Przetarg 7548316 - "Przebudowa odcinka drogi gminnej ulicy Kieleckiej wraz...

   
Analizuj Zamówienie 7548316 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-22
przedmiot ogłoszenia
"Przebudowa odcinka drogi gminnej ulicy Kieleckiej wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 751 ulica Mickiewicza oraz
drogą powiatową ulica Zagórska, na terenie Gminy Suchedniów".
Numer referencyjny: GNI.271.2.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa odcinka drogi gminnej ulicy Kieleckiej wraz z przebudową skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 751 ulica Mickiewicza oraz drogą powiatową ulica Zagórska, na terenie Gminy Suchedniów".
2. Zadanie realizowane jest na podstawie porozumienia zawartego w dniu 22.07.2019 r. pomiędzy Gminą Suchedniów, Powiatem Skarżyskim a Województwem Świętokrzyskim oraz Aneksu nr 1 do porozumienia z dnia 24.04.2020 r.
3. Zadanie dofinansowane jest z Funduszu Dróg Samorządowych oraz ze środków pochodzących z dotacji udzielonej Gminie Suchedniów przez Województwo Świętokrzyskie.
4. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie gminy Suchedniów, powiatu skarżyskiego, województwa świętokrzyskiego.
5. Zadanie realizowane będzie w oparciu o decyzję Wojewody Świętokrzyskiego ZRID Nr 9/17 z dnia 30.06.2017 r. znak: SPN.III.7820.1.9.2017.
6. Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający posiada pełnomocnictwo od Marszałka Województwa Świętokrzyskiego uprawniające do reprezentowania Województwa Świętokrzyskiego w zakresie wspólnej realizacji w/w inwestycji.
7. Zakres obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych
do zrealizowania w/w zadania między innymi:
a) przebudowę jezdni oraz zjazdów wraz z przebudową skrzyżowania,
b) rozbiórkę wyspy dzielącej z kostki na ul. Kieleckiej,
c) budowę chodnika, ścieżki rowerowej oraz ciągów pieszo - rowerowych,
d) przebudowę kanalizacji deszczowej,
e) przebudowę sieci NN wraz z oświetleniem,
f) przebudowę wodociągu,
g) przebudowę gazociągu,
h) przebudowę linii telekomunikacyjnej,
i) wycinkę drzew i krzewów,
j) wykonanie zatoki autobusowej,
k) wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego.
W zakresie przebudowy jezdni oraz zjazdów wraz z przebudową skrzyżowania:
dokumentacja projektowa przewiduje przebudowę skrzyżowania ul. Kieleckiej, Mickiewicza
i Zagórskiej na skrzyżowanie typu rondo o parametrach:
• średnica zewnętrzna ronda - 30,0 m,
• średnica wyspy środkowej - 15,0 m,
• jezdnia szerokości - 6,0 m,
• pierścień ronda - 1,5 m,
• liczba wlotów - 4,
• wloty o szerokości 3,75 m,
• wyloty o szerokości 4,0 do 4,5 m,
• wysepki kierunkowe o szerokości 2,5 m.
projektowana konstrukcja jezdni - konstrukcja nr 1 warstwa ścieralna z SMA 11 S gr. 4,0 cm, warstwa wiążąca z AC 22 WMS gr. 10,0 cm, warstwa podbudowy zasadniczej z AC 16 P gr. 5,0 cm, warstwa przeciwspękaniowa SMA 11 S gr. 4,0 cm, warstwa podbudowy zasadniczej
z MMC (z doziarnieniem min. 30% C5/6) gr. 20,0 cm - razem grubość konstrukcji 43,00 cm.
W zakresie rozbiórki wyspy dzielącej z kostki na ul. Kieleckiej:
na odcinku ul. Kieleckiej objętej zakresem rzeczowym przedmiotowego zadania przewidziano rozbiórkę istniejącej wyspy dzielącej i zaprojektowano zwężenie pasów ruchu do 3,0 - 3,5 m za pomocą oznakowania poziomego,
po rozbiórce wyspy dzielącej należy uzupełnić konstrukcję jezdni ul. Kieleckiej, konstrukcja nr 1A - warstwa ścieralna z SMA 11 S gr. 4,0 cm, warstwa wiążąca z AC 22 WMS gr. 5,0 cm, warstwa podbudowy zasadniczej z AC 16 P gr. 7,0 cm, warstwa podbudowy zasadniczej
z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 0/31,5 gr. 20,0 cm.
W zakresie budowy chodnika, ścieżki rowerowej oraz ciągów pieszo - rowerowych:
Wokół ronda zaprojektowano chodniki (konstrukcja nr 2: warstwa z kostki betonowej gr. 8,0 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5,0 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 0/31,5 gr. 15,0 cm), ciągi pieszo - rowerowe i ścieżki rowerowe (konstrukcja nr 3: warstwa ścieralna z AC 8 S gr. 4,0 cm, podbudowa zasadnicza
z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 0/31,5 gr. 20,0 cm),
Wzdłuż ulicy Mickiewicza po stronie północnej zaprojektowano ciąg pieszo - rowerowy
o szerokości 3,5 m, a po stronie południowej chodnik o szerokości 2,0 m.
Wzdłuż ul. Kieleckiej zaprojektowano chodniki o szerokości 1,5 - 2,0 m oraz ciągi pieszo -rowerowe o szerokości 3,5 m zapewniając funkcjonowanie komunikacji pieszych
i dopasowując ją do projektowanych rozwiązań drogowych,
Zaprojektowane zostały również fragmenty ścieżek rowerowych o szerokości 2,0 m, aby wyprowadzić ruch rowerowy poza jezdnię ronda.
Pozostałe konstrukcje nawierzchni:
konstrukcja nr 4.1. - zjazd z kostki betonowej: warstwa z kostki betonowej gr. 8,0 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5,0 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 0/31,5 gr. 15,0 cm, warstwa z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 15,0 cm;
konstrukcja nr 4.3. - zjazd o nawierzchni asfaltowej - warstwa ścieralna z AC 8 S gr. 4,0 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 0/31,5 gr. 20,0 cm, warstwa z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 15,0 cm;
konstrukcja nr 4a- Chodnik - płytki z wypustkami - przejście dla pieszych - płyta chodnikowa z wypustkami gr. 8,0 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5,0 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 0/31,5 gr. 15,0 cm,
konstrukcja nr 5 - zatoka autobusowa, pierścień ronda - warstwa z kostki granitowej gr. 15/17 spoinowana zaprawą cementową na bazie żywicy gr. 16,0 cm, warstwa z betonu C12/15 gr. 5,0 cm, warstwa podbudowy zasadniczej z betonu C25/30 XF2 gr. 25,0 cm;
konstrukcja nr 6 - pobocze utwardzone - warstwa mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 0/31,5 gr. 20,0 cm, warstwa podbudowy zasadniczej z MMC (z wykorzystaniem istniejącej podbudowy i doziarnieniem) gr. 20,0 cm.
W zakresie przebudowy kanalizacji deszczowej:
wraz z przebudową skrzyżowania ulic na skrzyżowanie typu rondo przebudowany zostanie będący w jego zasięgu system odwodnienia przeznaczony do ujmowania i odprowadzania wód opadowych i roztopowych z jezdni, chodników i terenów przyległych do pasa drogowego,
w skład projektowanego i przebudowywanego systemu odwodnienia wejdą: kanalizacja deszczowa ɸ600 - 300 ze studzienkami rewizyjnymi betonowymi ɸ 1,50m i ɸ 1,20m, studzienką rewizyjną ɸ 1,20 m PE i wpustami ulicznymi zgodnie z dokumentacją projektową.
W zakresie przebudowy sieci NN wraz z oświetleniem:
projektowana rozbudowa ma dostosować ma dostosować istniejącą instalację oświetlenia ulicznego do nowego układu komunikacyjnego, który zapewni użytkownikom drogi lepsze warunki dla bezpiecznego i wygodnego poruszania się w rejonie projektowanej drogi,
instalacja oświetlenia ulicznego obejmuje:
• demontaż ulicznej oprawy oświetleniowej - 4 szt.,
• demontaż betonowych słupów oświetleniowych typu OŻ z wysięgnikami wierzchołkowymi 1-ram. (nr 14 - 15) - 2 kpl,
• demontaż wysięgników wierzchołkowych 1-ram. z istniejących słupów energetycznych nr 1 i 2 - 2 szt.,
• demontaż kabla oświetleniowego typ YAKY 4x35 mm2 na odcinku pomiędzy istn. słupami oświetleniowymi nr 12 - 15 - 76 m.
• montaż aluminiowych słupów oświetleniowych h = 10 m z wysięgnikami łukowatymi 1-ram. ) (l = 1,5m) - 7 kpl.,
• montaż aluminiowego masztu oświetleniowego h=12 m z wysięgnikiem łukowatym 4-ram (l-2m) - 1 kpl.,
• montaż projektowanej oprawy ulicznej LED 71W - 7 szt.,
• montaż projektowanej oprawy ulicznej LED 33,5W - 4 szt.,
• układanie projektowanych kabli zasilających typu YAKY 4x35 mm2 - 214 (262) m,
• układanie projektowanego uziemienia bednarka Fe/Zn 25x4 mm - 170 m.
przebudowa kolizji:
• demontaż linii napowietrznej LNN (typ dwutorowa AsXSn 4x50+35 mm2 + AsXSn 4 x 120 mm2) zasilanej ze stacji trafo "Kielecka Suchedniów" na odcinku pomiędzy słupami nr 1 i 3 - 70 m,
• demontaż przyłącza energetycznego napowietrznego do budynku nr 40 (typ AsXSn 4x16 mm2) - 7 m,
• demontaż przyłącz energetycznego kablowego (typ YAKY 4x120 mm2) ze słupa nr 2 - 1 kpl,
• demontaż słupa nr 2 typ E/K-12/12 - 1 kpl.,
• demontaż linii kablowej (typ YAKY 4x120 mm2) zasilanie ZKP TESCO na odcinku pomiędzy słupem nr 2 a punktem oznaczonym "A" - 30 m.,
• montaż w nowej lokalizacji istniejącego słupa nr 2 typ E/K-12/12 - 1 kpl.
• montaż istniejących przewodów linii napowietrznej LNN (typ dwutorowa AsXSn 4 x 50 + 35 mm2 + AsXSn 4 x 120 mm2) zasilanej ze stacji trafo "Kielecka Suchedniów" na odcinku pomiędzy słupami nr 1 i 3 - 70 m,
• montaż istniejącego przyłącza energetycznego do budynku nr 40 (typ AsXSn 4 x 16 mm2) - 5 m,
• montaż przyłącza energetycznego kablowego (typ YAKY 4x120mm2) wprowadzenie kabla na słup nr 2 - 1 kpl.,
• układanie istniejącej linii kablowej (typ YAKY 4x120mm2_ zasilanie ZKP TESCO po nowej trasie na odcinku pomiędzy słupem nr 2 a punktem oznaczonym "A" - 30 m.
W zakresie przebudowy wodociągu:
w związku z projektowaną przebudową drogi planuje się likwidację istniejących wodociągów biegnących w ul. Mickiewicza i zastąpienie ich projektowanym wodociągiem ɸ 160 PE,
do przebudowywanych wodociągów przepięte będą wszystkie istniejące występujące na ich trasie przyłącza wodociągowe oraz wpięcia do istniejących sieci wodociągowych, które zostały zainwentaryzowane na mapie do celów projektowych,
przebudowywaną sieć wodociągową zaprojektowano z rur i kształtek ciśnieniowych PE100, SDR11, PN16 o średnicach: ɸ160, ɸ 110 wg PN-EN 12201 o połączeniach zgrzewanych,
na przebudowywanej sieci wodociągowej zaprojektowano przebudowę istniejących hydrantów przeciwpożarowych na hydranty typu nadziemnego dn 80 na ciśnienie robocze PN 16 z pojedynczym odcięciem przepływu i automatycznym odwodnieniem.
W zakresie przebudowy gazociągu:
w związki z planowaną przebudową drogi zaistniała konieczność przebudowy odcinków sieci gazowej,
do budowy gazociągu jako materiał należy zastosować rury PE100 SDR11 Ø32x3,0, Ø90x8,2 oraz Ø160x14,6,
istniejące fragmenty gazociągu podlegające likwidacji należy usunąć lub przedmuchać gazem obojętnym, a następnie trwale zaślepić nieczynną sieć.
W zakresie przebudowy linii telekomunikacyjnej:
przebudowa kanalizacji i kabli operatora Orange Polska S.A,
przebudowa kabla operatora Exatel S.A. w kanalizacji OPL,
przebudowa kabla BN w kanalizacji OPL.
9. Zadaniem inwestycji jest poprawa przepustowości poprzez przebudowę skrzyżowania, dostosowanie nawierzchni do przeprowadzenia ruchu ciężkiego KR4, poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez wymianę nawierzchni i przebudowę skrzyżowania, uregulowanie spływu wód opadowych.
10. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności:
przeprowadzenia wszelkich prób instalacji,
opracowanie planu BIOZ,
wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót,
prowadzenie bieżącej geodezyjnej i geotechnicznej obsługi zadania, Zamawiający może
na każdym etapie prac żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej,
opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy. Proponuje się, aby objazd dla ruchu lokalnego poprowadzić drogą wewnętrzną z nawierzchnią gruntowo - tłuczniową zlokalizowaną na działkach o nr ewid. geod. 2014/3, 2014/5, 2014/6, 2013/1, 2012/1, 2011/3, 2010/3, 2009/3. W sytuacji, w której Wykonawca zdecyduje się poprowadzić objazd dla ruchu lokalnego po w/w działkach, zobowiązany będzie dostosować nawierzchnię w taki sposób, aby była ona przejezdna i utrzymywać jej dobry stan techniczny
w trakcie trwania robót.
sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót opracowanej na aktualnym planie sytuacyjno – wysokościowym,
utrzymanie ruchu publicznego na terenie budowy, zabezpieczenie dojść do budynków
w okresie realizacji inwestycji, aż do dnia odbioru końcowego robót, zapewnienie możliwości odbioru odpadów komunalnych w dni odbioru, zapewnienie dojazdu do posesji służbom ratunkowym,
w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody od zarządcy drogi na dojazd ciężkim sprzętem.
sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót (dokumentację fotograficzną Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do operatu powykonawczego),
uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługą budowy oraz terenów sąsiadujących wraz z poniesieniem ewentualnych opłat za ich uzyskanie,
wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy,
uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień na własny koszt,
zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu
i środków transportu,
prowadzenie robót w obrębie sieci z odpowiednimi zarządcami sieci, zgodnie z wydanymi przez nich warunkami załączonymi do dokumentacji projektowej, koszty prowadzenia takich prac, a także opłaty za zajęcie pasa drogi innych kategorii Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty,
zapewnienie przez cały okres realizacji inwestycji nieprzerwanej dostawy mediów do nieruchomości,
odbiór odpadów pochodzących z budowy zabezpieczana własny koszt i we własnym zakresie Wykonawca robót. Z każdego odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne dokumenty potwierdzające fakt odbioru odpadów przez firmę posiadającą do tego uprawnienia. Przedmiotowe dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do operatu powykonawczego.
11. Do zadań Wykonawcy będzie należało również:
usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg oraz pozostałych szkód powstałych
w związku z wykonywaniem robót obejmujących przedmiotowe zadanie,
zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie,
umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,
w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących
w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie,
uczestniczenie w naradach budowy.
12. Jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany
do wykonania zaleceń pokontrolnych.
13. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w:
a) Załączniku nr 14 do SIWZ - dokumentacja projektowa część 1 obejmującym:
Projekt zagospodarowania terenu - Tom I - branża: wielobranżowa,
Projekt wykonawczy - Tom II - branża drogowa,
Projekt stałej organizacji ruchu - Tom XIII - inżynieria ruchu.
b) Załączniku nr 15 do SIWZ - dokumentacja projektowa część 2 obejmującym:
Projekt wykonawczy - Tom III - branża: elektryczna, oświetlenie uliczne,
Projekt wykonawczy - Tom IV - branża: elektryczna, przebudowa kolizji,
Projekt wykonawczy - Tom V - branża sanitarna, gaz,
Projekt wykonawczy - Tom VI - telekomunikacja, przebudowa kolizji telekomunikacyjnych,
Projekt wykonawczy - Tom VII - branża sanitarna, wodociąg,
Projekt wykonawczy - Tom VIII - branża sanitarna, kanalizacja deszczowa.
c) Załączniku nr 12 do SIWZ - STWIORB obejmującym:
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Tom II - branża drogowa,
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST-3 - Tom III - branża elektryczna, oświetlenie uliczne,
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna SST-4 - Tom IV - branża elektryczna, przebudowa kolizji,
Specyfikacja, branża sanitarna, gaz,
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Tom VI - telekomunikacja, przebudowa kolizji telekomunikacyjnych,
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Tom VII - branża sanitarna, wodociąg.
d) Pomocniczo do dokumentacji załączone zostały przedmiary robót stanowiące załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ.
Wskazana dokumentacja projektowa została wydzielona przez Neoinvest Sp. z o.o. z siedzibą:
Al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce z dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektów NEOTRANS Sp. z o. o. z siedzibą Al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce.
14. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót budowlanych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu, jakim jest kompleksowe wykonanie całego zadania.
15. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, okaże się, że w dokumentacji projektowej pojawiają się wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a ich istnienie wiąże się
z niemożliwością wykonania robót w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i normami, to przedmiot umowy może ulec modyfikacji. W w/w sytuacji, Zamawiający wraz
z Wykonawcą przy udziale Nadzoru Inwestorskiego oraz Jednostki Projektującej ustalą zakres robót zaniechanych, zamiennych, a sposób świadczenia, który ulegnie zmianie, określony zostanie w aneksie do umowy.
16. Jeżeli użyte w SIWZ, lub w załącznikach do niej parametry lub normy mogą wskazywać
na konkretnych producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza to, że mają takie znaczenie, że parametry tych wskazanych produktów określają minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego, co do jakości produktów, które mają służyć do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry nie gorsze od tych wskazanych. To na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania równoważności.
17. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu oraz własnymi pracownikami.
18. W ramach zadania należy wykonać wszelkie prace związane z przystosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych.
19. Do zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonanie zadania zgodnie
z załączoną dokumentacją projektową, a także wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu.
20. W przypadku rozbieżności np. ilościowych w poszczególnych dokumentach obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego, Inspektora nadzoru, który dokument należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystywać błędów lub braków
w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązuje się poinformować niezwłocznie Zamawiającego.
21. Materiały pochodzące z rozbiórki stanowiące wartość np. destrukt asfaltowy pochodzący
z rozbiórki jezdni, a także kostka betonowa z rozbiórki chodnika stanowią własność Zamawiającego i podlegają protokolarnemu przekazaniu. Wskazane materiały Wykonawca zobowiązany jest odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 5 km od terenu inwestycji. Kostkę betonową Wykonawca zobowiązany będzie zapakować w sposób umożliwiający łatwe przewiezienie i zabezpieczający przed niszczeniem materiału.
22. Wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z dokumentów stanowiących załącznik do SIWZ będą obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji.
23. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż.
24. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności.
25. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
26. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a. osoby wykonujące wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
27. Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca.
28. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
29. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Rozdziale II. pkt 26 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących w punkcie 26 czynności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45111200, 45231220, 45231300, 45231400, 45232100, 45232200, 45232332, 45232451, 45233120, 45233128, 45233200, 45233222, 45311200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin