Przetarg 8208513 - „Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul....

   
Analizuj Zamówienie 8208513 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-17
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu”

Zamówienie polega na zaprojektowa
niu i wybudowaniu ciągu dróg gminnych: ul. Fijałkowskiego oraz ul. Przygranicznej w Zgierzu, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: A. Wykonanie dokumentacji projektowej: - sporządzenie projektu budowlanego branży drogowej, kanalizacji deszczowej w zakresie przykanalików oraz wpustów deszczowych, a także w przypadku takiej potrzeby opracowań branżowych dotyczących usunięcia kolizji, czy wykonania kanału technologicznego z kompletem uzgodnień, opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane oraz szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,- uzyskanie decyzji na wycinkę drzew,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wyżej wymienionych branż,- sporządzenie przedmiarów robót dla wyżej wymienionych branż,- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,- sporządzanie projektu stałej organizacji ruchu i tymczasowej organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień.
Dokumentację należy sporządzić i dostarczyć w wersji papierowej – 4 komplety oraz w wersji elektronicznej na nośniku - 2 komplety.
WARUNKI SZCZEGÓLNE:
1. Wykonawca winien na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych.
2. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować na aktualnej mapie do celów projektowych.
3. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.
4. Prace projektowe winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane.
5. Dokumentacja projektowa winna posiadać wszystkie uzgodnienia i opinie zewnętrzne oraz opracowania wymagane do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, a także do wykonania tych robót.
6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji
do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniami.
Uwaga: Zamawiający załącza dokumentację projektową na budowę kanału deszczowego z odbiornikiem w ul. Przygranicznej. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub zgłoszenia dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcy do realizacji. B. Zakres przebudowy ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu przewiduje:- przebudowę, budowę, remont konstrukcji nawierzchni jezdni,- przebudowę, budowę chodników,- budowę ścieżki rowerowej,- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,- budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz wylotem kanału deszczowego,- wykonanie trawników oraz nasadzeń, wycinkę drzew, - przebudowę urządzeń naziemnych i podziemnych w przypadku takiej konieczności.
C. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania, zgodnie ze wzorem udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Kancelarii Rady Ministrów pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-fundusz-inwestycji-lokalnych – 4 szt.
IV. Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty uzgodnień, map, prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej/deszczowej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych wraz z wymianą włazów studzienek j.w. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 4. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania t.j. płyty Jomb, czy kostka betonowa, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza na odległość do 5 km. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca opracuje niezbędne projekty tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym dróg powiatowych. 6. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami.
7. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców.
8. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 9.Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac. 10. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy. 11. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy niewyjaśnione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. 12. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. 13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania. 14. Ze względu na dofinansowanie zadania ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych okres realizacji zadania rozłożony będzie na lata 2021 oraz 2022. V. Załącznik: Program funkcjonalno – użytkowy. UWAGA:
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty kanalizacyjne.

PŚ.271.13.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00099601/01 z dnia: 2021-06-30

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-07-02 12:45
Po zmianie:
2021-07-07 12:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-07-02 13:00
Po zmianie:
2021-07-07 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-30
Po zmianie:
2021-08-04
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45231300, 45233120, 71320000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin