Przetarg 6817998 - przebudowa drogi gminnej nr 100870 C ul. Przydatki w...

   
Analizuj Zamówienie 6817998 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-07
przedmiot ogłoszenia
przebudowa drogi gminnej nr 100870 C ul. Przydatki w Grębocinie
Numer referencyjny: ZDG.271.522.11.2019

Przedmiotem zamówienia
jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 100870 C ul. Przydatki w Grębocinie, na odcinku o długości 747,85 mb, od granicy działki drogi wojewódzkiej nr 552 do skrzyżowania z drogą gminną nr 100712 C do miejsca utwardzonego masą bitumiczną.
3.2. Opis przyjętych rozwiązań:
1) nawierzchnia jezdni o szerokości 4,5 m z betonu asfaltowego o spadku poprzecznym, jednostronnym wynoszącym 2 % ,
2) pobocza utwardzone obustronne o szerokości 0,5 m,
3) zjazdy indywidualne.
3.3. Przekrój konstrukcji:
1) jezdni:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S,
- 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC16W,
- 22 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30 frakcji 0- 31,5 mm,
- 25 cm warstwa ulepszonego podłoża z piasków średnio i gruboziarnistych,
- geotkanina wzmacniająca, dwukierunkowa, polipropylenowa o wytrzymałości na
rozciąganie min. 80 kN/m,
2) pobocza:
- 20 cm mieszanka kruszywa niezwiązanego C50/30 frakcji 0- 31,5 mm,
3) skarpy:
- 10 cm humus obsiany mieszanką traw


3.4. Odwodnienie.
Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych jezdni 2 % i pobocza 6 % na teren przyległy.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie wykonawczym oraz kosztorysie nakładczym.
3.6. Wymagania stawiane wykonawcy:
3.6.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania
przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń
zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi.
3.6.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez
Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa
telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego
terminowego wykonania zamówienia.
3.6.3. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich
informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3.6.4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną, przed, w czasie i po zakończeniu robót.. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty.
3.6.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny
koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń
elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia
technicznego)
3.6.6. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji
własnej. Wykonawca powinien pamiętać, że bez względu na jakiekolwiek ograniczenia
zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona
w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem.
Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez
względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
3.6.7. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty
bezpośrednie.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu
budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących
obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp.
3.6.8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne
bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas
wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917
ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające
równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r.
poz. 2177 ze zm.).
3.7. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540114130-N-2019 z dnia: 2019-06-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 100870 C ul. Przydatki w Grębocinie, na odcinku o długości 747,85 mb, od granicy działki drogi wojewódzkiej nr 552 do skrzyżowania z drogą gminną nr 100712 C do miejsca utwardzonego masą bitumiczną.
3.2. Opis przyjętych rozwiązań:
1) nawierzchnia jezdni o szerokości 4,5 m z betonu asfaltowego o spadku poprzecznym, jednostronnym wynoszącym 2 % ,
2) pobocza utwardzone obustronne o szerokości 0,5 m,
3) zjazdy indywidualne.
3.3. Przekrój konstrukcji:
1) jezdni:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S,
- 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC16W,
- 22 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30 frakcji 0- 31,5 mm,
- 25 cm warstwa ulepszonego podłoża z piasków średnio i gruboziarnistych,
- geotkanina wzmacniająca, dwukierunkowa, polipropylenowa o wytrzymałości na
rozciąganie min. 80 kN/m,
2) pobocza:
- 20 cm mieszanka kruszywa niezwiązanego C50/30 frakcji 0- 31,5 mm,
3) skarpy:
- 10 cm humus obsiany mieszanką traw
3.4. Odwodnienie.
Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych jezdni 2 % i pobocza 6 % na teren przyległy.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie wykonawczym oraz kosztorysie nakładczym.
3.6. Wymagania stawiane wykonawcy:
3.6.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania
przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń
zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi.
3.6.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez
Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa
telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego
terminowego wykonania zamówienia.
3.6.3. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich
informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3.6.4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną, przed, w czasie i po zakończeniu robót.. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty.
3.6.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny
koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń
elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia
technicznego)
3.6.6. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji
własnej. Wykonawca powinien pamiętać, że bez względu na jakiekolwiek ograniczenia
zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona
w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem.
Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez
względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
3.6.7. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty
bezpośrednie.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu
budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących
obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp.
3.6.8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.).
3.7. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.

W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 100870 C ul. Przydatki w Grębocinie, na odcinku o długości 747,85 mb, od granicy działki drogi wojewódzkiej nr 552 do skrzyżowania z drogą gminną nr 100712 C do miejsca utwardzonego masą bitumiczną.
3.2. Opis przyjętych rozwiązań:
1) nawierzchnia jezdni o szerokości 4,5 m z betonu asfaltowego o spadku poprzecznym, jednostronnym wynoszącym 2 % ,
2) pobocza utwardzone obustronne o szerokości 0,5 m,
3) zjazdy indywidualne.
3.3. Przekrój konstrukcji:
1) jezdni:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S,
- 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC16W,
- 22 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C50/30 frakcji 0- 31,5 mm,
- 25 cm warstwa ulepszonego podłoża z piasków średnio i gruboziarnistych,
- geotkanina wzmacniająca, dwukierunkowa, polipropylenowa o wytrzymałości na
rozciąganie min. 80 kN/m,
2) pobocza:
- 20 cm mieszanka kruszywa niezwiązanego C50/30 frakcji 0- 31,5 mm,
3) skarpy:
- 10 cm humus obsiany mieszanką traw
3.4. Odwodnienie.
Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych jezdni 2 % i pobocza 6 % na teren przyległy.
3.5. Oznakowanie poziome i pionowe, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w projekcie wykonawczym oraz kosztorysie nakładczym.
3.7. Wymagania stawiane wykonawcy:
3.7.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami
technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania
przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń
zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi.
3.7.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą uzgadnianie przez
Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca określa
telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego
terminowego wykonania zamówienia.
3.7.3. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej celem uzyskania wszystkich
informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
3.7.4. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną, przed, w czasie i po zakończeniu robót.. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty.
3.7.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas
wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny
koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew, ogrodzeń
elementów małej architektury, itp., lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia
technicznego)
3.7.6. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji
własnej. Wykonawca powinien pamiętać, że bez względu na jakiekolwiek ograniczenia
zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona
w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem.
Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez
względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
3.7.7. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty
bezpośrednie.
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane
z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu
budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących
obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp.
3.7.8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne
bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas
wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917
ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające
równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie
z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r.
poz. 2177 ze zm.).
3.8. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233123
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin