Przetarg 8158843 - Odbiór i zagospodarowanie 20 02 01 / 2021 1. Zamawiający...

   
Analizuj Zamówienie 8158843 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-05-25
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie 20 02 01 / 2021
1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę odbioru i zagospodarowan
ia odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, zgromadzonych na terenie Zakładów/Instalacji zarządzanych przez Zamawiającego w szacunkowej ilości 8 250 Mg / 5 miesięcy.
2. Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładu wskazanego przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z 14.12.2012 o odpadach.
3. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do przyjęcia i zagospodarowania odpadów pochodzących z instalacji zarządzanych przez Zamawiającego.
Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania*:
— zadanie nr 1 Dylów 300 Mg/miesiąc;
— zadanie nr 2 Dylów 300 Mg/miesiąc;
— zadanie nr 3 Wola Kruszyńska 500 Mg/miesiąc;
— zadanie nr 4 Wola Kruszyńska 500 Mg/miesiąc;
— zadanie nr 5 Bełchatów 50 Mg/miesiąc.
Dylów Część nr 1 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, zgromadzonych na terenie Zakładów/Instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. 2. Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładu wskazanego przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z 14.12.2012 o odpadach. 3. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do przyjęcia i zagospodarowania odpadów pochodzących z instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. Zadanie nr 1 Dylów 300 Mg/miesiąc. 4. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów do odbioru, szacunkowa ilość określona w pkt 4 niniejszego rozdziału może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50 %. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 % szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 5. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego (bez uwag), następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego czy przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów. 6. Wagi zainstalowane w zakładach/instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne świadectwo legalizacji. 7. Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie ustaleń Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, faks bądź telefonicznie. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, podać nr miejsca prowadzenia działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, orientacyjną datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania kart przekazania odpadów w systemie BDO. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 2 do SWZ.
Dylów Część nr 2 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, zgromadzonych na terenie Zakładów/Instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. 2. Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładu wskazanego przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z 14.12.2012 o odpadach. 3. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do przyjęcia i zagospodarowania odpadów pochodzących z instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. Zadanie nr 2 Dylów 300 Mg/miesiąc. 4. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów do odbioru, szacunkowa ilość określona w pkt 4 niniejszego rozdziału może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50 %. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 % szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 5. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego (bez uwag), następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego czy przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów. 6. Wagi zainstalowane w zakładach/instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne świadectwo legalizacji. 7. Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie ustaleń Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, faks bądź telefonicznie. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, podać nr miejsca prowadzenia działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, orientacyjną datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania kart przekazania odpadów w systemie BDO. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 2 do SWZ.
Wola Kruszyńska Część nr 3 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, zgromadzonych na terenie Zakładów/Instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. 2. Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładu wskazanego przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z 14.12.2012 o odpadach. 3. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do przyjęcia i zagospodarowania odpadów pochodzących z instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. Zadanie nr 3 Wola Kruszyńska 500 Mg/miesiąc 4. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów do odbioru, szacunkowa ilość określona w pkt 4 niniejszego rozdziału może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50 %. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 % szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 5. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego (bez uwag), następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego czy przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów. 6. Wagi zainstalowane w zakładach/instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne świadectwo legalizacji. 7. Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie ustaleń Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, faks bądź telefonicznie. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, podać nr miejsca prowadzenia działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, orientacyjną datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania kart przekazania odpadów w systemie BDO. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 2 do SWZ.
Wola Kruszyńska Część nr 4 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, zgromadzonych na terenie Zakładów/Instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. 2. Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładu wskazanego przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z 14.12.2012 o odpadach. 3. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do przyjęcia i zagospodarowania odpadów pochodzących z instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. Zadanie nr 4 Wola Kruszyńska 500 Mg/miesiąc 4. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów do odbioru, szacunkowa ilość określona w pkt 4 niniejszego rozdziału może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50 %. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 % szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 5. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego (bez uwag), następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego czy przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów. 6. Wagi zainstalowane w zakładach/instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne świadectwo legalizacji. 7. Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie ustaleń Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, faks bądź telefonicznie. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, podać nr miejsca prowadzenia działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, orientacyjną datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania kart przekazania odpadów w systemie BDO. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 2 do SWZ.
Bełchatów Część nr 5 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, zgromadzonych na terenie Zakładów/Instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. 2. Odpady będące przedmiotem umowy zostaną odebrane, a następnie zagospodarowane na terenie zakładu wskazanego przez Wykonawcę w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z 14.12.2012 o odpadach. 3. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości odpadów do przyjęcia i zagospodarowania odpadów pochodzących z instalacji zarządzanych przez Zamawiającego. Zadanie nr 5 Bełchatów 50 Mg/miesiąc 4. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość odpadów do odbioru, szacunkowa ilość określona w pkt 4 niniejszego rozdziału może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 50 %. Zmniejszenie ilości odpadów w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 % szacunkowych ilości odpadów do odbioru w okresie trwania umowy. 5. Wykonawca zapewni nadzór nad czynnościami załadunkowymi oraz zobowiązany jest zapewnić odpowiednie zabezpieczenie ładunku podczas transportu. Wraz z podpisaniem przez kierowcę kwitu wagowego (bez uwag), następuje potwierdzenie dokonania prawidłowego załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do transportu odpadów do miejsca docelowego nie powodując zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego czy przekroczenia dopuszczalnej masy pojazdów. 6. Wagi zainstalowane w zakładach/instalacjach zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne świadectwo legalizacji. 7. Odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie ustaleń Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza realizację zgłoszeń poprzez e-mail, faks bądź telefonicznie. Awizacja odbioru powinna zawierać informacje dotyczące docelowej instalacji, do której trafią odpady, podać nr miejsca prowadzenia działalności (MPD), nazwę, nr BDO i dane podmiotu transportującego, orientacyjną datę odbioru, nr rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko kierowcy lub ewentualnie inne dane, konieczne do prawidłowego prowadzenia ewidencji odpadów, w tym wystawiania i potwierdzania kart przekazania odpadów w systemie BDO. Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 2 do SWZ.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin