Przetarg 7496603 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w...

   
Analizuj Zamówienie 7496603 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-22
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania, pn.: Likwidacja oczyszczalni ścieków w Murzasichlu

Przedm
iotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu, pn. Likwidacja oczyszczalni ścieków w Murzasichlu. Zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji przetargowej dostępnej na stronie https://www.ppkpodhale.pl/pl/zamowienia-publiczne.html
Do zadań inspektora nadzoru należą wszystkie czynności określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332) jak też dokonanie wszelkich czynności związanych z rozliczeniem robót.
2. Obowiązki Inspektora Nadzoru inwestorskiego obejmują w szczególności:
1. nadzór nad robotami budowlanymi, które będą wykonywane w ramach zadania: „Likwidacja oczyszczalni ścieków w Murzasichlu”
2. pełny zakres czynności określonych w art. 25 – 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U. 2018 poz. 1202, z późn. zm.),
3. ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru,
4. przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego,
5. uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym,
6. uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, Wykonawcę robót budowlanych, w trakcie realizacji inwestycji oraz sporządzanie notatek z tych narad,
7. informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych, o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót,
8. w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji,
9. do pobytu na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór przynajmniej 4 dni w tygodniu, w czasie prowadzenia robót przez Wykonawcę robót. Każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót powinien być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy,
10. opiniowania materiałów, do wbudowania na etapie realizacji robót, przy udziale i akceptacji Zamawiającego
11. do przyjazdu na plac budowy w terminie do 2 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach,
12. doradztwo w negocjacjach z wykonawcą robót budowlanych,
13. na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień,
14. sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczych,
15. sporządzanie kalkulacji porównawczej w przypadku wystąpienia robót zamiennych i weryfikacja oferty wykonawcy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych
16. kontrolowania wykonawcy robót w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w otoczeniu,
17. weryfikacja dokumentacji technicznej sporządzanej przez wykonawcę robót budowlanych w celu przedłożenia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, Starostwie Powiatowym w Zakopanem,
18. uczestnictwo w przeglądach oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek.
19. sprawdzanie oraz zatwierdzenie raportów sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych, na życzenie Zamawiającego
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin