Przetarg - Dostawy środków czystości Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6416803 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-16
przedmiot ogłoszenia
Dostawy środków czystości
Numer referencyjny: EZ/572/004/18

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości, według wymien
ionych niżej części:
Zadanie 1 - ŚCIERECZKI, MOPY, STELAŻE I KIJE
Zadanie 2 - WORKI FOLIOWE
Zadanie 3 – MATERIAŁY HIGIENICZNE
Zadanie 4 - KONCENTRATY RAZEM Z DZIERŻAWĄ DOZOWNIKÓW
Zadanie 5 – ŚRODKI DO MACERATORÓW
Zadanie 6 – MYDŁO W PIANIE
Zadanie 7 – ŚRODKI DO RĘCZNEGO SPRZĄTANIA
Zadanie 8 - MYDŁO W PŁYNIE
CPV uzupełniające: PA02-1 – Dzierżawa
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy.
Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
Zadanie 1 - ŚCIERECZKI, MOPY, STELAŻE I KIJE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 6 pozycji.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
Zadanie 2 - WORKI FOLIOWE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 5 pozycji.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3
Zadanie 3 – MATERIAŁY HIGIENICZNE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 3 pozycje.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4
Zadanie 4 - KONCENTRATY RAZEM Z DZIERŻAWĄ DOZOWNIKÓW Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. CPV uzupełniające: PA02-1 – Dzierżawa. 1 część 6 pozycji.

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5
Zadanie 5 – ŚRODKI DO MACERATORÓW Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 1 pozycja.

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6
Zadanie 6 – MYDŁO W PIANIE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 1 pozycja.

Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7
Zadanie 7 – ŚRODKI DO RĘCZNEGO SPRZĄTANIA Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 5 pozycji.

Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8
Zadanie 8 - MYDŁO W PŁYNIE Ww. część przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce wykonywania ww. dostawy – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzór umów stanowiący integralną część SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 20 miesięcy. Termin dostawy: do 4 dni od dnia otrzymania każdorazowego zamówienia na adres e-mail Wykonawcy. 1 część 1 pozycja.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500281530-N-2018 z dnia: 2018-11-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina:13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30,
godzina 13:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500283888-N-2018 z dnia: 2018-11-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-04, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500287034-N-2018 z dnia: 2018-11-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-07, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500289738-N-2018 z dnia: 2018-12-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu:
Data: 2018-12-12, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500294055-N-2018 z dnia: 2018-12-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-12-17, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500297890-N-2018 z dnia: 2018-12-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-11-28, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2018-12-19, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest:
Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT: 784159,26
Waluta: PLN
W ogłoszeniu powinno być:
Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT: 784159,40
Waluta: PLN


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 167452,19
Waluta:
PLN
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 167452,33
Waluta:
PLN
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Opakowania
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości, wyroby foliowe, materiały medyczne
kody CPV 18424000, 18930000, 30192800, 33711900, 33760000, 33763000, 33770000, 33922000, 39224000, 39514200, 39830000, 39831240, 39831300, 39831600, 39832000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin