Przetarg 7183094 - Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 na okres...

   
Analizuj Zamówienie 7183094 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-11-25
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 na okres 3 miesięcy Numer referencyjny: DZ-2300-31/ZUO/2019
1 Przewidywana do pr
zekazania, w czasie trwania niniejszej umowy, łączna ilość odpadów wynosi ok 1 900 Mg odbiór dzienny od 23 do 75 Mg (5 dni w tygodniu).2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania mniejszej ilości odpadów niż wskazana w pkt 1, wielkość ta nie będzie mniejsza niż 1 000 Mg, wówczas zmianie może ulec również ilość odpadów przekazywana dziennie.3. Odbiór odpadów:a) Odpady będą odbierane w formie nierozdrobnionej transportem Wykonawcy i na jego koszt od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00. Zamawiający wymaga odbioru odpadów samochodem:— z naczepą z ruchomą podłogą lub— z naczepą z wywrotką typu „patelnia”Wykonawca zapewni niezbędną ilość sprzętu przy realizacji niniejszego zamówienia umożliwiającego należyte wykonanie zamówienia.b) Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania i przetwarzania odpadów zgodnie z obowiązującym prawem.4. Wymagania dodatkowe:Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę art. 29 ust. 3a ustawy Pzp1.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a w zw. z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) – co najmniej 2 osoby – kierowców wykonujących przez okres trwania umowy czynności związane z transportem odpadów.Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo zastosowania„procedury odwróconej” - w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.5. Z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia Zamawiający zgodnie z art. 43 ust. 2b pkt 2 wyznaczył 15 dniowy termin na składania ofert podstawa prawna: art. 43 ust. 2 b pkt 2) ustawy Pzp.Uzasadnienie faktyczne: pilna potrzeba udzielenia zamówienia i skrócenia terminu składania ofert wynika z konieczności zagwarantowania ciągłości świadczenia usługi polegającej na odbiorze, transporcie i przetwarzaniu odpadów sklasyfikowanych, zgodnie z aktualnym katalogiem odpadów – pod kodem 19 12 12 – Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, wytworzonych w RIPOK – ZUO Krosno w procesie mechanicznego przetwarzania oraz segregacji odpadów komunalnych w instalacji do produkcji paliwa alternatywnego. Pilna potrzeba wyłonienia Wykonawcy wynika z faktu, że w uprzednio ogłoszonych dwóch postępowaniach w tym samym przedmiocie nie została złożona żadna oferta czego Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, a inny sposób zagospodarowania, w tym składowanie ww. odpadów jest na podstawie załącznika nr 4 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 16.7.2015 r. w sprawie dopuszczania odpadów do składowania na składowiskach (Dz.U. 2015 r., poz. 1277) prawnie zabronione.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90512000, 90513000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin