Przetarg 6952484 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul....

   
Analizuj Zamówienie 6952484 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-09
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu.
Numer referencyjny: ZP.272.11.2019

1. Przedmiotem zamówie
nia jest przebudowa drogi powiatowej nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w:
1) Projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ;
2) Opis techniczny - stanowiący załączniki nr 5 do SIWZ;
3) Mapa – stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ;
4) STWiOBR – - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ;
5) Przedmiar – stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ;
3. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas rwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: Przebudowa drogi powiatowej Nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu - mieści się w istniejącym pasie drogowym
z pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie
z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej,
z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia
i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego.
6. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pokryje wszelkie koszty niezbędne z ich realizacją.
7. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie całości robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia licząc od dnia po odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy - okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIV SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
9. Wymagania związane z realizacją umowy: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową.
10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę:
1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie reali-zacji niniejszej umowy następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
a) roboty brukarskie - opis czynności: rozebranie asortymentu brukarskiego (m.in. kostka be-tonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy, wykona-nie ław z oporem pod krawężnik, zagęszczenie podbudów, ustawienie asortymentu brukar-skiego (m.in. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże, itp.), wraz z wykonaniem docinek;
b) roboty bitumiczne - opis czynności: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy wyrównawczej, ułożenie warstwy ścieralnej;
c) roboty ziemne - opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża;
d) oznakowanie poziome i pionowe - opis czynności: trasowanie oznakowania poziomego, namalowanie oznakowania poziomego, wyznaczenie lokalizacji znaków pionowych zgod-nie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, wykopanie wykopów pod znaki drogowej, umocowanie tarcz znaków do słupków, ustawienie znaku w wykopie, zasypanie i zagęszczenie wykopu;
e) regulacja infrastruktury technicznej - opis czynności: zdjęcie przykrycia urządzenia pod-ziemnego, rozebranie górnej części urządzenia, sprawdzenie stanu urządzenia, osadzenie przykrycia urządzenia;
f) roboty wykończeniowe np. humusowanie - opis czynności: przygotowanie humusu i nasion traw, rozłożenie i ubicie warstwy humusu, obsianie skarp i trawników mieszanką traw, pie-lęgnacja trawników.
2) Wykonawca zobowiązany jest, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) - obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy czynności wymienione powyżej będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy.
3) W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności:
a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
4) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10 pkt 1 Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli.
5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt 3 , za każde zdarzenie.
11. Zamawiający określa dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 Ustawy, dotyczącej „klauzuli społecznej”:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia dwóch osób bezrobotnych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1265 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu na czas realizacji zamówienia;

2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonania przebudowy drogi powiatowej nr 5157 E – ul. Gałczyńskiego w Zgierzu, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej;

3) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego w szczególności:

a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy
o pracę;

b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;

c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika;

d) innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezrobotnych lub z których wynika skierowanie osób bezrobotnych do pracy u Wykonawcy.

4) Każdorazowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1000,00 zł
za każdą niezatrudnioną osobę bezrobotną poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego.

5) Wykonawca nie zapłaci kary umownej, o której mowa w ust. 11 pkt 4 z przyczyn nie leżących po jego stronie, jeżeli przedstawi kopię zgłoszenia przekazanego do urzędu pracy lub inny dokument określający chęć zatrudnienia osób bezrobotnych przy realizacji powyższego zamówienia przekazany odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy oraz dokumenty poświadczające brak osób bezrobotnych zdolnych do pracy przy realizowanym zamówieniu lub odmowę podjęcia pracy przez osobę bezrobotną.

12. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zgodnie
z art. 36 a Ustawy;
2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 Ustawy;
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z art. 36b ust. 1 Ustawy o ile są znane Wykonawcy na etapie składania ofert;
zasoby podmiotów trzecich

4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 Ustawy;
5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z art. 22 a ust. 1 Ustawy;

2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 a ust. 2 Ustawy;

14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
15. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
19. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej
20. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, poza przypadkami określonymi w Ustawie.
21. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich.
22. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, będących zakładami pracy chronionej lub dla innych Wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup marginalizowanych, w szczególności o których mowa w art. 22 ust. 2 Ustawy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540185713-N-2019 z dnia: 2019-09-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2019-08-26, godzina :10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2019-09-09, godzina :10:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Projekt Stałej Organizacji Ruchu jest w trakcie opracowania. Zamawiający przedstawia wykaz ilościowy znaków pionowych do demontażu i ustawienia oraz do wykonania oznakowania poziomego po przebudowie drogi.- załącznik o nazwie Oznakowanie pionowe i poziome ul. Gałczyńskiego Zgierz, umieszczony
na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.powiatzgierski.bip.net.pl w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE pod nazwą niniejszego postępowania numer rejestru ZP.272.11.2019


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540187297-N-2019 z dnia: 2019-09-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2019-08-26, godzina :10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2019-09-10, godzina :10:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
PYTANIE WYKONAWCY :
Pytanie 1. Czy w wycenie należy uwzględnić przestawienie sygnalizacji świetlnej
(przestawienie sygnalizatora – zgodnie z zał. Przedmiarem), jeśli tak to która sygnalizacja jest do przestawienia- prosimy o załączenie dokumentacji.
Pytanie 2: Prosimy o załączenie dokumentacji na wykonanie pętli indukcyjnych.
ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO:
Ad.1: W wycenie należy uwzględnić przestawienie wszystkich sygnalizatorów będących
w kolizji z nową geometrią skrzyżowania ul. Gałczyńskiego z ul. Tuwima. Zamawiający nie posiada szczegółowej dokumentacji technicznej w tym zakresie.
Ad.2 Zamawiający nie posiada szczegółowej dokumentacji technicznej na wykonanie pętli indukcyjnych. W ramach zadania należy odtworzyć pętle indukcyjne które zostaną uszkodzone przy robotach rozbiórkowych.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45200000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin