Przetarg 7405740 - „IPS – Zakup licencji i wdrożenie aplikacji...

   
Analizuj Zamówienie 7405740 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-27
przedmiot ogłoszenia
„IPS – Zakup licencji i wdrożenie aplikacji wspierającej pracę Klubu Integracji Społecznej”, na potrzeby projektu „Budowa systemów
teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi – IPS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny: Nr sprawy OAZP.2710/26/2020

1. „IPS – Zakup licencji i wdrożenie aplikacji wspierającej pracę Klubu Integracji Społecznej”, na potrzeby projektu „Budowa systemów teleinformatycznych wspierających realizację I Etapu Programu Inteligentna Polityka Społeczna w Łodzi – IPS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Celem realizacji zamówienia jest zwiększenie efektywności działania jednostek odpowiedzialnych za obszar polityki społecznej w mieście poprzez usprawnienie współpracy między jednostkami, upowszechnienie wykorzystywania systemów teleinformatycznych, zautomatyzowanie wymiany danych, optymalizację procesów obiegu informacji, zapewnienie interoperacyjności wykorzystywanych systemów oraz zwiększenie dostępności do usług społecznych
2. Przedmiotem zamówienia jest „IPS – Zakup licencji i wdrożenie aplikacji wspierającej pracę Klubu Integracji Społecznej”.
3. Szczegółowy zakres wymagań funkcjonalnych jest opisany w Załączniku nr 1.1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia
4. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga :
4.1. Opracowania dokumentu Plan Realizacji Zamówienia (dalej PRZ) według wymagań opisanych w rozdziale VIII.
4.2. Instalacji dostarczonej aplikacji na serwerach wirtualnych umieszczonych na infrastrukturze przetwarzania danych Miejskiego Centrum Przetwarzania Danych (dalej MCPD) udostępnionej przez Zamawiającego.
4.3. Przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonej aplikacji.
4.4. Zapewnienie wymiany danych (np. poprzez interfejs wymiany danych) dostarczonej aplikacji z systemami Zamawiającego – wg zasad opisanych w załączniku nr 1.2. do Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.5. Wykonanie Dokumentacji Powykonawczej (dalej DP).
4.6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.
5. Wymagania prawne.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie systemów informatycznych wykorzystywanych przez jednostki publiczne, w tym między innymi spełniać wymagania następujących aktów prawnych:
5.1. Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2013/37/UE z dnia 26 czerwca 2013 r. zmieniająca dyrektywę 2003/98/WE w sprawie ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego.
5.2. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
5.3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
5.4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. nr 100, poz. 1024).
6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczone aplikacje i wykonane usługi oraz na dostarczone rozwiązanie jako całość.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia.
8. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Rozdziału II s.i.w.z.
9. Podane opisy funkcjonalności aplikacji należy traktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza oferowanie aplikacji o funkcjonalnościach lepszych niż żądane.
10. W sytuacji jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Powołując się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanego przez Zamawiającego oprogramowania, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego oprogramowanie równoważne posiada funkcjonalność zgodną z opisaną przez Zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540059645-N-2020 z dnia: 2020-04-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-08, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 11:00,

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 11:00,
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72000000, 72262000, 72265000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin