Przetarg 7384245 - Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice...

   
Analizuj Zamówienie 7384245 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-12
przedmiot ogłoszenia
Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice
Numer referencyjny: IN.271.1.2020

1. Przedmiot zamówienia został podzielo
ny na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części.
CZĘŚĆ 1
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 198,52 kWp (0,19852 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 43 obiekty:
- o mocy 2,24 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy 3,36 kWp – 9 szt. instalacji
- o mocy 3,92 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy 4,48 kWp – 7 szt. instalacji
- o mocy 4,76 kWp – 11 szt. instalacji
- o mocy 5,60 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy 6,72 kWp – 5 szt. instalacji
- o mocy 7,84 kWp – 2 szt. instalacji.

b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 42,005 kW (0,042005 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 13 obiektów:
- ilość płyt kolektorów – 2 szt. – 8 szt. instalacji
- ilość płyt kolektorów – 3 szt. – 5 szt. instalacji
CZĘŚĆ 2
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej liczbie 16 szt. zostaną zlokalizowane na nieruchomościach mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 16 obiektów:

b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 83,05 kW (0,08305 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 6 obiektów:
- o mocy powyżej 10 kW do 16 kW włącznie – 5 szt. instalacji
- o mocy powyżej 16 kW – 1 szt. instalacji
CZEŚĆ 3
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji kotłów na biomasę wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 278,20 kW (0,2782 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 14 obiektów:
- o mocy do 15 kW włącznie – 2 szt. instalacji
- o mocy od 15 kW do 25 kW włącznie – 11 szt. instalacji
- o mocy powyżej 25 kW – 1 szt. instalacji


Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ również audyty zapotrzebowania energetycznego budynków dla pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u. oraz kotłów na biomasę – kolejno załączniki 4a i 4b, z zastrzeżeniem zastosowania się Wykonawcy do zapisów wzoru umowy stanowiącej załącznik odpowiednio nr 2b i 2c - §10 pkt. 1. 5).



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 1: instalacje fotowoltaiczne i kolektory słoneczne
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 198,52 kWp (0,19852 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 43 obiekty: - o mocy 2,24 kWp – 3 szt. instalacji - o mocy 3,36 kWp – 9 szt. instalacji - o mocy 3,92 kWp – 3 szt. instalacji - o mocy 4,48 kWp – 7 szt. instalacji - o mocy 4,76 kWp – 11 szt. instalacji - o mocy 5,60 kWp – 3 szt. instalacji - o mocy 6,72 kWp – 5 szt. instalacji - o mocy 7,84 kWp – 2 szt. instalacji. b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 42,005 kW (0,042005 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 13 obiektów: - ilość płyt kolektorów – 2 szt. – 8 szt. instalacji - ilość płyt kolektorów – 3 szt. – 5 szt. instalacji

Część nr: 2 Nazwa: Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 2: pompy ciepła
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej liczbie 16 szt. zostaną zlokalizowane na nieruchomościach mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 16 obiektów: b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 83,05 kW (0,08305 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 6 obiektów: - o mocy powyżej 10 kW do 16 kW włącznie – 5 szt. instalacji - o mocy powyżej 16 kW – 1 szt. instalacji

Część nr: 3 Nazwa: Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 3: kotły na biomasę
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji kotłów na biomasę wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 278,20 kW (0,2782 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 14 obiektów: - o mocy do 15 kW włącznie – 2 szt. instalacji - o mocy od 15 kW do 25 kW włącznie – 11 szt. instalacji - o mocy powyżej 25 kW – 1 szt. instalacji 1) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ również audyty zapotrzebowania energetycznego budynków dla pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u. oraz kotłów na biomasę – kolejno załączniki 4a i 4b, z zastrzeżeniem zastosowania się Wykonawcy do zapisów wzoru umowy stanowiącej załącznik odpowiednio nr 2b i 2c - §10 pkt. 1. 5). 2) Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku zaoferowania urządzeń o parametrach niższych oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540162566-N-2020 z dnia: 2020-08-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Informacja na temat wadium
V. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości CZĘŚĆ 1: 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy
złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100) CZEŚĆ 3: 4
000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione na
podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 09.09.2020 r. do
godz. 09:45 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w
pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach
bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca
się przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Jejkowice o numerze: 12 1240
4403 1111 0000 5265 3186 z adnotacją: dla Części 1: „Wadium – fotowoltaika, kolektory słoneczne”,
dla Części 2: „Wadium – pompy ciepła”, dla Części 3: „Wadium – kotły na biomasę”. Zamawiający
uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto
bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w
formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 09.09.2020 r. do godz. 09:45 w
siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć
do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą). 6. Wadium wniesione w formie
poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie
określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana,
klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46
ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed
upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do
przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do
zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z
zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o
których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1,
pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

W ogłoszeniu powinno być:
Informacja na temat wadium
V. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest
wnieść wadium w wysokości CZĘŚĆ 1: 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy
złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100) CZEŚĆ 3: 4
000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione na
podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 05.11.2020 r. do
godz. 09:45 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w
pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach
bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca
się przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Jejkowice o numerze: 12 1240
4403 1111 0000 5265 3186 z adnotacją: dla Części 1: „Wadium – fotowoltaika, kolektory słoneczne”,
dla Części 2: „Wadium – pompy ciepła”, dla Części 3: „Wadium – kotły na biomasę”. Zamawiający
uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto
bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w
formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 05.11.2020 r. do godz. 09:45 w
siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć
do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą). 6. Wadium wniesione w formie
poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie
określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana,
klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46
ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed
upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do
przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do
zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z
zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o
których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1,
pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co
powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-09-09, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-11-05, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540209452-N-2020 z dnia: 2020-10-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Informacja na temat wadium V. Wymagania dotyczące wadium. 1.
Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
CZĘŚĆ 1: 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 7
000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100) CZEŚĆ 3: 4 000,00 zł (słownie
złotych: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45
ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 09.09.2020 r. do godz. 09:45 3.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d)
w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Jejkowice o
numerze: 12 1240 4403 1111 0000 5265 3186 z adnotacją: dla Części 1: „Wadium –
fotowoltaika, kolektory słoneczne”, dla Części 2: „Wadium – pompy ciepła”, dla Części 3:
„Wadium – kotły na biomasę”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany,
jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione
w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu
składania ofert tj.: do dnia 09.09.2020 r. do godz. 09:45 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr
15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa
ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej
oferty (nie może zostać połączony z ofertą). 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub
gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone
ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana,
klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na
pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych
w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie,
jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod
rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia
nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8.
Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1
ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja na temat wadium V. Wymagania dotyczące wadium. 1.
Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
CZĘŚĆ 1: 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 7
000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100) CZEŚĆ 3: 4 000,00 zł (słownie
złotych: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45
ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 08.01.2021 r. do godz. 09:45 3.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d)
w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Jejkowice o
numerze: 12 1240 4403 1111 0000 5265 3186 z adnotacją: dla Części 1: „Wadium –
fotowoltaika, kolektory słoneczne”, dla Części 2: „Wadium – pompy ciepła”, dla Części 3:
„Wadium – kotły na biomasę”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany,
jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione
w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu
składania ofert tj.: do dnia 08.01.2021 r. do godz. 09:45 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr
15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa
ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej
oferty (nie może zostać połączony z ofertą). 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub
gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone
ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana,
klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na
pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych
w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie,
jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod
rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia
nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8.
Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1
ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-09-09, godzina: 09:45, Skrócenie terminu składania wniosków,
ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane
oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2021-01-08, godzina: 09:45, Skrócenie terminu składania wniosków,
ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane
oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540561913-N-2020 z dnia: 2020-12-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części.
CZĘŚĆ 1
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 198,52 kWp (0,19852 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 43 obiekty:
- o mocy 2,24 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy 3,36 kWp – 9 szt. instalacji
- o mocy 3,92 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy 4,48 kWp – 7 szt. instalacji
- o mocy 4,76 kWp – 11 szt. instalacji
- o mocy 5,60 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy 6,72 kWp – 5 szt. instalacji
- o mocy 7,84 kWp – 2 szt. instalacji.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części.
CZĘŚĆ 1
b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 198,52 kWp (0,19852 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 43 obiekty:
- o mocy 2,24 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy 2,80 kWp – 1 szt. instalacji
- o mocy 3,36 kWp – 9 szt. instalacji
- o mocy 3,92 kWp – 2 szt. instalacji
- o mocy 4,48 kWp – 4 szt. instalacji
- o mocy 4,76 kWp – 19 szt. instalacji
- o mocy 5,60 kWp – 2 szt. instalacji
- o mocy 6,72 kWp – 3 szt. instalacji
- o mocy 7,84 kWp – 2 szt. instalacji



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 83,05 kW (0,08305 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 6 obiektów:
- o mocy powyżej 10 kW do 16 kW włącznie – 5 szt. instalacji
- o mocy powyżej 16 kW – 1 szt. instalacji

W ogłoszeniu powinno być:
b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 83,05 kW (0,08305 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 6 obiektów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji kotłów na biomasę wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 278,20 kW (0,2782 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 14 obiektów:
 o mocy do 15 kW włącznie – 2 szt. instalacji
 o mocy od 15 kW do 25 kW włącznie – 11 szt. instalacji
 o mocy powyżej 25 kW – 1 szt. instalacji
1) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ również audyty zapotrzebowania energetycznego budynków dla pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u. oraz kotłów na biomasę – kolejno załączniki 4a i 4b, z zastrzeżeniem zastosowania się Wykonawcy do zapisów wzoru umowy stanowiącej załącznik odpowiednio nr 2b i 2c - §10 pkt. 1. 5).

W ogłoszeniu powinno być:
a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji kotłów na biomasę wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 268,82 kW (0,26882 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Jejkowice – łącznie 14 obiektów.
1) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 08.01.2021 r. do godz. 11:50”
W ogłoszeniu powinno być:
2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu
składania ofert, tj.: do dnia 29.01.2021 r. do godz. 9:00



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 08.01.2021 r. do godz. 11:50 w siedzibie Zamawia-jącego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą).”
W ogłoszeniu powinno być:
5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 29.01.2021 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiają-cego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą).”


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2021-01-08, godzina: 09:45, Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
: Data: 2021-01-29, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540409471-N-2021 z dnia: 2021-01-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 15 instalacji fotowoltaicznych. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 15 instalacji fotowoltaicznych. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
Wykonawca może wykazać powyższe doświadczenie w ramach realizacji zamówienia/zamówień w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 2 instalacji kolektorów słonecznych. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 2 instalacji kolektorów słonecznych. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
Wykonawca może wykazać powyższe doświadczenie w ramach realizacji zamówienia/zamówień w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 5 instalacji pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u.. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 5 instalacji pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u.. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
Wykonawca może wykazać powyższe doświadczenie w ramach realizacji zamówienia/zamówień w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 5 instalacji kotłów na biomasę. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
W ogłoszeniu powinno być:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (na podstawie §2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje dokumentacje projektowe na łączną ilość co najmniej 5 instalacji kotłów na biomasę. Wykonawca może to wykazać w ramach jednej lub kilku usług.
Wykonawca może wykazać powyższe doświadczenie w ramach realizacji zamówienia/zamówień w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: XI
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
3) kryterium – COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3:
a) waga kryterium 15%.
b) wyznaczenie liczby punktów dla Kryterium 3 będzie dokonywane na podstawie podanej w części formularza ofertowego informacji czy Wykonawca oferuje COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3,
c) jeśli oferta przewiduje COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3 uzyska 15 pkt,
d) jeśli oferta przewiduje COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – poniżej 4,3 uzyska 0 pkt.

W ogłoszeniu powinno być:
XI. W Rozdziale XI Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert doprecyzowuje się zapisy odnoszące się do kryterium nr 3 COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3 dla części 2.
3) kryterium – COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3:
a) waga kryterium 15%.
b) wyznaczenie liczby punktów dla Kryterium 3 będzie dokonywane na podstawie podanej w części formularza ofertowego informacji czy Wykonawca oferuje COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3,
c) jeśli oferta przewiduje COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3 uzyska 15 pkt,
d) jeśli oferta przewiduje COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – równy lub poniżej 4,3 uzyska 0 pkt.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: XI
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Kryterium Waga Liczba punktów
1 Cena brutto 60% 60
2 Sprężarka typu scroll w pompie c.o. wraz z c.w.u. 15% 15
3 COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3 15% 15
4 Nominalny pobór mocy poniżej 0,40 kW dla pompy c.w.u. 10% 10
Razem 100

W ogłoszeniu powinno być:
Kryterium Waga Liczba punktów
1 Cena brutto 60% 60
2 Sprężarka typu scroll w pompie c.o. wraz z c.w.u. 15% 15
3 COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35 – powyżej 4,3 15% 15
4 Klasa efektowności energetycznej A+ dla pompy c.w.u. 10% 10
Razem 100



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: XI
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
4) kryterium – Nominalny pobór mocy poniżej 0,40 kW dla pompy c.w.u.:
a) waga kryterium 10%.
b) wyznaczenie liczby punktów dla Kryterium 4 będzie dokonywane na podstawie podanej w części formularza ofertowego informacji czy Wykonawca oferuje nominalny pobór mocy poniżej 0,40 kW dla pompy c.w.u.,
c) jeśli oferta przewiduje nominalny pobór mocy poniżej 0,40 kW dla pompy c.w.u., uzyska 10 pkt,
d) jeśli oferta przewiduje nominalny pobór mocy powyżej 0,40 kW dla pompy c.w.u. uzyska 0 pkt.

W ogłoszeniu powinno być:
4) kryterium – Klasa efektowności energetycznej A+ dla pompy c.w.u.:
a) waga kryterium 10%.
b) wyznaczenie liczby punktów dla Kryterium 4 będzie dokonywane na podstawie podanej w części formularza ofertowego informacji czy Wykonawca oferuje pompę c.w.u. o klasie energetycznej A+,
c) jeśli oferta przewiduje klasę efektywności energetycznej A+ dla pompy c.w.u. uzyska 10 pkt,
d) jeśli oferta nie przewiduje klasy efektywności energetycznej A+ dla pompy c.w.u. uzyska 0 pkt.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: XI
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
5) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1A do SIWZ „Formularz ofertowy” czy Wykonawca zastosuje sprężarkę typu scroll w pompie c.o. wraz z c.w.u., Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium oceny ofert.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1A do SIWZ „Formularz ofertowy” COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35, Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium oceny ofert.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1A do SIWZ „Formularz ofertowy” nominalnego poboru mocy dla pompy c.w.u.:, Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium oceny ofert.

W ogłoszeniu powinno być:
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1A do SIWZ „Formularz ofertowy” czy Wykonawca zastosuje sprężarkę typu scroll w pompie c.o. wraz z c.w.u., Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium oceny ofert.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1A do SIWZ „Formularz ofertowy” COP w pompie c.o. wraz z c.w.u. przy A7W35, Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium oceny ofert.
W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1A do SIWZ „Formularz ofertowy” czy pompa c.w.u. posiada klasę efektywności energetycznej A+:, Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów w tym kryterium oceny ofert.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IX
Punkt: XIV. Zmienia się treść rodz. IX ust. 1,2,3 SIWZ:
W ogłoszeniu jest:
Było:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Urzędzie Gminy Jejkowice ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice, w sekretariacie I piętro, pokój nr 10, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.01.2021 r. do godziny 09:00.
2. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opisana następująco:
Dla Części 1:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 1: instalacje fotowoltaiczne i kolektory słoneczne”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 29.01.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 2:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 2: pompy ciepła”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 29.01.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 3:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 3: kotły na biomasę”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 29.01.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w. opisem ponosi Wykonawca.
3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.01.2021 r. o godzinie 9:30, w siedzibie Zamawiającego w Sali narad (na parterze).”

W ogłoszeniu powinno być:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Urzędzie Gminy Jejkowice ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice, w sekretariacie I piętro, pokój nr 10, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.02.2021 r. do godziny 9:00.
2. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opisana następująco:
Dla Części 1:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 1: instalacje fotowoltaiczne i kolektory słoneczne”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 2:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 2: pompy ciepła”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 3:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 3: kotły na biomasę”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w. opisem ponosi Wykonawca.
3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.02.2021 r. o godzinie 9:30, w siedzibie Zamawiającego w Sali narad (na parterze).”



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
„Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 29.01.2021 r. do godz. 9:00”
W ogłoszeniu powinno być:
„Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 09.02.2021 r. do godz. 9:00.”


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
„Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 29.01.2021 do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą)”
W ogłoszeniu powinno być:
„Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 09.02.2021 do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą)”



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Ww. osoby winne posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) („świadczenie usług transgranicznych”); Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Ww. osoby winne posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) („świadczenie usług transgranicznych”); Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Ww. osoby winne posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) („świadczenie usług transgranicznych”); Zamawiający dopuszcza składanie przez osoby będące obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym dokumentów potwierdzających nabycie kwalifikacji zawodowych do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
„Biorąc pod uwagę wymogi art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 punkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników.”


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
„Jeżeli program funkcjonalno - użytkowy wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie „produktów równoważnych”.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy.”



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: VIII
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
X. W Rozdziale VIII Opis sposobu przygotowywania ofert zastępuje się zapis ust.2. pkt. 1) na następujący:
„1) wypełniony i podpisany załącznik nr 1A do SIWZ "FORMULARZ OFERTOWY", Formularz ofertowy zawiera m.in. oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z PFU oraz oświadczenie o zapoznaniu się ze „wzorem umowy” i pełnej akceptacji postanowień w niej zawartych”



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: XV
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
XIII. W Rozdziale XV Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dodaje się następujący zapis:
„W przypadku postępowania odwoławczego wszczętego po dniu 31 grudnia 2020 r. stosuje się przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 z późn.zm.) – DZIAŁ IX Środki ochrony prawnej.”




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540412779-N-2021 z dnia: 2021-02-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 09.02.2021 r. do godz. 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12.02.2021 r. do godz. 9:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 09.02.2021 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą).
W ogłoszeniu powinno być:
Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.02.2021 r. do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IX
Punkt: XIV. Zmienia się treść rodz. IX ust. 1,2,3 SIWZ
W ogłoszeniu jest:
1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Urzędzie Gminy Jejkowice ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice, w sekretariacie I piętro, pokój nr 10, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.02.2021 r. do godziny 09:00
Jest:
„1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Urzędzie Gminy Jejkowice ul. Głów-na 38a, 44-290 Jejkowice, w sekretariacie I piętro, pokój nr 10, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.02.2021 r. do godziny 9:00
Było:
„2. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta po-winna być opisana następująco:
Dla Części 1:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 1: instalacje fotowoltaiczne i kolektory słoneczne”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 2:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 2: pompy ciepła”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 3:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 3: kotły na biomasę”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w. opisem ponosi Wykonawca.

W ogłoszeniu powinno być:
2. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opisana następująco:
Dla Części 1:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 1: instalacje fotowoltaiczne i kolektory słoneczne”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 12.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 2:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 2: pompy ciepła”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 12.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 3:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 3: kotły na biomasę”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 12.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w. opisem ponosi Wykonawca.
Było:
„3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.02.2021 r. o godzinie 9:30 w siedzibie
Zamawiającego w Sali narad (na parterze).
Jest:
„3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.02.2021 r. o godzinie 9:30 w siedzibie
Zamawiającego w Sali narad (na parterze).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
: Data: 2021-02-09, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
: Data: 2021-02-12, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540414669-N-2021 z dnia: 2021-02-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP
przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12.02.2021 r. do godz. 9:00
W ogłoszeniu powinno być:
Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP
przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 23.02.2021 r. do godz. 9:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy
złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 12.02.2021 r. do
godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia
Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć
indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą).
W ogłoszeniu powinno być:
Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy
złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 23.02.2021 r. do
godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 15. Oryginał gwarancji lub poręczenia
Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć
indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IX
Punkt: Zmienia się treść rodz. IX ust. 1,2,3 SIWZ
W ogłoszeniu jest:
2. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub
opakowaniu. Koperta powinna być opisana następująco: Dla Części 1: ADRESAT:
……………….. ………………………. …………………………………………………. (nazwa
Wykonawcy i dane teleadresowe) „Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice –
Część nr 1: instalacje fotowoltaiczne i kolektory słoneczne” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM
12.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30 Dla Części 2: ADRESAT: ………………..
………………………. …………………………………………………. (nazwa Wykonawcy i
dane teleadresowe) „Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 2: pompy
ciepła” NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 12.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30 Dla Części
3: ADRESAT: ……………….. ……………………….
…………………………………………………. (nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 3: kotły na biomasę” NIE
OTWIERAĆ PRZED DNIEM 12.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30 UWAGA! Konsekwencje
złożenia oferty niezgodnie z w/w. opisem ponosi Wykonawca. Było: „3. Publiczne otwarcie ofert
odbędzie się w dniu 09.02.2021 r. o godzinie 9:30 w siedzibie Zamawiającego w Sali narad (na
parterze). Jest: „3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.02.2021 r. o godzinie 9:30 w
siedzibie Zamawiającego w Sali narad (na parterze).

W ogłoszeniu powinno być:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Urzędzie Gminy Jejkowice ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice, w sekretariacie I piętro, pokój nr 10, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.02.2021 r. do godziny 09:00.
2. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opisana następująco:
Dla Części 1:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 1: instalacje fotowoltaiczne i kolektory słoneczne”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 23.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 2:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 2: pompy ciepła”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 23.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
Dla Części 3:
ADRESAT: ………………..
……………………….
………………………………………………….
(nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe)
„Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice – Część nr 3: kotły na biomasę”
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 23.02.2021 ROKU DO GODZINY 9:30
UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w. opisem ponosi Wykonawca.
3. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 23.02.2021 r. o godzinie 9:30, w siedzibie Zamawiającego w Sali narad (na parterze).”



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2021-02-12, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2021-02-23, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 1
W ogłoszeniu jest:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
W ogłoszeniu powinno być:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: do 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.11.2021 r.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 2
W ogłoszeniu jest:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
W ogłoszeniu powinno być:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: do 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.09.2021 r.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI-INFORMACJEDOTYCZĄCEOFERTCZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 3
W ogłoszeniu jest:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-31
W ogłoszeniu powinno być:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: do 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.09.2021 r.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest:
II. W Rozdziale III Kwalifikacja podmiotowa – warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia. Klauzula zastrzeżona w ust. 2. pkt. 2) lit. b) przyjmuje następujące brzmienie:
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniach, o których mowa w ust. 2 pkt 1odpowiednio dla części: Część 1: lit. a)- lit. e); Część 2: lit. a) - lit. c), Część 3: lit. a) - lit. c) powyżej oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1) ustawy PZP.
W ogłoszeniu powinno być:
II. W Rozdziale III Kwalifikacja podmiotowa – warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia. Klauzula zastrzeżona w ust. 2. pkt. 2) lit. b) przyjmuje następujące brzmienie:
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniach, o których mowa w ust. 2 pkt 1odpowiednio dla części: Część 1: lit. a)- lit. e); Część 2: lit. a) - lit. c), Część 3: lit. a) - lit. c) powyżej oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1), 4) i 8) ustawy PZP.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest:
2) Fakultatywne podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy również z postępowania Wykonawcę:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655),
b) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 PZP, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

W ogłoszeniu powinno być:
2) Fakultatywne podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 i 8 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy również z postępowania Wykonawcę:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655),
b) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 PZP, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
c) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15 PZP, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec
niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z
uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w
przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie
płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie
wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, c) oświadczenia Wykonawcy o braku
orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia
publiczne, d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, e)
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu, g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z
opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o
podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2019 poz. 1170).
branża Projektowanie, Energia odnawialna (OZE)
podbranża biogaz, biomasa, energia solarna, pompy ciepła, projekt OZE
kody CPV 9331100, 9331200, 9332000, 44112110, 44621200, 44621220, 45000000, 45231000, 45261215, 45300000, 45310000, 45315700, 45330000, 45331100, 45400000, 50720000, 71200000, 71300000, 71314100, 71320000, 71321000, 71323100, 71326000, 71334000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin