Przetarg 6906116 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1020R Brandwica –...

   
Analizuj Zamówienie 6906116 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-17
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 1020R Brandwica – Jastkowice w km 1 + 438 – 3 + 072 w m. Brandwica, Jastkowice”.
Numer referencyj
ny: IMP.272.2.5.2019

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej klasy L Nr 1020R Brandwica – Jastkowice w km 1 + 438 – 3 + 072 w m. Brandwica – Jastkowice, tj. na odcinku o długości 1 634 m.
2. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi na odcinkach:
1) Przebudowę jezdni na odcinku od km 1 + 438 do km 2 + 806 poprzez miejscowe poszerzenia oraz wykonanie warstwy wyrównawczej, warstwy wiążącej, warstwy ścieralnej z MMA - łączna długość przebudowywanej jezdni: 1 368 m.
Przebudowę istniejących poboczy i rowów odwadniających oraz pozostałego systemu odwodnienia poprzez ich regulację, odmulenie, uzupełnienie.
2) Wydzielenie ciągu pieszego (chodnika) jako strefy ruchu pieszych: budowa chodnika z kostki brukowej po stronie prawej na odcinku od km 2 + 430 do km 2 + 510 i od km 3 + 055 do km 3 + 072 – o szer. 2,0 m, oraz stronie lewej na odcinku od km 2 + 425 do km 3 + 072 o szer. 2,0 m – łączna długość budowanego chodnika: 744 m.
3) Wydzielenie ciągu pieszego (chodnika) jako strefy ruchu pieszego: budowa chodnika o nawierzchni bitumicznej po stronie lewej na odcinku od km 1 + 438 do km 2 + 414 o szer. 2,0 m – łączna długość chodnika: 976 m.
4) Przebudowę skrzyżowania z drogą gminną, wydzielenie peronów przystankowych dla przystanków zbiorowej komunikacji pasażerskiej, poprawienie geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejących zjazdów z drogi poprzez ukształtowanie prawidłowych parametrów, poprawienie i uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego i poziomego drogi.
3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ.
4. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywaną drogę. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi.
Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
5. Materiały uzyskane z rozbiórek:
1) humus pozyskany z terenu budowy do zagospodarowania nadmiaru na miejscu - chodniki),
2) materiały z wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca pomniejszy koszt pozycji ścinanie drzew o wartość pozyskanego materiału,
3) rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli,
4) materiały z rozbiórki nawierzchni i podbudowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę,
5) inne materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Inspektora nadzoru na odległość do 10 km.
6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, oznakowanie, elementy ulic.
7.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.7. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań,
c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
7.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.7. czynności tj.
1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
7.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.7 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę (Podwykonawcę) kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§9) stanowiącej integralną część SIWZ.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.7.
8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót drogowych tj.:
- robót ziemnych,
- robót związanych z wykonaniem odwodnienia korpusu drogowego,
- robót związanych z wykonaniem podbudowy i nawierzchni,
- robót związanych z oznakowaniem poziomym i pionowym,
- robót związanych z wykonaniem elementów ulic,
- robót związanych z robotami wykończeniowymi.
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.
9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
10. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45111300, 45232400, 45232451, 45233000, 45233120, 45233220, 45233221, 45233222, 45233290
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin