Przetarg 7400395 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie...

   
Analizuj Zamówienie 7400395 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-24
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy telemetrycznego systemu do rejestracji ciśnieni
a, temperatury, aktywności i biopotencjałów u myszy dla Zakładu Transplantologii Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Instytutu Pediatrii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, w związku z realizacją projektu pn.: „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” akronim CIRCULATE” nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015.
Numer referencyjny: 141.2713.3.2020

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy telemetrycznego systemu do rejestracji ciśnienia, temperatury, aktywności i biopotencjałów u myszy dla Zakładu Transplantologii Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Instytutu Pediatrii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, w związku z realizacją projektu pn.: „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” akronim CIRCULATE” nr umowy: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1 Zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i świadczenie usług gwarancyjnych.
3.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika.
3.3 Przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia chirurgicznego (minimum 2 godziny zegarowe łącznie) dla 4 osób z zakresu implantacji nadajników w siedzibie Użytkownika, tj. Zakładzie Transplantologii, Katedrze Immunologii Klinicznej i Transplantologii UJ CM ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem.
3.4 Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności Użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego.
3.4 Dostarczenie wraz z dostawą przedmiotu zamówienia:
a) instrukcji obsługi do wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w języku polskim lub języku angielskim w wersji papierowej,
b) karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej,
c) deklaracji zgodności/certyfikat zgodności,
3.5 Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji (licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ) na przedmiot zamówienia. * warunek dodatkowo punktowany
3.6 Świadczenie przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i kalibracji w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych w roku – zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie mniej niż 1 na rok ( przy czym ostatni ww. przegląd nastąpi w okresie do 30 dni przed okresem upływu gwarancji).
3.7 Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. zastawy kalibracyjne, czy inne materiały zużywalne, odczynniki) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca.
3.8 Wykonawca w okresie gwarancyjnym musi zapewnić świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
3.9 Czas reakcji serwisu do 48 godzin w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy); od momentu zgłoszenia wysłania faksu lub e-maila z informacją o usterce. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
3.10 Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 21 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia usterki/awarii (przesłanego np. faxem lub mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii, wysyłką, uruchomieniem sprzętu.
4. Dostawa musi być zrealizowana w terminie do 84 dni kalendarzowych liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
5. Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego (mailowo lub telefonicznie) o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku.
8. Oferowany przedmiot zamówienia musi:
a) być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.).
9. Wykonawca doręczy fakturę do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy w pkt. 12 Formularza oferty.
10. W przypadku zmiany formy doręczania faktury w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zmawiającego (przesłanej pisemnie, faxem lub e-mailem) w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem faktury.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
12. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
13. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.
14. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
15. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
16. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32441000 -6 - Sprzęt telemetryczny.
17. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
18. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl .
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 32441000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin