Przetarg 6697761 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego...

   
Analizuj Zamówienie 6697761 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-10
przedmiot ogłoszenia
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 2
21 000 euro na Zakup aparatury medycznej na potrzeby projektu „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.”.
Numer referencyjny: ZP/14/Sp./2019

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja w siedzibie Zamawiającego aparatury medycznej na potrzeby projektu „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego w podziale na 8 zadań:
1.1. Zadanie nr 1 – Kardiomonitor – 5 szt. – szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
1.2. Zadanie nr 2 – Defibrylator – 1 szt. - szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ
1.3. Zadanie nr 3 – USG – 1 szt. - szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ
1.4. Zadanie nr 4 – Pompa infuzyjna – 5 szt.- szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ
1.5. Zadanie nr 5 – Kapnograf – 1 szt. - szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ
1.6. Zadanie nr 6 – Analizator parametrów krytycznych – 1 szt. - szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ
1.7. Zadanie nr 7 – Zestaw do trudnej intubacji – 1 szt. szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ
1.8. Zadanie nr 8 – Zestaw do intubacji i wentylacji – 1 szt. - szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ

2. Zamówienie dotyczy projektu „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Tomaszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.”, który jest realizowany przy współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach:
• Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
• Oś Priorytetowa IX: Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia
• Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego
Na podstawie umowy o dofinansowanie z dn. 18.10.2018 r. POIS.09.01.00-00-0319/18-00/20511/2018/540.

3. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zadania. Oferta dla swojej ważności w danym zadaniu musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach zadań.

4. Podane w Załącznikach 1-8 parametry techniczne i użytkowe sprzętu medycznego należy traktować jako wymagania minimalne.

5. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie parametrów technicznych i użytkowych sprzętu medycznego nazwy handlowej określa klasę produktu i służy jedynie ustaleniu standardu, nie wskazując konkretnego wyrobu lub konkretnego producenta. Nazewnictwo lub symbolika ma na celu dookreślenie przedmiotu zamówienia.

6. Powołując się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne zachowuje normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia i spełnia wymagania określonego przez Zamawiającego.

7. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

8. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.

9. Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień pod kodem:
Kod CPV 33.10.00.00-1 Urządzenia medyczne

10. Zaoferowany wyrób musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

11. Oferowany wyrób będzie kompletny i gotowy do użycia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego.

IV. WYMAGANIA OGÓLNE

1. Zamawiający wymaga, aby dostarczona aparatura medyczna była fabrycznie nowa (nie była używana) i wyprodukowana w drugim półroczu 2018 r. lub w roku 2019.
2. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie świadczące o dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (m.in. certyfikat CE i deklaracja zgodności).
3. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były zasilane prądem przemiennym o napięciu 230V z tolerancją +/- 5% i częstotliwości wejściowej 50-60 Hz. (jeśli dotyczy).
5. Zamawiający może zażądać w trakcie odbioru przeprowadzenia testów wybranych funkcji sprzętu wymaganych w niniejszym postępowaniu. Testy potwierdzające działania wymaganych funkcji muszą zostać przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni od chwili zażądania przez Zamawiającego ich przeprowadzenia. Nie przystąpienie do testów lub nie skuteczne ich przeprowadzenie (brak potwierdzenia przez Zamawiającego, że testy zostały zakończone pomyślnie) skutkować będzie brakiem odbioru.

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Wymagany termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga zrealizowania całości przedmiotu zamówienia w terminie do 4 tygodni od zawarcia umowy.

2. Miejsce realizacji dostawy: Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. – ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

3. W ciągu 5 dni od podpisania umowy, Wykonawca musi dostarczyć harmonogram dostaw, instalacji i szkoleń.

4. Należność za przedmiot umowy zostanie zapłacona przez Zamawiającego na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę po podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zapłata należności za przedmiot umowy nastąpi w terminie do 30 dni od złożenia u Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru zaakceptowanym przez Zamawiającego

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Kardiomonitor
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk kardiomonitorów. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe kardiomonitora: 1. Kardiomonitor o budowie modułowej z automatyczną rekonfiguracją ekranu uwzględniającą pojawienie się nowych włączanych lub wyłączanych w menu urządzenia parametrów pomiarowych. 2. Moduły niezależne, wymienne przez użytkownika. 3. Każdy z kardiomonitorów musi być wyposażony w: 1. moduł EKG 2. moduł pomiaru saturacji 3. moduł pomiaru temperatury 4. moduł pomiaru ciśnienia Ponadto, minimum 1 oferowany kardiomonitor musi być wyposażony w moduł transportowy pacjenta (monitor). 4. Konwekcyjne chłodzenie kardiomonitora zapewniające bezgłośne działanie. 5. Ekran LCD TFT o przekątnej min. 15” (obraz o rozdzielczości min. 1024 x 768 pikseli), do prezentacji minimum 8 krzywych dynamicznych jednocześnie. 6. Sterowanie funkcjami monitora za pomocą ekranu dotykowego, przycisków ekranowych do uruchamiania najczęściej używanych funkcji min. uruchamianie pomiaru ciśnienia, dostęp do menu. 7. Monitor musi być wyposażony w funkcję „standby”, pozwalającą na wstrzymanie monitorowania pacjenta, związane np. z czasowym odłączeniem go od monitora, bez konieczności wyłączania monitora i na szybkie, ponowne uruchomienie monitorowania. 8. Musi mieć możliwość skonfigurowania przez personel min. 5 różnych ustawień ekranów oraz min. 3 zestawy granic alarmowych. 9. Musi mieć minimum następujące tryby pracy: 1. widok wszystkich monitorowanych parametrów ze wszystkimi krzywymi dynamicznymi, 2. widok ekranu z wartościami liczbowymi parametrów wyświetlanymi dużą czcionką wraz z małą krzywą dynamiczną odpowiadającą wyświetlanemu parametrowi; 3. widok czterech podstawowych parametrów (wybieranych przez użytkownika) wyświetlanych dużą czcionką; 4. podgląd ekranu ze wszystkimi parametrami oraz dodatkowo krótkimi wykresami trendów. 10. Musi mieć możliwość podłączenia ekranu powielającego do kardiomonitora. 1. Dostępne złącza umożliwiające podłączenie dwóch ekranów różnych typów lub możliwość podłączenia ekranu powielającego do kardiomonitora i możliwość podłączenia dwóch ekranów różnych typów poprzez rozdzielacz złącza. 11. Kardiomonitor musi być wyposażony w pamięć pozwalającą na zapis minimum 72 ostatnich godzin monitorowania. 12. Zasilanie sieciowe dostosowane do 230-240V/50-60Hz. 2. Wyposażenie: 1. Rozłączny kabel EKG (3 lub 5 elektrod) - przedłużacz plus odprowadzenia 2. 2 mankiety NIBP dla dorosłych w różnych rozmiarach 3. Czujnik saturacji SpO2 rozłączny 4. Czujnik temperatury powierzchniowej i głębokiej 5. Mocowanie do ściany lub możliwość zamontowania monitorów na uchwytach użytkownika 3. Niezależny moduł EKG 1. Możliwość wybrania jednej z min. 4 prędkości dla fali EKG. 2. Pomiar EKG. 3. Możliwość pomiaru z 3 i z 5 elektrod. 4. Analiza częstości akcji serca i podstawowa analiza arytmii. 5. Pomiar akcji serca w zakresie min. 15-300 uderzeń/min. 6. Zakres pomiarowy analizy odcinka ST min. ±1,0 Mv. 7. Analiza ST z min. 6 odprowadzeń jednocześnie. Prezentacja wartości liczbowych zmian ST na ekranie. 4. Niezależny moduł pomiaru saturacji. 1. Pomiar saturacji w zakresie od 1-100% przy niskiej perfuzji, z eliminacją zakłóceń ruchowych NellcorOxiMax lub Masimo. 2. Prezentacja krzywej pletyzmograficznej i %SpO2. 3. Modulacja dźwięku przy zmianie wartości %SpO2. 5. Niezależny moduł pomiaru ciśnienia. 1. Moduł nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia. 2. Pomiar ręczny, automatyczny oraz ciągły. 3. Pomiar automatyczny z regulowanym interwałem w zakresie min. 1 - 480 min. 4. Wyświetlanie min. 15 ostatnich pomiarów. 5. Monitor wyposażony w niezależną od pamięci trendów - pamięć ostatnich min. 1000 wyników pomiarów NIBP. 6. Prezentacja wartości: skurczowej, rozkurczowej oraz średniej. 7. Pomiar wartości pulsu z mankietu. 8. Pomiar rytmu serca: min. 40-240 uderzeń/min. 6. Niezależny moduł pomiaru temperatury. 1. Dwa tory pomiarowe temperatury. 2. Zakres pomiaru min. 26 – 50 stopnie Celsjusza. 7. Niezależny moduł transportowy (monitor transportowy). 1. Monitor transportowy wyposażony w moduły pomiarowe: EKG, NIBP, SpO2, temperatury w dwóch kanałach, umożliwiający transport pacjenta bez konieczności przepinania kabli. 2. Monitor wyposażony w ekran dotykowy o przekątnej min. 4,0”. 3. Moduł umożliwiający automatyczne ładowanie akumulatora po włożeniu go do monitora głównego. Ładowanie modułu transportowego następuje niezależnie od tego czy monitor główny pracuje czy jest wyłączony. 4. Czas pracy na akumulatorze min. 2 godz. 5. Akumulator: 12V. 6. Waga modułu transportowego poniżej 2,0 kg. 7. Możliwość ładowania monitora transportowego za pomocą zewnętrznej ładowarki. 8. Układy alarmowe najważniejszych parametrów: 1. Musi mieć możliwość szybkiego ustawienia granic alarmowych na jednym ekranie. 2. Alarmy min. trzystopniowe z możliwością zawieszania czasowego i na stałe. 3. Możliwość alarmowania na poziomie parametrów medycznych i technicznych. 4. Monitor musi być wyposażony w system alarmów technicznych, informujących m.in. o awarii lub nieprawidłowym podłączeniu czujnika. 9. Wymagania pozostałe. 1. Trendy graficzne i tabelaryczne wszystkich parametrów - min. 72 godzinne przy rozdzielczości nie gorszej niż 1 min. 2. Ciągły jednoczesny zapis w pamięci kardiomonitora wszystkich monitorowanych wartości liczbowych i wszystkich monitorowanych fal dynamicznych z okresu min. 48 h wraz z zaznaczeniem sytuacji alarmowych wraz z zapewnieniem możliwości przeniesienia tych danych na urządzenie przenośne typu USB. 3. Złącze USB pozwalające na podłączenie klawiatury, myszy, lub pamięci USB w celu przenoszenia danych. 4. Komunikacja z użytkownikiem poprzez ekran dotykowy oraz menu w języku polskim. 5. Możliwość rozbudowy o moduł rejestratora termicznego drukujący: min. 3 fale, data, godzina, alarmy, dane personalne pacjenta, etc. 6. Deklaracje CE. 7. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej. 8. Gwarancja produkcji części zamiennych minimum 10 lat. 9. Okres gwarancji min 24 miesiące 10. Szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - Defibrylator
Przedmiotem dostawy jest jeden defibrylator. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe: 1.1. Rodzaj fali defibrylacyjnej – dwufazowa z kompensacją impedancji pacjenta. 1.2. Defibrylacja ręczna i tryb AED. 1.3. Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i nie zaintubowanych, oraz dla dorosłych i dzieci. 1.4. Urządzenie musi być wyposażone w trybie AED w algorytm wykrywający ruch pacjenta. 1.5. Zakres wyboru energii w J min. 2-300 J w trybie manualnym. 1.6. Czas ładowania do energii 300 J poniżej 10 s. 1.7. Ekran monitora kolorowy. 1.8. Przekątna ekranu monitora minimum 5 cali. 1.9. Zasilanie sieciowo (100-240 VAC; 50-60Hz) – akumulatorowe (12V) 1.10. Możliwość wykonania kardiowersji oraz stymulacjiprzezskórnej. 1.11. Ciężar defibrylatora wraz z akumulatorem i łyżkami twardymi max 10,00 kg. 1.12. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci. 1.13. Wydzielony na defibrylatorze przycisk rozładowania energii. 1.14. Wydruk zapisu na papierze o szerokości min 50mm, ręczny i automatyczny. 1.15. Automatyczny test przynajmniej podczas włączania urządzenia. 1.16. Monitorowanie EKG - przewody dla minimum 3 odprowadzeń. 1.16.1. Zakresy częstotliwości: 1.16.1.1. Diagnostyka - 0,05 do 100 Hz 1.16.1.2. Monitorowanie - 0,5 do 40 Hz 1.16.1.3. Elektrody defibrylatora - 1 do 25 Hz 1.16.1.4. Czułość - 0,25 – 4 1.16.1.5. Częstość HR - 15 - 300 1/min 1.16.1.6. Sygnalizacja zespołu QRS - akustyczna i optyczna 1.17. Tryb pracy: stymulacja stała i „na żądanie”. 1.18. Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-170 imp./min. 1.19. Natężenie prądu stymulacji w zakresie co najmniej 0-200 mA. 1.20. Pomiar saturacji krwi tętniczej przez czujnik wielorazowy w zakresie od 1 do 100%Masimo lub Nellcor. 1.21. Obserwacja krzywej pletyzmograficznej na ekranie. 1.22. Wbudowany w urządzenie wskaźnik informujący o potrzebie wezwania serwisu. 1.23. Możliwość rozbudowy o moduł EtCO2 i obserwacji krzywej EtCO2 na ekranie. 1.24. Alarm rytmów VT/VF sygnalizowany dźwiękiem i ikoną na ekranie. 1.25. Alarm informujący o odłączeniu lub poluzowaniu kabla EKG po stronie pacjenta sygnalizowany ikoną na ekranie. 1.26. Menu/komunikaty w języku polskim. 2. Wyposażenie: 2.1. Akumulator – min. 1 szt. 2.2. Kabel EKG 3 lub 5-żyłowy. - 1 szt. 2.3. Łyżki defibrylacyjne dla dorosłych/pediatryczne - 1 kpl. 2.4. Elektrody wielofunkcyjne samoprzylepne dla dorosłych 1 szt. 2.5. Elektrody wielofunkcyjne samoprzylepne dla dzieci 1 szt. 3. Wymagania pozostałe 3.1. Okres gwarancji min 24 miesiące 3.2. Szkolenia personelu z obsługi urządzenia. 3.3. Wyrób oznaczony znakiem CE - deklaracja zgodności producenta. 3.4. Przeglądy okresowe w okresie gwarancji wliczone w cenę oferty. 3.5. Zagwarantowanie dostępności serwisu i części zamiennych, przez co najmniej 8 lat. 3.6. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - aparat do USG
Przedmiotem dostawy jest jeden aparat do USG. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe: 1.1. Rodzaj fali defibrylacyjnej – dwufazowa z kompensacją impedancji pacjenta. 1.2. Defibrylacja ręczna i tryb AED. 1.3. Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i nie zaintubowanych, oraz dla dorosłych i dzieci. 1.4. Urządzenie musi być wyposażone w trybie AED w algorytm wykrywający ruch pacjenta. 1.5. Zakres wyboru energii w J min. 2-300 J w trybie manualnym. 1.6. Czas ładowania do energii 300 J poniżej 10 s. 1.7. Ekran monitora kolorowy. 1.8. Przekątna ekranu monitora minimum 5 cali. 1.9. Zasilanie sieciowo (100-240 VAC; 50-60Hz) – akumulatorowe (12V) 1.10. Możliwość wykonania kardiowersji oraz stymulacjiprzezskórnej. 1.11. Ciężar defibrylatora wraz z akumulatorem i łyżkami twardymi max 10,00 kg. 1.12. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci. 1.13. Wydzielony na defibrylatorze przycisk rozładowania energii. 1.14. Wydruk zapisu na papierze o szerokości min 50mm, ręczny i automatyczny. 1.15. Automatyczny test przynajmniej podczas włączania urządzenia. 1.16. Monitorowanie EKG - przewody dla minimum 3 odprowadzeń. 1.16.1. Zakresy częstotliwości: 1.16.1.1. Diagnostyka - 0,05 do 100 Hz 1.16.1.2. Monitorowanie - 0,5 do 40 Hz 1.16.1.3. Elektrody defibrylatora - 1 do 25 Hz 1.16.1.4. Czułość - 0,25 – 4 1.16.1.5. Częstość HR - 15 - 300 1/min 1.16.1.6. Sygnalizacja zespołu QRS - akustyczna i optyczna 1.17. Tryb pracy: stymulacja stała i „na żądanie”. 1.18. Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-170 imp./min. 1.19. Natężenie prądu stymulacji w zakresie co najmniej 0-200 mA. 1.20. Pomiar saturacji krwi tętniczej przez czujnik wielorazowy w zakresie od 1 do 100%Masimo lub Nellcor. 1.21. Obserwacja krzywej pletyzmograficznej na ekranie. 1.22. Wbudowany w urządzenie wskaźnik informujący o potrzebie wezwania serwisu. 1.23. Możliwość rozbudowy o moduł EtCO2 i obserwacji krzywej EtCO2 na ekranie. 1.24. Alarm rytmów VT/VF sygnalizowany dźwiękiem i ikoną na ekranie. 1.25. Alarm informujący o odłączeniu lub poluzowaniu kabla EKG po stronie pacjenta sygnalizowany ikoną na ekranie. 1.26. Menu/komunikaty w języku polskim. 2. Wyposażenie: 2.1. Akumulator – min. 1 szt. 2.2. Kabel EKG 3 lub 5-żyłowy. - 1 szt. 2.3. Łyżki defibrylacyjne dla dorosłych/pediatryczne - 1 kpl. 2.4. Elektrody wielofunkcyjne samoprzylepne dla dorosłych 1 szt. 2.5. Elektrody wielofunkcyjne samoprzylepne dla dzieci 1 szt. 3. Wymagania pozostałe 3.1. Okres gwarancji min 24 miesiące 3.2. Szkolenia personelu z obsługi urządzenia. 3.3. Wyrób oznaczony znakiem CE - deklaracja zgodności producenta. 3.4. Przeglądy okresowe w okresie gwarancji wliczone w cenę oferty. 3.5. Zagwarantowanie dostępności serwisu i części zamiennych, przez co najmniej 8 lat. 3.6. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - pompy infuzyjne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu sztuk pomp infuzyjnych. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe: 1.1. Pompa z możliwością stosowania strzykawek o pojemnościach min 5-50 ml 1.2. Możliwość stosowania strzykawek różnych producentów krajowych i zagranicznych, min 10 producentów 1.3. Możliwość podglądu i zmiany parametrów w trakcie infuzji 1.4. Automatyczne rozpoznawanie rozmiaru strzykawki 1.5. Zakres szybkości dozowania co najmniej w zakresie 0,1-1800 ml/h 1.6. Dokładność szybkości dozowania <+2% 1.7. dawka uderzeniowa tzw. „bolus”, dozowana w dowolnym momencie wlewu 1.8. system wielopoziomowego wykrywania okluzji z funkcją anty-bolus 1.9. programowane ciśnienie okluzji (min. 3 progi) 1.10. dawka (objętość infuzji): 0,1 ÷ 999,9 ml, ustawiana co 0,1 ml 1.11. prędkość kvo: 0 ÷ 5 ml/h, programowana co 0,1 ml/h 1.12. jednostki infuzji: ml/h, µg/h, mg/h, µg/kg/h, mg/kg/h, µg/kg/min, mg/kg/min 1.13. wskaźnik ciśnienia infuzji 1.14. koncentracja leku: 0,1 ÷ 9999 µl/mg, mg/ml 1.15. system kontroli i sygnalizacji stanów zagrażających życiu pacjenta (wizualny i dźwiękowy) 1.16. system kontroli pracy urządzenia (wizualny i dźwiękowy) 1.17. komunikaty o stanach zagrażających życiu pacjenta w języku polskim 1.18. komunikaty o stanie pracy pompy w języku polskim 1.19. autotest w momencie uruchomienia urządzenia 1.20. uchwyt umożliwiający mocowanie na statywie 1.21. możliwość mocowania w stacji dokującej 1.22. automatyczne ładowanie akumulatorów w momencie podłączenia aparatu do zasilania sieciowego 1.23. informacja o poziomie naładowania akumulatorów 1.24. wewnętrzna biblioteka leków z możliwością modyfikacji min 40 1.25. historia infuzji min 2000 zdarzeń 1.26. stojak/statyw medyczny do mocowania pompy, mobilny z hamulcami i listwą zasilającą 2. parametry techniczne: 2.1. zasilanie: 100 – 240 vac, 50/60 hz lub 12 – 15 vdc 2.2. czas pracy akumulatora: min. 20h przy prędkości 5 ml/h 2.3. min. 4h przy prędkości 100 ml/h 2.4. czas ładowania akumulatora: 24h 2.5. wyświetlacz: lcd duży, czytelny, dwuwierszowy 2.6. klasyfikacja: klasa i, typ cf, odporność na defibrylację 2.7. obudowa bryzoszczelna 2.8. masa: < 2,5 kg. 3. pozostałe wymagania: 3.1. okres gwarancji min. 24 miesiące. 3.2. szkolenie personelu medycznego z obsługi urządzenia. 3.3. wykonawca jest zobowiązany do podjęcia działań gwarancyjnych - zgodnie z pkt. x opz 3.4. instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 - Kapnograf
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki kapnografu. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe: 1.1. Kapnograf stacjonarno-przenośny 1.2. Tryb pracy: dla dorosłych, dzieci, noworodków 1.3. Aparat do monitorowania etCO2 w strumieniu bocznym z możliwością rozbudowy o pomiar EKG,SpO2, NIBP 1.4. Uchwyt w obudowie do przenoszenia aparatu 1.5. Aparat wyposażony w uchwyt umożliwiający zawieszenie na ramie łóżka lub zamocowanie do ramy łóżka/statywu. 1.6. Ustawienia granic alarmów wszystkich parametrów 1.7. Regulacja głośności alarmów 1.8. Wyświetlany cyfrowy pomiar wartości etCO2 z przebiegiem falowym 1.9. Wyświetlana częstość oddechu 1.10. Alarm wizualny i dźwiękowy dla wartości kapnografii 1.11. Alarm wizualny i dźwiękowy dla wartości awRR 1.12. Alarm wizualny i dźwiękowy bezdechu 1.13. Alarm wizualny i dźwiękowy rozładowania wewnętrznego akumulatora 1.14. Sygnalizacja odłączenia czujnika 1.15. Wyświetlane komunikaty w języku polskim 1.16. Zasilanie awaryjne z wewnętrznego akumulatora na minimum 4 godziny pracy 1.17. Aparat z wyświetlaczem LCD lub LED min. 5” z wyświetlaczem krzywej kapnografii , przegląd trendów min 12 godzin 1.18. Regulacja jasności wyświetlacza 1.19. Minimalny zakres pomiaru końcowo wydechowego CO2: 0-120 mmHg 1.20. Dokładność pomiaru w minimalnym zakresie: 0-40 mmHg ±2 mmHg 41-70 mmHg ±5 % pomiaru 71-100 mmHg ±8 % pomiaru 101-120 mmHg ±10 % pomiaru 1.21. Minimalny zakres pomiaru awRR: 2 do 150 odd./min. 2. Parametry techniczne: 2.1. Zasilanie elektryczne: prąd zmienny 230V /50 Hz oraz zasilanie z wbudowanego akumulatora 2.2. Czas pracy akumulatora: Min. 4h 3. Pozostałe wymagania: 3.1. Okres gwarancji min. 24 miesiące. 3.2. Szkolenie personelu medycznego z obsługi urządzenia. 3.3. Linia pomiarowa -1 szt. 3.4. Torba/etui transportowe – 1 szt. 3.5. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 - Analizator parametrów krytycznych
Przedmiotem dostawy jest jedna sztuka analizatora parametrów krytycznych. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe: 1.1. Analizator przenośny, z możliwością badań przyłóżkowych 1.2. Możliwość jednoczesnego pomiaru parametrów: gazometria: pH, pO2, pCO2, jony: Na, K, Ca, Cl, metabolity: glukoza, kreatynina, hematokryt 1.3. Pomiar w oparciu o kasety testowe 1.4. Automatyczna kalibracja kart testowych 1.5. Wielkość próbki do 95ul 1.6. Możliwość podania materiału zarówno ze strzykawki i kapilary 1.7. Szybkość uzyskania wyniku badania do 70 sekund od podania materiału 1.8. Wbudowany kolorowy wyświetlacz 1.9. Menu w języku polskim 2. Pozostałe wymagania: 2.1. Okres gwarancji min. 24 miesiące. 2.2. Szkolenie personelu medycznego z obsługi urządzenia. 2.3. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej 2.4. Zasilacz sieciowy 2.5. Drukarka wraz z materiałami eksploatacyjnymi 3. Opis parametrów materiałów eksploatacyjnych 3.1. Pakiet startowy-odczynnikowy -1 szt.

Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7 - Zestaw do trudnej intubacji
Przedmiotem dostawy jest jedna sztuka zestawu do trudnej intubacji. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe: 1.1. Zestaw laryngoskopowy do trudnej intubacji z kompletem minimum dwóch łyżek w rozmiarach od 2 do 4. 1.2. W skład zestawu musi wejść: 1.1.1. Rękojeść: 1.1.1.1. krótka, wykonana z wytrzymałego materiału (np. nierdzewnej stali) o ergonomicznym kształcie, 1.1.1.2. zapewniająca pewny chwyt, z możliwością dostępu do baterii i samodzielnego demontażu żarówki, 1.1.1.3. przeznaczona do sterylizacji (bez żarówki i baterii), 1.1.2. Łyżki do laryngoskopu: 1.1.2.1. minimum 2 łyżki do laryngoskopu, metalowe, światłowodowe, wielorazowe, w rozmiarach od 2 do 4 (zamawiający wymaga minimum 2 rozmiarów łyżek), 1.1.2.2. łyżka stanowiąca jednolitą całość bez wystających elementów światłowodu, z ruchomą końcówką do podnoszenia nadgłośni, 1.1.2.3. wyraźne oznakowanie rozmiaru łyżki, 1.1.2.4. możliwość sterylizacji łyżek w autoklawie, 1.2. Zestaw musi być umieszczony w walizce lub etui do przenoszenia/transportu. 2. Wymagania pozostałe: 2.1. Gwarancja na urządzenie min. 24 m-ce. 2.2. Szkolenia personelu medycznego z obsługi urządzenia. 2.3. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej.

Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8 - Zestaw do intubacji i wentylacji
Przedmiotem dostawy jest jedna sztuka zestawu do intubacji i wentylacji. MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE I FUNKCJONALNE: 1. Parametry użytkowe: 1.1. Zestaw ambu - resuscytator silikonowy wielorazowy z kompletem minimum dwóch masek (rozmiar od 1 do 3) wraz z rezerwuarem tlenu. 1.2. W skład zestawu wchodzi: 1.2.1. worek samorozprężalny do wentylacji mechanicznej pacjenta o pojemności od 300 ml do 600 ml z zaworem ciśnieniowym H2O, 1.2.2. minimum 2 maski silikonowe wielokrotnego użytku w rozmiarach od 1 do 3 (zamawiający wymaga minimum 2 rozmiarów masek), 1.2.3. worek rezerwuaru tlenu z zaworem wylotowym o pojemności powyżej 500 ml, 1.2.4. musi mieć możliwość sterylizacji zestawu w autoklawie. 1.3. Zestaw ambu - resuscytator silikonowy wielorazowy z kompletem minimum dwóch masek (rozmiar od 4 do 6) wraz z rezerwuarem tlenu. 1.4. W skład zestawu wchodzi: 1.4.1. worek samorozprężalny do wentylacji mechanicznej pacjenta o pojemności od 1500 ml do 2000 ml z zaworem ciśnieniowym H2O, 1.4.2. minimum 2 maski silikonowe wielokrotnego użytku w rozmiarach od 4 do 6 (zamawiający wymaga minimum 2 rozmiarów masek), 1.4.3. worek rezerwuaru tlenu z zaworem wylotowym o pojemności powyżej 2000 ml, 1.4.4. musi mieć możliwość sterylizacji zestawu w autoklawie. 1.5. Zestaw laryngoskopowy LED wraz z kompletem łyżek w rozmiarach 2, 3, 4 W skład zestawu wchodzi: 1.5.1. laryngoskop światłowodowy wyposażony w 3 łyżki światłowodowe w rozmiarach 2,3,4. 1.5.2. rękojeść wykonana z nierdzewnej stali, zapewniająca pewny chwyt, z możliwością dostępu do baterii i samodzielnego demontażu żarówki, 1.5.3. rękojeść przeznaczona do sterylizacji (bez żarówki i baterii), 1.5.4. łyżka do laryngoskopu, światłowodowa, wielorazowa, w rozmiarach 2, 3, 4, 1.5.5. łyżka stanowiąca jednolitą całość bez wystających elementów światłowodu, 1.5.6. wyraźne oznakowanie rozmiaru łyżki, 1.5.7. musi mieć możliwość sterylizacji łyżek w autoklawie 2. Wymagania pozostałe: 2.1. Zestaw laryngoskopowy umieszczony w walizce/etui do przenoszenia/transportu. 2.2. Gwarancja min. 24 m-ce. 2.3. Szkolenia personelu medycznego z obsługi urządzenia. 2.4. Instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz elektronicznej.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin