Przetarg 7557135 - Modernizacja instalacji poziomych centralnego ogrzewania i...

   
Analizuj Zamówienie 7557135 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-26
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja instalacji poziomych centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku głównym wraz z wymianą zaworów grzejniko
wych we wskazanych budynkach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Numer referencyjny: RPoZP 22/2020

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji poziomych centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnej w budynku głównym oraz wymiana zaworów grzejnikowych we wskazanych budynkach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
• Sporządzenie inwentaryzacji w niezbędnym zakresie
• Sporządzenie projektów: budowlanego i wykonawczych z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji, pozwalających na realizację prac
• Realizację robót instalacyjnych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę i uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentację projektową
• Wykonanie prac instalacyjnych obejmujących :
- Wymianę kanalizacji burzowej wraz z wpięciem do istniejącej infrastruktury,
- Demontaż istniejącej instalacji poziomów w piwnicy budynku,
- Modernizację instalacji poziomych centralnego ogrzewania, instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji w podziemiu (piwnicy) budynku głównego oraz łącznikach,
- montaż zaworów regulacyjnych podpionowych,
• Dostawę fabrycznie nowych grzejnikowych zaworów termostatycznych z głowicami średniej klasy typu np. Danfoss, Herz itp.
• Wykonanie prac instalacyjnych obejmujących wymianę zaworów grzejnikowych we wskazanych budynkach Szpitala na zawory termostatyczne wraz z płukaniem i regulacją instalacji;

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących opracowaniach dołączonych do SIWZ stanowiących załącznik nr 1:
1) Program funkcjonalno-użytkowy „Termomodernizacja 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie – Etap II” wykonany przez firmę VOSTOK DESIGN
2) Zestawienie zaworów grzejnikowych budynków Szpitala

Wartość szacunkowa zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Przedmiot dostawy określono według Wspólnego Słownika Zamów

Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dla zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz zakresem, celem uwzględnienia wszystkich niezbędnych elementów w wycenie, dokonali wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. W czasie wizji Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień, wszelkie zapytania winien Wykonawca złożyć na piśmie zgodnie z wymogami SIWZ. Osoba wyznaczona ze strony Zamawiającego – mgr Konrad Szymanowski email inwestycje@109szpital.pl

WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Prowadzenie robót wraz z robotami towarzyszącymi będzie miało miejsce w czynnych obiektach służby zdrowia, dlatego wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów.

Prace uciążliwe, wywołujące hałas (kucie, wiercenie) oraz pylenie, w budynku głównym szpitala będą mogły być wykonywane w godzinach od 8.00 do 18.00 we wszystkie dni tygodnia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem prac uzgadnianym z Zamawiającym z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.

Wykonywanie prac instalacyjnych we wszystkich obiektach wymaga każdorazowo trwałego wydzielenia obszaru wykonywania robót, w sposób zabezpieczający przed wydostawaniem zanieczyszczeń na zewnątrz zabezpieczenia. Teren wykonywania prac budowlanych Wykonawca będzie zobowiązany codziennie, po zakończeniu pracy, uprzątnąć.

Bezpośredni nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracownika Wykonawcy. Zmiana osoby pełniącej tą funkcję, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo poinformowania Zamawiającego.

Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U.2020.797 t.j.). Do dokumentów odbiorowych wykonawca złoży karty przekazania odpadów.

Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli Wykonawca składa ofertę z produktami równoważnymi musi przedłożyć informacje o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej jego nazwę i parametry techniczne (opis produktu równoważnego). Za równoważne zostaną uznane wyroby, które będą spełniały te same normy, parametry i standardy co opisane w SIWZ oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego

Za termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a.
Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących opisane roboty istalacyjne.
Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca na każe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności o których mowa powyżej:
-oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
branża Ciepłownictwo i gaz, Wodno - kanalizacyjna
podbranża armatura, instalacje grzewcze, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45330000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin