Przetarg 7541583 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2552L Wąwolnica - Poniatowa...

   
Analizuj Zamówienie 7541583 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-18
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2552L Wąwolnica - Poniatowa od km 3+665,00 do km 4+335,00
Numer referencyjny: 3/PZD/2020

Przedm
iotem inwestycji jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 2552L Wąwolnica – Poniatowa na odcinku od km 3+665,00 do km 4+335,00 i obejmuje:
1.roboty przygotowawcze i pomiarowe;
2.oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową istniejącej nawierzchni i w-wy wiążącej – 7622m2;
3.wykonanie na jezdni asfaltowej warastwy wyrównawczo – wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR3 szer. 5,6 m o śr. gr. 6,6 cm – 624,68 Mg;
4.wykonanie na jezdni asfaltowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR3 o gr. 4 cm i szer. 5,5 m – 3685 m2;
5.wykonanie nawierzchni asfaltowej na skrzyżowaniacvh z drogami gminnymi – 97 m2;
6.wykonanie zjazdów do posesji z kruszywa łamanego – 23 m2;
7.budowę 2 szt. peronow przystankowych z kostki brukowej: km 4+247,60 (L); km 4+262,60(P) – 32 m2;
8.mechaniczne ścinanie istniejących zawyżonych poboczy ziemnych na szerokości 0,75 – 1,0 m – 1299 m2;
9.wykonanie wzdłuż jezdni asfaltowej poboczy ulepszonych kruszywem łamanym o szerokości 1,0 m – 1299 m2;
10.wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego;
Przebudowa drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, która wymaga wykonania pilnych robót drogowych, w celu poprawy parametrów techniczno- użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Projekt będący przedmiotem zamówienia dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający nie przewiduje zamykania odcinków dróg dla ruchu podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wyceni cały zakres robót, który został ujęty w:
•Kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr XXVII.2 SIWZ,
•Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr XXX SIWZ;
•Projekcie wykonawczy stanowiącym załącznik nr XXXII SIWZ;
•Projekcie stałej organizacji ruchu stanowiącym załącznik nr XXXIII SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego
Faktura końcowa zostanie zapłacona po zrealizowaniu całości zadania w terminie przewidzianym w umowie.
Szczegółowo sposób i warunki płatności zostały określone w dalszej części SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 730.), ustawie
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.)
i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
2.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został za pomocą:
•Projektu wykonawczego – pkt. XXXII SIWZ;
•specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – pkt. XXXI SIWZ;
•przedmiaru robót – pkt. XXX SIWZ;
•projektu stałej organizacji ruchu – pkt XXXIII SIWZ;
3.Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia w/w dokumentacji.
4.Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
5.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt. XVIII SIWZ – Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego i określają w szczególności:
•sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp;
•uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań;
•rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
6.Wykonawca składa oświadczenie, że w/w osoby wykonujące niniejsze zamówienie publiczne są zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy.
7.Każdorazowa zmiana osób objętych oświadczeniem nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia do wiadomości Zamawiającego najpóźniej z chwilą objęcia przez nową osobę pełnionej funkcji dodatkowe oświadczenie w tym przedmiocie).
8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót.
9.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
10.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
11.Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zaproponowane
w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST.
12.Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom poszczególnych Szczegółowych specyfikacji technicznych wchodzących w skład Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do Umowy.
13.Za zabezpieczenie robót (wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w inny sposób niż przewidział to Zamawiający w swoim projekcie organizacji ruchu oraz oznakowanie na czas prowadzenia robót) – odpowiedzialny jest Wykonawca robót i nie stanowi podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy.
14.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa
i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości (jeżeli dotyczy).
15.Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
16.Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków:
•Funduszu Dróg Samorządowych,
•Gminy Wąwolnica;
•będących w dyspozycji Zamawiajacego;
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin