Zlecenie 6835116 - Odnowienie licencji i przedłużenie usług wsparcia...

   
Zamówienie 6835116 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-06-14
przedmiot zlecenia
Odnowienie licencji i przedłużenie usług wsparcia technicznego dla posiadanego przez ZOW NFZ oprogramowanie McAfee (aktualizacja p
akietu oprogramowania).
Kalkulację cenową należy przedstawić według poniższej specyfikacji:
Wznowienie licencji McAfee na okres od dnia 1 lipca 2019 r. do dnia 30 czerwca 2020 r.
Zamówienie obejmuje zakup wznowienia kompletnego rozwiązania - ochronę stacji roboczych i serwerów w zakresie:
Wznowienie McAfee Complete EndPoint Protection Business - 260 szt.
Wykonawca zobligowany jest do załączenia do oferty aktualnego zaświadczenia producenta oprogramowania, potwierdzającego posiadanie statusu partnerskiego na poziomie minimum Gold oraz o posiadanej autoryzacji do sprzedaży rozwiązań Endpoint Security. Złożone oświadczenie nie może być starsze niż 6 miesięcy, licząc od daty złożenia oferty. W cenie oferty wykonawca musi ująć jednodniowe warsztaty dla dwóch pracowników Oddziału, które przeprowadzone zostaną przez autoryzowanego technika firmy McAfee (posiadającego certyfikację Certified Product Specialist - certyfikat dołączyć do oferty). Warsztaty odbędą się w siedzibie wykonawcy, na sprzęcie przez niego przygotowanym lub zdalnie w formie wideokonferencji. Agenda warsztatów musi obejmować takie elementy, jak:
ePO 5 - instalacja, konfiguracja, raportowanie, aktualizacja, migracja;
Device Control 11 - implementacja i migracja ze starszych wersji;
Endpoint Security 10 - nowe funkcjonalności, wdrożenie, tworzenie polityk.
Wykonawca w czasie trwania umowy zapewni wsparcie techniczne.
W ramach wykupionego odnowienia licencji aktywowane zostanie wsparcie techniczne firmy McAfee.
Dodatkowo wykonawca w czasie trwania umowy zapewni własne wsparcie, poprzez zdalną pomoc realizowaną za pomocą łączności e-mail, telefonicznej oraz zdalnego połączenia. Zdalne wsparcie Inżyniera wykonawcy - wykonanie prac określonych przez Zamawiającego (w szczególności: wsparcie techniczne, serwis, asysta, audyt, konsultacje, reinstalacja, rekonfiguracja, parametryzacja, optymalizacja rozwiązania, diagnostyka, warsztaty), związanych z oprogramowaniem McAfee. Wsparcie w wymiarze jednego dnia roboczego.
Pomoc telefoniczna i mailowa, realizowana przez pracownika wykonawcy posiadającego odpowiednie przeszkolenie i wymagane przez producenta oprogramowania certyfikaty, upoważniające go do serwisowania objętego umową oprogramowania. Wymagane posiadanie przez pracownika wykonawcy certyfikatu Certified Product Specialist, który to certyfikat należy dołączyć do oferty.
Warunki wsparcia producenta:
GL (GOLD Support) - 24-godzinne wsparcie telefoniczne przez 7 dni w tygodniu; czas odebrania zgłoszenia - 5 minut, czas rozwiązania problemu - 1 dzień roboczy; 24-godzinny dostęp do bazy wiedzy http://mysupport.mcafee.com; elektroniczne składanie zapytań; uaktualnienie używanego oprogramowania
Warunki wsparcia wykonawcy:
wsparcie telefoniczne, drogą zapytań mailowych, jak i zdalne rozwiązanie zaistniałych problemów z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi, prowadzone przez 5 dni w tygodniu (w dni robocze od poniedziałku do piątku), w godzinach 8.00 - 16.00; czas odebrania zgłoszenia - 5 minut, czas rozwiązania problemu - 1 dzień roboczy.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin