Przetarg 7496382 - Odczynniki do badań immunohistochemicznych wraz z...

   
Analizuj Zamówienie 7496382 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-22
przedmiot ogłoszenia
Odczynniki do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą analizatora. Znak sprawy ZP-PN/18/20
Numer referencyjny: ZP-PN/18/20


1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku wraz z dzierżawą analizatora 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz Zestawienie Parametrów Granicznych Aparatu stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ, będącymi integralną częścią specyfikacji (niespełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów granicznych aparatu spowoduje odrzucenie oferty). Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540089288-N-2020 z dnia: 2020-05-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-02, godzina: 10:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540094535-N-2020 z dnia: 2020-06-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 10:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540095630-N-2020 z dnia: 2020-06-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie
pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy pzp. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp,
Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy, w stosunku do treści oferty: 1) zmianę
wartości umowy w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, zmianie ulegnie cena brutto w zakresie
wynikającym ze zmiany stawki VAT. Uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie
określonej przez przepisy wprowadzające zmianę stawki VAT, bez konieczności zawierania odrębnego
aneksu, b) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie w razie zmiany cen i marż urzędowych
asortymentu będącego przedmiotem umowy, c) zmianę ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu,
w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które
wymagałyby dokonania takich zmian, 2) zmianę terminu wykonania zamówienia: a) może on ulec
wydłużeniu do 3 miesięcy ponad termin realizacji zamówienia określony w § 2 ust. 1 w przypadku
niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w
umowie, 3) zmianę treści umowy w przypadku przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy
jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy; 4) zmiany w
zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany
przepisów prawa; 5) zmiany terminu dostawy sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy,
w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
6) zmiany terminu montażu sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku
zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7) zmiany
terminu uruchomienia sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia
okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 8) zastąpienia sprzętu,
który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co
najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w
przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem,
iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; 9) zastąpienia sprzętu, który ma być
dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach,
których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena
wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; 3. Ponadto Strony dopuszczają zmianę postanowień
niniejszej umowy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3-6
ustawy Pzp. 4. Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. 5. Strona wnioskująca o zmianę
umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do
umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność
zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy muszą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy pzp.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany umowy, w stosunku do treści oferty:
1) zmianę wartości umowy w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy; ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, zmianie ulegnie cena brutto w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT. Uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez przepisy wprowadzające zmianę stawki VAT, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu,
b) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie w razie zmiany cen i marż urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) zmianę ceny jednostkowej netto i brutto asortymentu, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian,
2) zmianę terminu wykonania zamówienia:
a) może on ulec wydłużeniu do 3 miesięcy ponad termin realizacji zamówienia określony w § 2 ust. 1 w przypadku niewykorzystania całej wartości asortymentu, którego dotyczy umowa w terminie określonym w umowie,
3) zmianę treści umowy w przypadku przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy;
4) zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa;
5) zmiany terminu dostawy sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
6) zmiany terminu montażu sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
7) zmiany terminu uruchomienia sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
8) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu;
9) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu;
3. Ponadto Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 3-6 ustawy Pzp.
4. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art.144 ust.1 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w tym poszczególnych zamówień, gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Umowy, gdy ponosi winę umyślną za naruszenia. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw wszystkich produktów na bieżąco i zgodnie ze składanymi zamówieniami oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów.
Ponadto, mając na uwadze aktualną pandemię wirusa SARS-CoV-2, związaną z tym sytuację globalnego zagrożenia zdrowia oraz dynamicznie zmieniające się okoliczności zewnętrzne, na które Wykonawca nie ma wpływu (w tym ograniczenia nakładane przez państwa dotknięte pandemią), stanowiące okoliczność o charakterze tzw. siły wyższej, Strony zgodnie postanawiają, że w czasie trwania pandemii dokonywanie napraw Urządzenia będzie uzależnione od aktualnej sytuacji epidemiologicznej w kraju i za granicą oraz związanych z tą sytuacją okoliczności, w tym w szczególności od dostępności części zamiennych do Urządzenia, dostępności zdolnych do przeprowadzenia naprawy inżynierów serwisowych i faktycznej możliwości bezpiecznego dla pacjentów, personelu Kupującego oraz inżynierów serwisu Wykonawcy przeprowadzenia naprawy Urządzenia w miejscu jego funkcjonowania. Strony niniejszym akceptują, że czas naprawy może ulec przedłużeniu, a sama naprawa może zostać odroczona w czasie.
5. Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
6. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33696500, 38434000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin