Przetarg 6892711 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1077R Rudnik ul. Kończycka...

   
Analizuj Zamówienie 6892711 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-11
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1077R Rudnik ul. Kończycka (budowa chodnika)
Numer referencyjny: GM.272.23.2019.I

: „Przebudowa
drogi powiatowej Nr 1077R Rudnik ul. Kończycka (budowa chodnika)”.

Zakres robót:
Przebudowa drogi
1.Roboty przygotowawcze.
-wyznaczanie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym wraz
z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą,
-mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. warstwy 15 – 25 cm
wraz z odwiezieniem urobku na odl. do 10 km. Wyprofilowanie spadków
poprzecznych na pozostałej części pobocza.
-rozebranie nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej, chodnik na podsypce
cementowo-piaskowej, układanie na paletach z transportem na odl. do 15 km,
-rozebranie krawężników betonowych i krawężników betonowych z transportem na
odl. do 10 km.
-rozebranie słupków do znaków drogowych
-zdjęcie tarcz znaków drogowych.
2.Podbudowy.
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego
mechanicznie, grubość w-wy po zagęszczeniu 20 cm (powierzchnia przykanalików).
3. Nawierzchnie.
-nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 16W (warstwa wiążąca), grubość warstwy
po zagęszczeniu 5 cm.
4. Elementy ulic i dróg (chodnik).
-wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
w gruncie kat. I-IV, głębokość koryta 26 cm
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość 15 cm po
zagęszczeniu,
-ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 na ławie betonowej
z oporem (beton C 12/15) na podsypce cementowo-piaskowej,
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na ławie betonowej z oporem,
-wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm
na podsypce cementowo-piaskowej,
(Ściek przykrawężnikowy)
-wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
w gruncie kat. I-IV, głębokość koryta 43 cm,
-wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm,
-wykonanie podbudowy z betonu cementowego C12/15 (B15), grubość w-wy 20 cm,
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm.
(Obudowa kratek ściekowych)
-wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
w gruncie kat. I-IV, głębokość koryta 43 cm,
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 na ławie betonowej z oporem,
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm,
-wykonanie podbudowy z betonu cementowego C12/15 (B15) grubość w-wy 15 cm,
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej – bezfazowej
o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem.
(Zjazdy na posesje)
-wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
w gruncie kat. II-VI, głębokość koryta 20 cm,
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm,
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej – bezfazowej
o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej
z oporem.
5. Odwodnienie – kanalizacja deszczowa.
-rozebranie studzienek ściekowych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm i wykonanie
robót ziemnych,
-rozebranie istniejących wpustów ulicznych o średnicy 500 mm i wykonanie robót
ziemnych,
-wykopy o ścianach pionowych pod studnie rewizyjne, studzienki ściekowe,
przykanaliki oraz kolektor z wydobyciem urobku,
-wykonanie warstwy podsypki pod odcinki kolektora kd 300- ława tłuczniowo-
piaskowa,
-wykonanie warstwy podsypki pod przykanaliki- podsypka piaskowa,
-wykonanie kanału z rur PE Dn 300 wraz z zakupem i transportem,
-wykonanie przykanalików z rur PVC Dn 150 wraz zakupem i transportem,
-wykonanie studni żelbetowych rewizyjnych Dn 1000 z włazem żeliwnym wraz
z zakupem i transportem,
-wykonanie studzienek ściekowych Dn 500 z wpustem wraz z zakupem
i transportem,
-wykonanie warstw obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem,
- wykonanie prób szczelności całości kanalizacji.
6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
-ustawienie słupków do znaków drogowych z rur ocynkowanych o śr. 70 mm,
-zakup i przymocowanie tablic do znaków drogowych o pow. do 0,3 m2.

3. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak m.in. prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego.
4. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
6. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania umowy zgodnie z jej warunkami wynikającymi z dokumentacji projektowej i STWiORB
i które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje, nie zostaną zapłacone.
7. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji.
8. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).
9. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją techniczną, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ.
11. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.): roboty przygotowawcze, podbudowy, nawierzchnia, ściek przykrawężnikowy, obudowa kratek ściekowych zjazdy, odwodnienie, kanalizacja deszczowa, urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
11. 1 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 11 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 11.5
11.2 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 11, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 11 Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
11.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma możliwość wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informację, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania.
11.4 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 11.2 lub 11.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy.
11.5 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 11.2.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540154190-N-2019 z dnia: 2019-07-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 lipca 2019 r. do godz. 10:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30 lipca 2019 r. do godz. 10:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-26, godzina: 10:45,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 10:45,
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45110000, 45233220, 45233253, 45233320
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin