Przetarg 6716941 - Pogwarancyjna obsługa serwisowa oraz wykonywanie...

   
Analizuj Zamówienie 6716941 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-19
przedmiot ogłoszenia
Pogwarancyjna obsługa serwisowa oraz wykonywanie przeglądów okresowych systemu rezonansu magnetycznego APERTO Lucent 0,4T o sn. X3
87 firmy HITACHI z magnesem stałym w okresie 36 miesięcy
Numer referencyjny: Znak postępowania: DZP.26.41/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pogwarancyjna obsługa serwisowa oraz wykonywanie przeglądów okresowych systemu rezonansu magnetycznego APERTO Lucent 0,4T o sn. X387 firmy HITACHI z magnesem stałym w okresie 36 miesięcy w siedzibie Zamawiającego – SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku przy ul. Konarskiego 13

2. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac objętych pogwarancyjną obsługą serwisową:
1. Przeglądy okresowe
1.1. Regularne przeglądy okresowe (co 6 miesięcy) - zakres przeglądów według wymagań producenta; ostateczne terminy przeglądów - uzgadniane z Zamawiającym.
1.2. Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego.
1.3. Kontrola występowania usterek zewnętrznych.
1.4. Inspekcja zużycia części.
1.5. Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła.
1.6. Smarowanie ruchomych części mechanicznych.
1.7. Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego.
1.8. Konserwacja software’u systemowego i aplikacyjnego.
1.9. Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych.
1.10. Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy.
1.11. Dokumentacja przeglądów.
2. Kontrola jakości – podczas przeglądów okresowych
2.1. Sprawdzenie jakości obrazu.
2.2. Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów.
2.3. Przeprowadzenie czynności korygujących – ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych.
3. Modyfikacje
3.1. Przeprowadzenie w cenie kontraktu, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia zgodnie z zaleceniami i wytycznymi producenta.
3.2. Wykonanie w cenie kontraktu zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia.
4. Naprawy w ramach zaoferowanych wizyt serwisowych jako 1 wizytę serwisową rozumieć należy jeden kompletny proces naprawczy zaczynający się diagnostyką a kończący się przekazaniem sprawnego aparatu do eksploatacji. Wizyty nie obejmują kosztów części zamiennych.
5. Telefoniczna pomoc inżyniera serwisowego w razie awarii dostępna w godzinach od 8 do 16 w dnia robocze
Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do wykonania jakiejkolwiek usługi u Zamawiającego, wykonana została kopia bezpieczeństwa danych, konfiguracji oraz oprogramowania systemu, jeżeli zaistniała usterka nie wyklucza takiej możliwości.

2.1. Ogólne wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta rezonansu magnetycznego, obowiązującymi normami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż.
2. Wykonawca powinien dysponować osobami odpowiednio przeszkolonymi w zakresie serwisowania rezonansów Aperto Lucent, opartych na stałym magnesie o pionowym polu 0,4T oraz posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie wykonywać przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności przeglądowych i związanych z nim czynności konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta.
5. Wymiana części nie jest objęta przedmiotem zamówienia, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wycen ewentualnych napraw oraz podania kosztów części zamiennych.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wpisywania wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (Paszportu) oraz wystawienia Certyfikatu, zaświadczającego o sprawności aparatu oraz informującego o przeprowadzonej okresowej kontroli i konserwacji zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta.
7. Wykonawca będzie wykonywał przeglądy techniczne zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta w terminach uzgodnionych z Działem Techniki Medycznej.
8. Prace będące przedmiotem umowy odbywać się będą w dni robocze.
9. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, w szczególności obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami wytwórcy.
10. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia naprawy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 48 godzin w dni robocze (jako dni robocze zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.) od zgłoszenia.
11. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii z wymianą części zamiennych w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty otrzymania akceptacji Kierownika Zamawiającego. Zakup części zostanie dokonany zgodnie z ustawą PZP w drodze odrębnego postępowania przetargowego. Czas wymagany na przeprowadzenie procedury nie jest wliczany do czasu wykonania naprawy.
12. Każdorazowo, po wykonaniu obsługi serwisowej lub usunięciu awarii zostanie sporządzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokół – karta pracy – zawierający datę wykonania obsługi, zakres wykonanych prac.
13. Jako termin usunięcia awarii rozumie się datę podpisania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, karty pracy. Każda ze stron zobowiązana jest podpisać kartę pracy w dniu usunięcia awarii.
14. Wszystkie wymontowane i wymienione części pozostają własnością Zamawiającego chyba, że inaczej będzie przewidywała przedstawiona i zaakceptowana oferta na dostawę tych części uzyskana w drodze odrębnej procedury przetargowej zgodnej z regulaminem zamówień publicznych stosowanym w SPSK.
15. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, w szczególności obowiązującymi przepisami i normami oraz zaleceniami wytwórcy.

2.2. Wynagrodzenie ma formę ryczałtową za całość umowy i zawiera:
1. przeglądy aparatu w liczbie 6 przeglądów technicznych aparatu, wykonywanych co 6 miesięcy (6 przeglądów w ramach całego zamówienia),
2. zaoferowane dodatkowe wizyty serwisowe (nie obejmujące przeglądów) wliczone w wartość oferty do wykorzystania w ciągu każdego roku trwania umowy dla dowolnej interwencji serwisowej – wymagana minimum 1 wizyta serwisowa wraz z dojazdami,
4. wykonywanie napraw w ramach zaoferowanych dodatkowych wizyt serwisowych,
5. telefoniczną pomoc inżyniera serwisowego w razie awarii dostępną w godzinach od 8 do 16 w dni robocze.
Wynagrodzenie płatne jest z dołu na podstawie comiesięcznej faktury w wysokości 1/36 wartości zamówienia podstawowego.

3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
branża Medyczna
podbranża serwis, naprawa
kody CPV 50421200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin