Zlecenie 6894701 - Indywidualny audyt wzorniczy i opracowanie na jego podstawie...

   
Zamówienie 6894701 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-07-11
przedmiot zlecenia
Indywidualny audyt wzorniczy i opracowanie na jego podstawie strategii wzorniczej dla firmy Tryumf Sp. z o.o.

Przedmiotem zamów
ienia jest:
1) Audyt wzorniczy – Przeprowadzenie audytu wzorniczego przedsiębiorstwa Zamawiającego polegającego na analizie działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem będzie strategia wzornicza. Obszary audytu muszą obejmować:
a) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej,
b) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie modelu biznesowego,
c) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie technologii,
d) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie struktury organizacyjnej,
e) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie procesów komunikacji,
f) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie strategii marketingowej,
g) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych,
h) analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem,
i) analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego
2) Strategia wzornicza – opracowanie strategii wzorniczej, w postaci raportu
z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierającego co najmniej następujące elementy:
a) ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej;
b) ogólny opis otoczenia firmy w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych;
c) określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
d) ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie;
e) zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie;
f) rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy. Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usług doradczych związanych z przeprowadzeniem indywidualnego audytu wzorniczego i opracowanie na jego podstawie strategii wzorniczej dla Tryumf Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest:
1) Audyt wzorniczy – Przeprowadzenie audytu wzorniczego przedsiębiorstwa Zamawiającego polegającego na analizie działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem będzie strategia wzornicza. Obszary audytu muszą obejmować:
a) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej,
b) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie modelu biznesowego,
c) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie technologii,
d) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie struktury organizacyjnej,
e) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie procesów komunikacji,
f) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie strategii marketingowej,
g) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych,
h) analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem,
i) analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego
2) Strategia wzornicza – opracowanie strategii wzorniczej, w postaci raportu
z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierającego co najmniej następujące elementy:
a) ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej;
b) ogólny opis otoczenia firmy w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych;
c) określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
d) ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie;
e) zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie;
f) rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 79212000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin