Przetarg 7603584 - Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i...

   
Analizuj Zamówienie 7603584 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-22
przedmiot ogłoszenia
Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer referencyj
ny: NZ.231.048.2020

1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw urządzeń i instalacji domofonowych oraz prace
nieprzewidziane a konieczne do wykonania podczas tych napraw w lokalach i budynkach gminnych
zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 394
budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna
liczba abonentów wynosi 5472. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy może nastąpić
zmiana ilości zarządzanych budynków +/- 10%. 2. Zakres czynności obejmuje przede wszystkim: 1)
Sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii: a) sprawdzenie i pomiar obwodu
elektrycznego niskiego napięcia; b) sprawdzenie i pomiary elektryczne obwodów sygnalizacyjnych
systemów kontroli dostępu; 2) Wymiana unifonu: a) demontaż starego unifonu, b) montaż nowego unifonu, c) zarabianie i podłączenie końcówek kabli i przewodów sterujących; 3) Wymiana kasety
rozmownej z ramką: a) demontaż starej kasety, b) mocowanie nowej kasety, c) podłączenie przewodów
kabelkowych; 4) Wymiana centrali z zasilaczem: a) demontaż starej centrali, b) mocowanie nowej
centrali, c) podłączenie i zadławienie przewodów; 5) Wymiana elektrozaczepu: a) demontaż zamków, b)
montaż elektrozaczepu, c) podłączenie przewodów; 6) Wymiana przewodów zasilania instalacji i
elektrozaczepu: a) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, b) wymiana przewodów wtynkowych lub
kabelkowych płaskich (przekrój żył do 7,5 mm2) układanych w tynku, c) wykonanie pasów tynku
(szerokości do 10 cm) pokrywających bruzdy z przewodami; 7) Wymiana przewodów komunikacji audio
i kontroli dostępu; a) wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich (o łącznym przekroju
żył do 3x2x0,5 mm2) układanych w tynku, b) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, c) wykonanie
pasów tynku (szerokości do 10 cm) pokrywających bruzdy z przewodami; 8) Wymiana samozamykacza:
a) demontaż starego samozamykacza, b) montaż nowego samozamykacza; 9) Sprawdzenie instalacji po
usunięciu awarii i uruchomienie systemu kontroli dostępu: a) praca próbna systemu kontroli dostępu –
próby parametrów czytnika identyfikującego, b) praca próbna systemu kontroli dostępu – próby
pomontażowe elektromechanicznych elementów blokujących (elektrozaczep, samozamykacz). Przy
wycenie powyższych czynności należy uwzględnić koszt materiałów. W zasobach Zamawiającego
znajdują się między innymi następujące typy urządzeń: 1. unifony – PC-255, URMET 1131, ABAXO RS
– 31, RL – 2303-H; 2. kasety rozmowne – ELCRAC KEN 1-3, 1127/12 URMET, 925/108 URMET, OKR
I-VID; 3. centrale - KE 9/5 LASKOMEX, IKA ZDI5PE. 3. Realizacja zamówienia będzie się odbywała
na podstawie pojedynczych zleceń wykonania usługi wystawianych zgodnie z potrzebami
Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i
ilości wykonanych i odebranych usług. 4. Zamawiający przewiduje udzielanie zleceń do końca okresu
obowiązywania umowy lub do wyczerpania środków, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia tj. kwoty 350.000,00 zł brutto. Kwota ta stanowi maksymalną wartość umowy na realizację
zamówienia i została wpisana w § 4 ust. 4 wzoru umowy. 5. Zamawiający na zakup materiałów użytych
podczas wykonywania innych czynności nieprzewidzianych podczas napraw urządzeń i instalacji
domofonowych zabezpiecza kwotę w wysokości 28.080,00 zł brutto. Jednocześnie Zamawiający zakłada,
że koszty zakupów materiałów użytych podczas wykonywania innych czynności nieprzewidzianych
podczas napraw urządzeń i instalacji domofonowych nie będą przekraczać średnich cen według
wydawnictwa SEKOCENBUD dla danego kwartału. 6. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były
przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2019, poz. 1040 ze zm.). Wymóg ten dotyczy
pracowników fizycznych, którzy wykonują prace związane z usuwaniem awarii domofonowych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących pracami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób
fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub
nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą
wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje
związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 7.
Parametry równoważności. 1) Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do
niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub
pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i
cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego
i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań
parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych
źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami
producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do
określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie
charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty
równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów
wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W
takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały
lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w opisie przedmiot
zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm,
aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy
zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga
złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały
ocenie w trakcie badania oferty. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz
z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług – załącznik nr 5 do SIWZ.
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 50000000, 50710000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin