Przetarg 7171772 - Montaż i demontaż uszkodzonych barier drogowych na sieci...

   
Analizuj Zamówienie 7171772 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-20
przedmiot ogłoszenia
Montaż i demontaż uszkodzonych barier drogowych na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola
Numer referencyjny:
ZDW.RDW3.T12.361.05.2019

1. Nazwa zamówienia:
Montaż i demontaż uszkodzonych barier drogowych na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Tuchola
2. Zamówienie dotyczy wykonania robót:
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem oraz zasypanie, zagęszczenie dołków po słupkach;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4m ( komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp.);
Tabela I. Montaż wraz z dostawą barier stalowych U-14a (N2W5A zgodny z PN-EN1317 równoważna względem SP09/4 N2W5A) stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m (komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp.)
lp. nr drogi lokalizacja (w km od – do) miejscowość strona długość odcinka (w mb) rodzaj (funkcja drogowa) uwagi
1 246 2+850÷2+950 Wieszki Prawa 100,00 Drogowa
2 240 18+863÷18+895 Bladowo Prawa 32,00 Drogowa
3 240 18+863÷18+895 Bladowo Lewa 32,00 Drogowa
4 240 19+629÷19+729 Bladowo Prawa 100,00 Drogowa
RAZEM 264,00
Tabela II. Demontaż barier stalowych U-14a z rozstawem słupków co 4 m wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego

lp. nr drogi lokalizacja (w km od – do) miejscowość strona długość odcinka (w mb) rodzaj (funkcja drogowa) uwagi
1 240 19+629÷19+709 Bladowo Prawa 80,00 Drogowa
RAZEM 80,00

2.1 Ceny w kosztorysie ofertowym przedstawione w załączniku nr 2 winny w szczególności uwzględniać w przypadku:
- demontażu istniejących barier: całkowitą cenę demontażu bariery, cenę wywozu zdemontowanych barier w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem, zasypanie i zagęszczenie dołków po słupkach oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia;
- dostawę, montaż wraz z transportem barier: całkowitą cenę montażu barier, cenę dowozu do miejsca w którym będzie dokonywany montaż z miejsca składowania barier oraz załadunek, cenę materiału niezbędnego do prawidłowego montażu oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia;
2.2 Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji zamówienia możliwość zmiany lokalizacji, ilości lub zmniejszenia zakresu zamówienia w stosunku do wartości wskazanych w tabeli I.

2.3 Zgodnie z obowiązującymi normami EN-PN 1317 przyjmuje się:
-poziom powstrzymania: N2;
-poziom intensywności zderzenia: A;
-poziom odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą: W5.

3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego przez Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu
organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego pismem znak:
BD-I.8022.2.85.2017 z dnia 05.06.2019 r. przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu.
5. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność
za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Punkt odnosi się do szkód powstałych z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy
6. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania
7. Wykonawca w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów odbiorowych zgodnie z warunkami umowy.
8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji.
10. Zamawiający nie przewiduje odbioru częściowego i płatności z tego tytułu.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności w trakcie prowadzenia robót ziemnych w obrębie urządzeń obcych (sieci energetyczne, telekomunikacyjne, wodociągowe, gazowe i inne) wykonując przekopy kontrolne. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność karną i materialną za ewentualne uszkodzenia urządzeń obcych powstałe w czasie wykonywania robót oraz za uszkodzenia
i szkody, które mogły powstać na skutek prowadzenia robót.
12. Zamawiający zaleca zainteresowanym Wykonawcom przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonanie wizji w terenie oraz porównanie z dokumentacją przetargową. Koszty dokonania wizji w terenie ponosi w całości Wykonawca. Każdy oferent ponosi pełną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji.
branża Drogownictwo
podbranża organizacja ruchu drogowego, sprzęt drogowy
kody CPV 34928110, 45233280
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin