Zlecenie 7222877 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad...

   
Zamówienie 7222877 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-12-10
przedmiot zlecenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Wykonanie
robót budowlanych polegających na usunięciu usterek powstałych na obiekcie przy ul. Kordeckiego 34, Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Kaliszu w podziale na 3 Części.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu usterek powstałych na obiekcie przy ul. Kordeckiego 34, Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Kaliszu w podziale na niżej wymienione Części w zakresie poszczególnych specjalności budowlanych:
1) Część 1 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; czas pobytu niezbędny do nadzorowania przedmiotowego zadania: nakład 20 r-g;
2) Część 2 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; czas pobytu niezbędny do nadzorowania przedmiotowego zadania: nakład 10 r-g;
Oznaczenie sprawy: WRM.271.10.287.2019
3) Część 3 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; czas pobytu niezbędny do nadzorowania przedmiotowego zadania : nakład 10 r-g.
Uwaga!!!
Cały zakres robót budowlanych nad którymi ma być pełniony nadzór inwestorski dostępny jest na jest na www.bip.kalisz.pl,www.bip.umkalisz.plw zakładce ogłoszenia —> Ogłoszenia / Zapytania ofertowe - zamówienia nieprzekraczające 30.000,00 euro —> Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu usterek powstałych na obiekcie przy ul. Kordeckiego 34, Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Kaliszu .
3.3. Zakres obowiązków w ramach pełnionej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności:
1) pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów,
2) zapoznanie się z zakresem robót budowlanych,
3) współudział w przekazaniu placu budowy,
4) zapewnienie realizacji nadzorowanych robót zgodnie z przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
5) uzyskiwanie od wykonawcy robót certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów dla wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych przed ich wbudowaniem,
6) nadzór i kontrola nad terminową realizacją inwestycji,
7) udział w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego,
8) egzekwowanie od wykonawcy robót postanowień umowy na roboty budowlane oraz zgodności stosowanych wyrobów budowlanych z ofertą wykonawcy, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
9) sprawdzanie, zatwierdzanie i odbiór wykonywanych robót budowlanych wraz z robotami zanikającymi i ulegającymi zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbiorowych (odbiór końcowy), nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przebiegu ww. odbioru,
10) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót,
11) rozwiązywanie, w porozumieniu z Zamawiającym, bieżących problemów technicznych powstałych w trakcie realizacji robót,
12) zlecanie wykonawcy robót wykonywania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt wykonawcy robót,
13) weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej,
Oznaczenie sprawy: WRM.271.10.287.2019
14) doradztwo i współpraca z Zamawiającym w sprawach związanych z roszczeniami lub sporami dotyczącymi realizacji umowy na roboty budowlane oraz z problemami mogącymi pojawić się podczas realizacji robót,
15) tworzenie dokumentacji fotograficznej w zakresie prowadzenia inwestycji dokumentującej postęp robót (w tym roboty zanikające) wraz z przekazaniem na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych wraz z prawami zależnymi do ww. dokumentacji,
16) sporządzanie i dostarczenie do Zamawiającego raz na miesiąc raportu zawierającego opis postępu robót, określenie poziomu jakości robót, powstałe problemy i propozycje ich rozwiązania, oświadczenie o uzyskaniu od wykonawcy dokumentów dotyczących zastosowanych materiałów przed ich wbudowaniem, fotografie dokumentujące postęp robót,
17) wsparcie Zamawiającego podczas prowadzonych przez instytucje zewnętrzne kontroli związanych z realizacją nadzorowanych robót, na życzenie Zamawiającego udział w ww. czynnościach kontrolnych,
18) sprawdzanie wykonywanych robót i powiadomienie wykonawcy robót, o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych,
19) poświadczenie usunięcia przez wykonawcę robót stwierdzonych wad,
20) uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzonych przez organy nadzoru budowlanego,
21) sprawdzanie ilości i wartości wykonywanych robót w oparciu o kosztorys ofertowy,
22) poświadczenie terminu zakończenia robót,
23) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku ich wypowiedzenia,
24) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
25) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów,
26) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, wymaganiami dokumentacji projektowej, bezwzględnie obowiązującymi przepisami w tym BHP oraz sztuką budowlaną,
27) dokonanie szczegółowego rozliczenia w zakresie prowadzonego przez siebie nadzoru,
28) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad lub awarii dotyczących wykonanych robót z tytułu udzielonej przez wykonawcę robót gwarancji i rozszerzonej rękojmi zawady,
29) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione wyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji nadzorowanych robót oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na jedną Część, kilka Części lub wszystkie Części.
Oznaczenie sprawy: WRM.271.10.287.2019
3.5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez inspektora nadzoru inwestorskiego wszystkich czynności (Części zamówienia), o których mowa w pkt 3.3. niniejszego zapytania ofertowego (za wyjątkiem tworzenia dokumentacji fotograficznej).
3.6. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do posiadania uprawnień do prowadzenia nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Oznaczenie sprawy: WRM.271.10.287.2019
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin