie przedmiotowego równoważnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot zamówienia zawierający dopuszczone rozwiązanie równoważne zobowiązany jest do naniesienia w opisie technicznym/opisie przedmiotu zamówienia stosownych zmian. Termin wykonania zamówienia: • dostawa, instalacja i uruchomienie trzech aparatów w zakresie zadania 3 – do 3 tygodni od daty zawarcia umowy, • dzierżawa trzech aparatów w zakresie zadania 3 – przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów, • dostawy sukcesywne sprzętu do zabiegów bariatrycznych - przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy – dotyczy zadania 1 i zadania 2, • dostawy sukcesywne probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi – przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów, potwierdzonego obustronnie podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami odbiorowymi oraz protokołami przeprowadzonych szkoleń w zakresie zadania 3.
W ogłoszeniu powinno być:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz opisem technicznym stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
3. Oferowane probówki do pomiaru ACT muszą być kompatybilne z zaoferowanymi aparatami.
4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości
i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację
o terminie ważności i numerze serii.
5. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).
6. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Rydygiera 15/17 w Grudziądzu:
 magazyn medyczny - dotyczy sukcesywnych dostaw probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi,
 Oddział Kardiochirurgii (2 szt.) i Pracownia Hemodynamiczna (1 szt.) - dotyczy dostawy trzech aparatów do pomiaru krzepnięcia krwi.
7. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
33192500-7 probówki, 33100000-1 urządzenia medyczne.
8. Wykonawca winien zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym w ramach danego zadania. Wykonawca w formularzu cenowym powinien podać nazwę producenta oraz nazwę handlową.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że rozwiązanie równoważne spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy).
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez porównanie oferowanego rozwiązania równoważnego z opisanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji
o zastosowaniu rozwiązania równoważnego uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ.
12. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia jednak tylko i wyłączne w sytuacji, gdy Zamawiający dopuścił zaoferowanie przedmiotowego równoważnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot zamówienia zawierający dopuszczone rozwiązanie równoważne zobowiązany jest do naniesienia w opisie technicznym/opisie przedmiotu zamówienia stosownych zmian.
Termin wykonania zamówienia:
•dostawa, instalacja i uruchomienie trzech aparatów– do 3 tygodni od daty zawarcia umowy,
•dzierżawa trzech aparatów– przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów,
•dostawy sukcesywne probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi – przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów, potwierdzonego obustronnie podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami odbiorowymi oraz protokołami przeprowadzonych szkoleń



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
II.5) Główny kod CPV: 33141620-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141320-9
33192500-7
33100000-1
33140000-3

W ogłoszeniu powinno być:
II.5) Główny kod CPV: 33192500-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33100000-1



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
II.9) Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 3 zadania. 2) Zamawiający nie przewiduje: a) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); b) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); c) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); d) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); e) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); f) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); g) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 p.z.p. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.), firmy tych podwykonawców oraz czy podwykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
II.9) Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie przewiduje: a) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); b) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); c) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); d) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); e) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); f) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); g) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 p.z.p. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.), firmy tych podwykonawców oraz czy podwykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
W ogłoszeniu powinno być:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
parametry techniczne i funkcjonalne 40,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: CZĘŚĆ
Punkt: 1,2,3
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1: Igły i trokary laparoskopowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: Igły i trokary laparoskopowe 1. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 3. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141320-9, 33141620-2, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2: Opaski do zabiegów bariatrycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2: Opaski do zabiegów bariatrycznych 1. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 3. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141620-2, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3: Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3: Probówki do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą trzech aparatów 1. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2. W zakresie zadania 3 oferowane probówki do pomiaru ACT muszą być kompatybilne z zaoferowanymi w zadaniu 3 aparatami. 3. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 4. Oferowany przedmiot zamówienia stanowiący wyroby medyczne (wyroby, które zostały wycenione z uwzględnieniem stawki 8 % VAT), musi być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33192500-7, 33100000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
parametry techniczne i funkcjonalne 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: • dostawa, instalacja i uruchomienie trzech aparatów w zakresie zadania 3 – do 3 tygodni od daty zawarcia umowy, • dzierżawa trzech aparatów w zakresie zadania 3 – przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów, • dostawy sukcesywne probówek do pomiaru aktywnego czasu krzepnięcia krwi – przez okres 24 miesięcy od daty odbioru trzech aparatów, potwierdzonego obustronnie podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami odbiorowymi oraz protokołami przeprowadzonych szkoleń w zakresie zadania 3.
W ogłoszeniu powinno być:
Wykreśla się treść Części nr 1,2,3
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33140000, 33141320, 33141620, 33192500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin