Przetarg 7328935 - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BASENU W...

   
Analizuj Zamówienie 7328935 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-11
przedmiot ogłoszenia
KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU BASENU W OSTRÓDZIE
Numer referencyjny: ZP.271.3.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest
stałe utrzymanie czystości w budynku basenu w Ostródzie w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój oraz dostarczenie i uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych do łazienek (papieru toaletowego, ręczników papierowych, płynu do mycia naczyń, mydła, worków na śmieci) o parametrach technicznych innych niż określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zakres obowiązków określa SIWZ, wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), załącznik nr 1 do wzory umowy- zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem oraz formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Kontrola stanu czystości na basenie odbywać się będzie raz w tygodniu w poniedziałek w godz. 8.00-8.30 i dokonywana będzie przez kierownika basenu lub osobę upoważnioną w obecności przedstawiciela wykonawcy. Wszelkie uwagi spisywane będą w zeszycie kontroli czystości obiektu. Wykonawca przedstawi szczegółowy grafik wykonywania poszczególnych czynności sprzątających uwzględniający wymaganą częstotliwość ich wykonania.
3. Używane środki czyszczące, konserwujące, dezynfekujące muszą posiadać atesty PZH, zgodność z wymogami sanepidu i muszą być dostosowane do odpowiedniego rodzaju powierzchni Utrzymanie czystości ma być wykonane przy pomocy środków czystości Wykonawcy dostarczanych na bieżąco, uwzględnionych w cenie oferty.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację usług zgodnie z SIWZ, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i właściwości (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług- utrzymaniu czystości obiektu oraz innych czynności wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.).
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90910000, 90911200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin