Przetarg 6826345 - Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku...

   
Analizuj Zamówienie 6826345 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-11
przedmiot ogłoszenia
Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2019/2020

Część I postępowania: Trasa I. Ponurzyca – Celestynów
– Ponurzyca (około 59 biletów).

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 59 uczniów miesięcznie (około 590 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy.
Część II postępowania: Trasa II. Ostrów – Stara Wieś – Ostrów (około 114 biletów).

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 114 uczniów miesięcznie (około 1140 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Trasa I. Ponurzyca – Celestynów – Ponurzyca (około 59 biletów).
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 59 uczniów miesięcznie (około 590 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy. 2. Trasy przywozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020: 7.15. – 7.40 Ponurzyca – Podbiel – Tabor – Regut (SP) – Celestynów (SP) – od poniedziałku do piątku 13.45. – 15.10 Celestynów (SP) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca - od poniedziałku do piątku 15.30. – 15.55 Celestynów (SP) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca – wtorek, środa, piątek 16.20. – 16.45 Celestynów (SP) – Regut (SP) – Tabor – Podbiel – Ponurzyca – poniedziałek, czwartek 3. Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowiezieniu i odwiezieniu około 59 uczniów miesięcznie: 1) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 oraz ul. Św. Kazimierza 55 – około 47 uczniów, 2) do Szkoły Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna 13 – około 12 uczniów w roku szkolnym 2019/2020. 4. Usługę należy wykonywać zgodnie z art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 1 -3 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) - zgodnie z którymi uczniom przysługuje bezpłatny transport i opieka. 5. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych na trasie Ponurzyca - Celestynów – Ponurzyca. Tabela nr 1. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych i odwożonych na trasie Ponurzyca - Celestynów – Ponurzyca Nazwa miejscowości Szacunkowa liczba uczniów 1. Regut 11 2. Tabor 9 3. Podbiel 32 4. Ponurzyca 7 Razem liczba uczniów z poszczególnych miejscowości 59 Tabela nr 2. Do Szkoły Podstawowej w Regucie dowóz na godz. 7.30. Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów 1. Tabor 3 2. Podbiel 3 3. Ponurzyca 6 Razem 12 Tabela nr 3. Do Publicznej Szkoły Podstawowej w Celestynowie dowóz na godz. 7.40. Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów 1. Regut 11 2. Tabor 6 3. Podbiel 29 4. Ponurzyca 1 Razem 47 5. Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1) Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) c) ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1983 z późn. zm.), d) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.). 6. Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 2 września 2019 roku do 26 czerwca 2020 roku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, ferii zimowych i wiosennych oraz wakacji – przez ok. 188 dni (rok szkolny 2019/2020 we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - podstawa prawna: §2 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.) w ramach regularnego dowozu na trasach i godzinach określonych w SIWZ. 7. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym na minimum 5 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po uzgodnieniu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów, posiadających odpowiednie kwalifikacje i niekaranych. 9. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo poza kierowcą, opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz niekarana, mająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 10. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: 1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci; 2) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do szkół; 3) zapewnienia opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu - ustalania sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; 4) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu i poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. 11. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, drugi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 12. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie. 13. Wykonawca powinien dysponować taką ilością sprzętu (pojazdami), które pozwolą na realizację w całości zamówienia, z uwzględnieniem pkt 14. 14. Pojazdy powinny spełniać wymagania dla pojazdów do przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 58 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Pojazdy muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów przez cały okres wykonywania zamówienia. Znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym, potwierdzonym odpowiednimi dokumentami. 15. Ustala się następujące przystanki zatrzymania się autobusów przy szkołach: 1) Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka” w Celestynowie ul. Regucka oraz ul. Św. Kazimierza - (przywożenie i odwożenie uczniów), 2) Szkole Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna 13 (przywożenie i odwożenie uczniów). 16. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusów w wyznaczonym miejscu i czasie. 17. Wykonawca uwzględni zmiany godzin przywozu i dowozu uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły, w takie dni jak rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. Wykonawca dostosuje się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub fax-em. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu (ilości) uczniów (zmniejszenia lub zwiększenia o 10% - dot. I i II części postępowania). Powyższe ilości są wartościami szacunkowymi określonymi przez Zamawiającego z należytą starannością, dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wskazana ilość biletów (dzieci) nie jest wielkością gwarantowaną i nie musi być zrealizowana w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany ilości dni, kursów, biletów Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu tych zmniejszeń. 19. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia wszystkim uczniom objętych dowozem biletów i dostarczenia ich do placówek oświatowych objętych zamówieniem najpóźniej 5 dni przed początkiem każdego miesiąca. Podstawą wystawienia biletów będzie przedstawienie przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych listy z aktualną liczbą dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół. 21. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będą poddane w szczególności sposób wykonania usług w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ i umową. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. W przypadku zgłoszenia przez opiekuna niedotrzymania warunków, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do ich poprawy, a jeżeli nie zastosuje się do powyższego zostaną naliczone kary przewidziane w umowie. 23. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz umowie, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie usług innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 24. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania usług w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 25. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę usługami, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 26. Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania usługi; b) zabezpieczenia interesów osób trzecich; c) ochrony środowiska; d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; e) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego; f) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.

Część nr: 2 Nazwa: Trasa II. Ostrów – Stara Wieś – Ostrów (około 114 biletów).
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 114 uczniów miesięcznie (około 1140 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy. 2. Trasy przywozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020: 7.00 – 7.30 Ostrów – Ostrowik – Jatne – Dyzin –Dąbrówka - Stara Wieś (SP) – Pogorzel – Glina – Stara Wieś (SP) - od poniedziałku do piątku 14.10 -14.33 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka - Dyzin – Jatne – Ostrowik – Ostrów – Glina – Pogorzel – od poniedziałku do piątku 16.40 – 17.03 Stara Wieś (SP) – Dąbrówka - Dyzin – Jatne – Ostrowik – Ostrów – Glina – Pogorzel – od poniedziałku do piątku. 3. Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowiezieniu i odwiezieniu około 114 uczniów miesięcznie: 1) do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna 6, w roku szkolnym 2019/2020 - usługę należy wykonywać zgodnie z art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 1 -3 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) - zgodnie z którymi uczniom przysługuje bezpłatny transport i opieka. 4. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych na trasie Ostrów – Stara Wieś - Ostrów Tabela nr 1. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych na trasie Ostrów – Stara Wieś - Ostrów Nazwa miejscowości Szacunkowa liczba uczniów 1) Dąbrówka 18 2) Glina 28 3) Pogorzel 49 4) Dyzin 12 5) Jatne 6 6) Ostrów 1 Razem liczba uczniów z poszczególnych miejscowości 114 Tabela nr 2. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi Tabela nr 2. Do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi dowóz na godz. 7.30. Nazwa miejscowości, z której zabierani będą uczniowie Szacunkowa liczba uczniów 1. Dąbrówka 18 2. Glina 28 3. Pogorzel 49 4. Dyzin 12 5. Jatne 6 6. Ostrów 1 Razem 114 5. Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1) Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 58 z późn. zm.) c) ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1983 z późn. zm.), d) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.). 6. Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 2 września 2019 roku do 26 czerwca 2020 roku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, ferii zimowych i wiosennych oraz wakacji – przez ok. 188 dni (rok szkolny 2019/2020 we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - podstawa prawna: §2 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.) w ramach regularnego dowozu na trasach i godzinach określonych w SIWZ. 7. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym na minimum 5 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po uzgodnieniu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów, posiadających odpowiednie kwalifikacje i niekaranych. 9. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo poza kierowcą, opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz niekarana, mająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 10. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: 1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci; 2) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do szkół; 3) zapewnienia opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu - ustalania sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; 4) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu i poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. 11. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, drugi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. 12. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie. 13. Wykonawca powinien dysponować taką ilością sprzętu (pojazdami), które pozwolą na realizację w całości zamówienia, z uwzględnieniem pkt 14. 14. Pojazdy powinny spełniać wymagania dla pojazdów do przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 58 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Pojazdy muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów przez cały okres wykonywania zamówienia. Znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym, potwierdzonym odpowiednimi dokumentami. 15. Ustala się następujące przystanki zatrzymania się autobusów przy szkole: 1) Szkole Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna (przywożenie i odwożenie uczniów), 16. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusów w wyznaczonym miejscu i czasie. 17. Wykonawca uwzględni zmiany godzin przywozu i dowozu uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły, w takie dni jak rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. Wykonawca dostosuje się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub fax-em. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu (ilości) uczniów (zmniejszenia lub zwiększenia o 10%). Powyższe ilości są wartościami szacunkowymi określonymi przez Zamawiającego z należytą starannością, dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wskazana ilość biletów (dzieci) nie jest wielkością gwarantowaną i nie musi być zrealizowana w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany ilości dni, kursów, biletów Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu tych zmniejszeń. 19. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. 20. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia wszystkim uczniom objętych dowozem biletów i dostarczenia ich do placówek oświatowych objętych zamówieniem najpóźniej 5 dni przed początkiem każdego miesiąca. Podstawą wystawienia biletów będzie przedstawienie przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych listy z aktualną liczbą dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół. 21. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będą poddane w szczególności sposób wykonania usług w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ i umową. 22. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków przejazdu. W przypadku zgłoszenia przez opiekuna niedotrzymania warunków, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do ich poprawy, a jeżeli nie zastosuje się do powyższego zostaną naliczone kary przewidziane w umowie. 23. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz umowie, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie usług innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 24. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania usług w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 25. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę usługami, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 26. Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania usługi; b) zabezpieczenia interesów osób trzecich; c) ochrony środowiska; d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; e) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego; f) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
branża Przewóz osób
kody CPV 60112000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin