Zlecenie 7197910 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania...

   
Zamówienie 7197910 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-11-30
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania graficznego, druku i dystrybucji materiałów informacyjnych i podręcznika w ramac
h projektu Wypracowanie metodologii i wdrożenie monitorowania efektywności zatrudnieniowej podstawowych form aktywizacji zawodowej bezrobotnych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy od zakończenia działań urzędu pracy.
Zamówienie składa się z następujących elementów:
1. skład , projekt, redakcja techniczna oraz korekta techniczna folderu informacyjnego i podręcznika
2. Druk folderu informacyjnego
3. Druk podręcznika wdrażania metodologii
4. Dystrybucja wydrukowanych materiałów do 340 Powiatowych Urzędów Pracy oraz siedziby Zamawiającego

Bezwzględny termin realizacji całości usługi: 30.12.2019, przy czym Wykonawca który zadeklaruje wcześniejszy termin realizacji będzie premiowany przy ocenia oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert. Cel zamówienia Wykonanie opracowania graficznego, druku i dystrybucji materiałów informacyjnych i podręcznika jest realizowane w ramach projektu „Wypracowanie metodologii i wdrożenie monitorowania efektywności zatrudnieniowej podstawowych form aktywizacji zawodowej bezrobotnych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy od zakończenia działań urzędu pracy”
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa II „Efektywne polityki publiczne dla rynku, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.4 „Modernizacja publicznych i niepublicznych służb zatrudnienia oraz lepsze dostosowanie ich potrzeb rynku pracy”. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania graficznego, druku i dystrybucji materiałów informacyjnych i podręcznika w ramach projektu Wypracowanie metodologii i wdrożenie monitorowania efektywności zatrudnieniowej podstawowych form aktywizacji zawodowej bezrobotnych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy od zakończenia działań urzędu pracy.
Zamówienie składa się z następujących elementów:
1. skład , projekt, redakcja techniczna oraz korekta techniczna folderu informacyjnego i podręcznika

Z uwagi na niejednorodny charakter i format załączników do modelu (np. niestandardowe tabele arkusza Excell), należy dokonać konwersji całości materiału do formatu A4. (Z wyłączeniem załącznika nr 7, który nie podlega wydrukowi i dołączany jest wyłącznie w formie elektronicznej na płycie CD.
Gotowy materiał przed drukiem zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego, w ciągu 1 dnia roboczego od dnia dostarczenia materiału w formie pliku pdf.

2. Druk folderu informacyjnego
- nakład 900 szt.
- format A 4
- objętość do 24 stron
- kolorystyka 4/4
- papier kreda 300, kreda 170 g/m2
- laminat mat, lakier UV opcjonalnie na całości.
- oprawa szyta

Ostateczna wersja folderu informacyjnego zostanie dostarczana Wykonawcy najpóźniej
w dniu podpisania umowy w formie pliku programu Word.

3. Druk podręcznika wdrażania metodologii
- nakład 450 szt.
- format A 4
- kolorystyka 4/4
- objętość około 300 stron
- papier kreda 300 g/m2, środki kreda 135 g/m2.
- oprawa szyto klejona lub klejona klejem pur.
- laminat mat, lakier UV
- dołączona płyta cd/dvd z wersją elektroniczną podręcznika

Druk obejmuje Model i Załączniki od 1 do 6 (stanowiące załącznik do SIWZ), natomiast załącznik 7 będzie dołączony jedynie w formie elektronicznej, na płycie CD/DVD
4. Dystrybucja wydrukowanych materiałów do 340 Powiatowych Urzędów Pracy oraz siedziby Zamawiającego

Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dokona wysyłki (listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) 1 szt. broszury, 1 szt. modelu wdrażania metodologii, do wszystkich 340 Powiatowych Urzędów Pracy w Polsce. Dane teleadresowe PUP zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Pozostałe egzemplarze należy dostarczyć do siedziby Stowarzyszenia Czas Przestrzeń Tożsamość: ul Lwowska 3/1; 71-027 Szczecin

Szczegółowe wymagania co do realizacji usługi:

Bezwzględny termin realizacji całości usługi: 30.12.2019, przy czym Wykonawca który zadeklaruje wcześniejszy termin realizacji będzie premiowany przy ocenia oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert.
Przekroczenie zadeklarowanego i bezwzględnego terminu realizacji usługi wiąże się z naliczeniem kary umownej w wysokości 20% wartości zamówienia plus 5% za każdy dzień opóźnienia w realizacji Zamówienia.

Zamawiający wymaga osobistego kontaktu z wykonawcą minimum dwukrotnie: w dniu podpisania umowy oraz w dniu zatwierdzenia materiałów do druku.
branża Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża druki, foldery, informatory
kody CPV 22900000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji cała Polska
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin