Przetarg 6839957 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad...

   
Analizuj Zamówienie 6839957 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-17
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta O
strów Mazowiecka o długości ok. 17km wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji” - za pomocą Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i jego Koordynatora.
Numer referencyjny: RG-Z.271.44.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka o długości ok. 17km wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji” - za pomocą Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i jego Koordynatora. Zadanie Inwestycyjne zostało podzielone na etapy:
Etap I: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Warszawska, ul. Brokowska, ul. Trębickiego, ul. Jana Pawła II wraz z budową infrastruktury towarzyszącej (w tym kładki dla rowerzystów) i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia);
Etap II: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Różańska, ul. Legionowa, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia);
Etap III: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Broniewskiego, ul. Kubusia Puchatka, ul. Królowej Bony, ul. Jagiellońska wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia);
Etap IV: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Sikorskiego, ul. Biała, ul. Zwycięstwa wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia);
Etap V: Budowa ścieżek rowerowych na odcinku: ul. Wileńska, ul. A Krajowej, ul. Kościuszki, ul. Dubois, ul. Batorego, Plac Waryńskiego, ul. Mieczkowskiego, ul. 3 Maja, ul. Plac Księżnej Anny Mazowieckiej wraz z budową infrastruktury towarzyszącej i przebudową kolizji oraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (w zakresie dot. przedmiotu zamówienia).
2. Zadanie Inwestycyjne realizowane jest w ramach Projektu „Budowa ścieżek rowerowych na terenie miasta Ostrów Mazowiecka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.3. „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
3. Nadzór inwestorski obejmuje roboty budowlane wynikające z dokumentacji projektowej i harmonogramów robót. Zakres robót i dokumentacja przetargowa dot. zadań inwestycyjnych dostępna jest na stronach internetowych Zamawiającego pod adresami:
1) Etap I: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=181020,
2) Etap II: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=181022,
3) Etap III: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=181023,
4) Etap IV: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=182537,
5) Etap V: http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=181653,
4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc, gdzie będą prowadzone prace i roboty budowlane podlegające nadzorowi celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Inspektora nadzoru z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Inspektor Nadzoru.
5. W skład podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru wchodzą w szczególności:
1) pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.),
2) pobyt na budowach w szczególności w okresie przeprowadzenia badań zagęszczania podłoża, prób szczelności rurociągów oraz innych robót zanikowych, na które wymagane są protokoły,
3) pobyt na budowach minimum 3 razy w tygodniu w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde wezwanie Zamawiającego. Koordynator wraz z Inspektorami zapewni we własnym zakresie i na własny koszt, transport na teren budowy,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę, przepisami i normami, obecnym poziomem wiedzy technicznej i przepisami techniczno-budowlanymi oraz innymi przepisami, m.in.: bhp, SANEPID, p.poż, ochrony środowiska, wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego,
5) weryfikacja kosztorysów i harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania oraz ich ewentualnych aktualizacji,
6) organizowanie i prowadzenie prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych na wniosek Wykonawcy robót budowlanych,
7) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisami do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących robót prowadzonych,
9) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
10) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów, które zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi i/lub wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacji projektowej, a w przypadku wyrobów budowlanych – również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem, posiadania przez wykonawcę robót budowlanych odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych,
11) występowanie z żądaniem do kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
12) sprawdzanie i odbiór: robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
13) prowadzenie nadzoru nad terminowym wykonaniem robót i ich finansowaniem, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym wykonania robót, podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
14) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych zgłaszanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
15) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane,
16) konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego w rozwiązywaniu problemów wynikłych w trakcie realizacji inwestycji,
17) weryfikacja rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowanych dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót,
18) współpraca z Zamawiającym, Projektantami i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizacji robót budowlanych,
19) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy,
20) rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawcy,
21) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą robót budowlanych, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur,
22) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji,
23) stawianie się na placu budowy, na każde żądanie Zamawiającego (w tym również na zgłoszenie telefoniczne lub drogą elektroniczną),
24) po zakończeniu robót budowlanych weryfikacja rozliczenia końcowego zadania inwestycyjnego,
25) nadzór nad sporządzeniem i przygotowaniem dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do: uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia oraz rozliczenia środków finansowych pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,
26) organizowanie i dokonanie przy udziale Zamawiającego oraz osób nadzorujących branże odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu inwestycji,
27) odbiór od Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie kompletności i prawidłowości sporządzenia dokumentów (w szczególności: decyzji, opinii, stwierdzeń, zaświadczeń właściwych jednostek i organów, niezbędnych świadectw kontroli jakości, certyfikatów, atestów lub aprobat technicznych na wbudowane materiały i urządzenia, instrukcji użytkowania i konserwacji urządzeń, dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami w trakcie budowy, dokumentacji odbiorowych w trzech egzemplarzach, dokumentację budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów budowlanych, mapy geodezyjne powykonawcze zgłoszone w ZUDP oraz innych dokumentów niezbędnych do: uzyskania pozwolenia na użytkowanie i rozliczenia środków finansowych pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020), a następnie przekazanie ich Zamawiającemu),
28) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,
29) prowadzenie na bieżąco dokumentacji fotograficznej (z oznaczeniem daty wykonania każdej fotografii) z prowadzenia robót budowlanych, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, a w szczególności udokumentowanie: stanu przed przystąpieniem do wykonywania robót, robót zanikowych, ważnych etapów prac i stanu po zakończeniu robót oraz dostarczanie jej Zamawiającemu raz w miesiącu w wersji papierowej oraz na płycie CD.
6. Określony powyżej zakres podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru nie wyklucza obowiązku wykonania wszystkich innych czynności, które okażą się niezbędne do prawidłowego ukończenia inwestycji.
7. Szczegółowe obowiązki i prawa Inspektora Nadzoru określone są we wzorze Umowy,
8. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do składania comiesięcznych raportów z wykonanych prac zgodnie z harmonogramem (z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi), sprawdzania i potwierdzania raportów Wykonawcy robót budowlanych. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu w formie pisemnej oraz elektronicznej do 7 dnia miesiąca następnego, za który jest sporządzony.
9. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami.
10. Rozliczenie Inspektora Nadzoru nastąpi fakturami częściowymi (w wysokości 20% wynagrodzenia umownego) oraz fakturami końcowymi. Pierwsza płatność nastąpi w 2019r. Pozostała część kwoty (w wysokości 80% wynagrodzenia umownego) zostanie wypłacona w po zrealizowaniu całości przedmiotu zamówienia.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin