Przetarg 7406862 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy...

   
Analizuj Zamówienie 7406862 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-30
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi
Numer referencyjny
: DOA-ZP-II.271.29.2020

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1”.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
• Część 1 - Przedszkole Miejskie nr 4, ul. A. Kmicica 5,
• Część 2 - Przedszkole Miejskie nr 142, ul. Brzechwy 3,
• Część 3 - Przedszkole Miejskie nr 165, ul. Hufcowa 14,
• Część 4 - Publiczna Szkoła Podstawowa Mileszki, ul. Pomorska 437,
• Część 5 - Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Hufcowa 20A,
• Część 6 - Szkoła Podstawowa nr 141, ul. Zakładowa 35.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną lub wybrane części zamówienia, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na maksymalnie trzy części zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 4, ul. A. Kmicica 5,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 2 Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 142, ul. Brzechwy 3,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Przedszkole Miejskie nr 165, ul. Hufcowa 14,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 4 Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa Mileszki, ul. Pomorska 437,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 5 Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Hufcowa 20A,
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Część nr: 6 Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 141, ul. Zakładowa 35.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji 6 obiektów Miasta Łodzi w ramach projektu: „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap I” oraz „Racjonalizacja zużycia energii - termomodernizacja obiektów edukacyjnych Łodzi. Etap II - część 1” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540059566-N-2020 z dnia: 2020-04-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Oferta musi być
sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności Adres: Wydział Zamówień
Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego
Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem
Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP
(Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również
na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest
dostępny dla wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiającego
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób: Tak Inny sposób: Oferty należy złożyć osobiście, przesłać pocztą lub kurierem.
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności Adres: Wydział
Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks.
Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
(…)7.2.3 Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ).(…)
W ogłoszeniu powinno być:
(…)7.2.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ).(…)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
(...)9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do
oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał
należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na
jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W
przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy (...)
W ogłoszeniu powinno być:
(…)9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to:
9.5.1 W przypadku złożenia ofert w formie pisemnej (papierowej) do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy,
9.5.2 W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej wraz z ofertą należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w oryginale w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.(...)



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-09, godzina: 9:00,
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71520000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin