Zlecenie 6569118 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.:...

   
Zamówienie 6569118 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-02-06
przedmiot zlecenia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.: Wymiana sieci wodociągowej w miejscowości Kłanino wraz z modernizacją SUW pr
zy ul. Mickiewicza w Bobolicach prowadzone jest zgodnie z postanowieniami "Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez RWIK Sp. z o.o. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020", o wartości przekraczającej 20 000 zł. netto i jednocześnie wartości niższej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.4. Zamawiający informuje, że zamierza zrealizować zamówienie przy udziale środków pochodzących z funduszy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
3. Opis i termin realizacji przedmiotu zapytania:
3.1. Przedmiotem zapytania jest świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie nadzoru nad robotami przy realizacji poniższych zadań.
Zadanie nr 1 - Modernizacja istniejącej stacji uzdatniania wody przy ul. Mickiewicza w Bobolicach.
Roboty budowlane obejmują swoim zakresem:
1) budowę nowej obudowy i technologii na istniejących studniach wierconych SW1, SW2, SW3 wraz z przełączeniem istniejącego zasilania oraz wykonaniem infrastruktury technicznej na terenie istniejącego ogrodzenia każdej studni.
Zamierzeniem budowlanym jest:
o demontaż istniejącej obudowy i układu technologicznego w studni SW1, SW2, SW3 wraz z urządzeniami - pompa głębinowa, przewód tłoczy i armatura
o montaż nowej obudowy typu Lange wraz z układem technologicznym i szafką sterowniczą
o montaż pompy głębinowej i przewodu tłocznego
o wymiana istniejącego ogrodzenia i bramy wjazdowej
o utwardzenie terenu wokół obudowy
2) przebudowę technologii istniejącej stacji uzdatniania wody wraz z naprawą zbiornika wody czystej i zmianą utwardzenia terenu wokół budynku SUW na dz. nr 206 obręb ewidencyjny 0004 Bobolice.
Zamierzeniem budowlanym jest:
o przebudowa stacji uzdatniania wody pod względem technologicznym
o demontaż istniejącego układu technologicznego wraz z urządzeniami
o wymiana okien i drzwi w budynku SUW
o wymiana pokrycia stropu zbiornika wody czystej wraz z wymianą balustrady i drabiny zewnętrznej na zbiorniku oraz uzupełnienie elewacji zewnętrznej na zbiornika
o wymiana istniejącego utwardzenia terenu wokół budynku SUW z płyt betonowych na nowe z elementów betonowych
o wymiana oświetlenia zewnętrznego
o wymiana istniejącego ogrodzenia i bramy wjazdowej
o budowa przewodu popłuczyn
o budowa odcinka kanału deszczowego
3) wykonanie monitoringu Stacji Uzdatniania na Platformie Systemowej Wonderware znajdującej się u zamawiającego.
4) montaż kraników do poboru prób - po jednym przy każdej studni oraz 6 szt. w budynku SUW;
5) wewnętrzne czyszczenie zbiornika wody czystej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemnych zbiornika;
Kwoty kosztorysu inwestorskiego (netto):
1. Roboty budowlane: 249.610,73 zł
2. Roboty elektryczne: 183.840,41 zł
3. Roboty sanitarne: 874.881,71 zł
Zadanie nr 2 - Wymiana sieci wodociągowej w miejscowości Kłanino, gm. Bobolice.
Roboty budowlane obejmują swoim zakresem:
1) Wymianę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Kłanino:
Zadanie obejmuje budowę:
o Sieć wodociągowa o średnicy 0 110 PEHD i długości L=2430,36 m
o Odgałęzienia sieci wodociągowej 0 90 PEHD i długości L=154,82 m
o Przyłącza wodociągowe o średnicy 0 63 PEHD i długości L=31,55 m
o Przyłącza wodociągowe o średnicy 0 40 PEHD i długości L=343,81 m
o Przyłącza wodociągowe o średnicy 0 32 PEHD i długości L=612,43m
o Studnie wodomierzowe betonowe 0 1000 - 1 szt.
o Studnie wodomierzowe z tworzywa 0 1000 - 20 szt.
o Hydranty naziemne DN80 - 4 szt.
o Demontaż istniejącej sieci wodociągowej - poprzez pozostawienie rury w gruncie i wyłączenie rurociągu z eksploatacji poprzez jego odcięcie przy budynku hydroforni w Kłaninie, działka nr 241/11
o Przeciski sterowane w rurze ochronnej stalowej dla o 110 PEHD - dy 200 mm i długości L=66,5 lm
o Przeciski sterowane w rurze ochronnej stalowej dla o 32 PEHD - dy 80 mm i długości L=24,34m
o wykonanie przełączenia instalacji zewnętrznej wodociągowej zasilającej budynki OHZ Kłanino z własnego ujęcia wody.
2) Budowa przyłącza wodociągowego w Kłaninie, dz. Nr 122/4, 122/6, 136, 132/1, 193/1 obr. Kłanino:
o Przyłącze wodociągowe o średnicy 0 110 PEHD i długości L= 94,88 m
o Studnia wodomierzowa betonowe 0 1000 - 1 szt.
3) Budowa przyłącza wodociągowego w Kłaninie, dz. Nr 245/1,239/20 obr. Kłanino:
o Przyłącze wodociągowe o średnicy 0 110 PEHD i długości L= 284,61 m
o Studnia wodomierzowa betonowe 0 1000 - 1 szt.
Kwota kosztorysu inwestorskiego (netto): 1.381.093,02 zł.
3.2. Kod CPV - 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego
3.3. Usługa obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach.
3.4. Obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
Obowiązki ogólne:
Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:
1) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno prawną budowy,
2) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót,
3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy o roboty budowlane,
4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
6) dokonywanie odbiorów prac zanikających i ulegających zakryciu,
7) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego całego zakresu robót budowlanych oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:
- stwierdzenia gotowości do odbioru,
- przekazania Zamawiającemu sprawdzonego operatu powykonawczego, z częścią rozliczeniową umowy na roboty,
8) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji oraz zgodność realizacji z zawartą umową o dofinansowanie projektu z RPO Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 wraz z osiągnięciem zakładanych wskaźników realizacji projektu;
9) obowiązkowy pobyt na terenie realizowanej inwestycji w czasie prowadzenia robót oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową na roboty budowlane oraz dokumentacją projektową, wizyty na budowie - 3 razy w tygodniu wraz z potwierdzeniem - wpisem do dziennika budowy;
10) potwierdzanie ilości faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
11) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
12) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy,
13) organizowanie comiesięcznych narad technicznych z udziałem zainteresowanych stron, sporządzanie z nich protokołów wraz z przekazaniem po 1 egz. uczestnikom narad;
14) sporządzanie częściowych protokołów odbioru robót wraz z ich rozliczaniem w formie przejściowego świadectwa płatności oraz sporządzanie końcowego protokołu odbioru robót wraz z jego rozliczeniem w formie ostatecznego świadectwa płatności będących podstawą płatności,
15) reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie,
16) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,
17) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,
18) kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas budowy,
19) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowanie badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych,
20) zlecanie Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości,
21) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu robót,
22) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlanych,
23) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy,
23) wnioskowania w przypadku konieczności o zlecenie Wykonawcy ewentualnych uzasadnionych robót dodatkowych, nie objętych umowa podstawową wraz z przygotowaniem dokumentów będących podstawą do zawarcia przez Zamawiającego umowy na roboty dodatkowe.
24) rozliczenia końcowego umowy o roboty budowlane oraz rozliczenia w przypadku jej wypowiedzenia,
25) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,
26) rozwiązywanie wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.
27) przestrzegania wypełnienia przez Zamawiającego warunków umowy o dofinansowanie projektu, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować o:
1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,
3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy o roboty budowlane zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych,
4) sposobie zabezpieczenia przerwanych lub wstrzymanych robót.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o:
1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
2) przeprowadzenie niezbędnych niezależnych badań i pomiarów lub ekspertyz;
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować:
1) harmonogram rzeczowy realizacji robót;
2) propozycję Wykonawcy robót budowlanych odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy robót budowlanych.
Etap po zakończeniu robót.
W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało:
1) przygotowanie kompletnego zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego oraz uzyskanie zaświadczenia z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy;
2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;
3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad;
4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
5) udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie udzielonej gwarancji jakości.
Inspektor nadzoru inwestorskiego nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin