Przetarg 6901958 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka Numer...

   
Analizuj Zamówienie 6901958 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-16
przedmiot ogłoszenia
Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka
Numer referencyjny: BZP.271.9.2019

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa bud
żetu Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek budżetowych w zakresie prowadzenia:
• 1 rachunku bieżącego i 38 rachunków pomocniczych dla Miasta Sanoka,
• 16 rachunków podstawowych i 56 rachunków pomocniczych jednostek budżetowych,
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunku bieżącego, podstawowych
i pomocniczych dla Miasta Sanoka oraz jednostek budżetowych, w tym:
1.1. możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych, rachunków wirtualnych do obsługi beneficjentów płatności masowych ( np. opłaty za gospodarowania odpadami, podatki lokalne) oraz dodatkowych rachunków walutowych w trakcie związania zamówieniem na warunkach określonych
w ofercie,
1.2. możliwość otwierania dodatkowych rachunków walutowych,
1.3. likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek,
1.4. potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych
2. Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej na następujących zasadach:
2.1. przelewy dokonywane przy pomocy bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym,
2.2. realizowanie przelewów w formie papierowej w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji,
2.3. przelewy w formie elektronicznie powinny być realizowane w tym samym dniu.
W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej przelewy złożone w formie papierowej do godz. 13:30 powinny zostać zrealizowane w tym samym dniu.

3. Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych,
w tym:
3.1. zainstalowanie systemów bankowości elektronicznej,
3.2. serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie,
3.3. przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłaszanych potrzeb.
System bankowości elektronicznej powinien zapewnić co najmniej:
• dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
• dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
• możliwość dokonywania przelewów bankowych,
• generowanie (wydruk) wyciągów bankowych,
• pełną informację o dacie i godzinie operacji,
• możliwość dokonywania operacji równocześnie tj. w tym samym czasie z różnych rachunków bankowych,
• przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
• nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy na podstawie pisemnej dyspozycji.
4. Sporządzanie wyciągów bankowych w wersji papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego.
Wyciągi muszą być sporządzane za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty oraz udostępnić je w formie elektronicznej (poprzez system elektronicznej bankowości) w następnym dniu roboczym po dokonaniu operacji.
Wyciągi powinny:
• zawierać pełną nazwę rachunku, numer rachunku, walutę rachunku i nazwę posiadacza rachunku,
• zawierać informację o wszystkich operacjach pieniężnych uznających
i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela konta lub dyspozycji różnych kontrahentów, księgowania odsetek i prowizji, a także informację
o saldzie początkowym i końcowym rachunku,
• zapewnić możliwość identyfikacji źródeł przychodów poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahenta w opisie płatności) daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem.
5. Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunku bieżącym budżetu Miasta na lokatach automatycznych (Overnight
i weekendowych), pod warunkiem uruchomienia tej opcji przez Zamawiającego, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności na koniec dnia. Powrót środków
z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 800 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie jak i rezygnacja z tej opcji odbędzie się na pisemny wniosek Zamawiającego bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID ON i współczynnika określonego w ofercie. Współczynnik stały
w okresie obowiązywania umowy.
6. Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych 7-dniowych, 14-dniowych i 31-dniowych, pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego na pisemny wniosek. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienia jak i rezygnacja z tej opcji będzie odbywała się na pisemny wniosek Zamawiającego bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID 1M ustalana z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który będzie naliczane oprocentowanie i współczynnika określonego w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy.
7. Wykonawca (bank) nie będzie pobierał opłat i prowizji za:
7.1. zaświadczenia i opinie bankowe wystawiane dla Zamawiającego,
7.2. wydawanie i użytkowanie kart płatniczych,
7.3. złożone depozyty,
7.4. szkolenia w zakresie bankowości elektronicznej,
7.5. serwis obsługi rachunków typu Home Banking,
7.6. przelewy dokonywane wewnątrz banku Wykonawcy,
7.7. wyciągi bankowe w formie papierowej i elektronicznej.
8. Od dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Sanoka umożliwiające w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat
i przyjmowanie przelewów w odległości 500 metrów w linii prostej od siedziby Zamawiającego.
9. Od dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać w granicach administracyjnych miasta Sanoka 1 własnego bankomatu.
10. Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie 5.000.000 zł. (wysokość określona corocznie w uchwale budżetowej) z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym dodatkowo punktowane będzie brak prowizji z tytułu udzielenia kredytu (przygotowawcza) oraz brak innych opłaty np. prowizja od kwoty niewykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej równej zmiennej stawce WIBOR dla okresu 1-miesięcznego, powiększonej o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540158503-N-2019 z dnia: 2019-07-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu: Data: 2019-07-06, godzina: 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu: Data: 2019-07-08, godzina: 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy wynagrodzenie wykonawcy określone w następujących przypadkach: -zmiana stawki urzędowej podatku VAT. -zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, -zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany o których mowa w tiret pierwszy – trzeci, będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku, o którym mowa w tiret drugi i trzeci, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy, o których mowa w niniejszym paragrafie następuje po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
3) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

W ogłoszeniu powinno być:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy wynagrodzenie wykonawcy określone w następujących przypadkach: -zmiana stawki urzędowej podatku VAT. -zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, -zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany o których mowa w tiret pierwszy – trzeci, będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku, o którym mowa w tiret drugi i trzeci, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy, o których mowa w niniejszym paragrafie następuje po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
3) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
Zamawiający w treści umowy przewiduje wprowadzenie następujących kar Umownych:
W przypadku niespełnienia przez Wykonawce warunków o których mowa w pkt. 3.8 oraz 3.9 SIWZ tj.
3.8. Od dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Sanoka umożliwiające w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat
i przyjmowanie przelewów w odległości 500 metrów w linii prostej od siedziby Zamawiającego.
3.9. Od dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać w granicach administracyjnych Miasta Sanoka 1 własnego bankomatu.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 200 zł. za każdy dzień opóźnienia.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540159211-N-2019 z dnia: 2019-07-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-08, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-08, godzina: 10:00
branża Finanse - bankowość
podbranża usługi bankowe
kody CPV 66110000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin