Przetarg 7427475 - Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego...

   
Analizuj Zamówienie 7427475 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-04-09
przedmiot ogłoszenia
Przeglądy techniczne i naprawy aparatu angiograficznego firmy Philips
Numer referencyjny: SZW/DZP/25/2020

Przedmiotem zamówien
ia są przeglądy techniczne, diagnostyka, naprawy (w tym zdalne) łącznie z wymianą uszkodzonej lampy rtg, detektora cyfrowego i wszystkich uszkodzonych części oraz podzespołów, modyfikacje oprogramowania i kalibracje - aparatu angiograficznego firmy Philips - zgodnie z wymogami producenta zawartymi w instrukcji, na zasadach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540066859-N-2020 z dnia: 2020-04-18
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-24, godzina: 10:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540070309-N-2020 z dnia: 2020-04-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-05, godzina: 10:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540076031-N-2020 z dnia: 2020-05-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-12, godzina: 10:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540080498-N-2020 z dnia: 2020-05-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-19, godzina: 10:00



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540085201-N-2020 z dnia: 2020-05-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-27, godzina: 10:00,



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540091036-N-2020 z dnia: 2020-05-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 10:00,


II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
1. Strony, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy ustalają, iż Wykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby świadczące usługi u Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego). Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców, za pomocą których będzie realizowany przedmiot Umowy.
2.Tym samym przepisy niniejszego paragrafu mają zastosowanie w zakresie czynności wykonywanych:
1) na rzecz pracodawcy (Wykonawcy lub podwykonawcy),
2) pod kierownictwem pracodawcy,
3) w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,
4) za wynagrodzeniem płatnym przez pracodawcę,
3.W trakcie realizacji Umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4. W trakcie realizacji Umowy, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1 w trakcie realizacji Umowy:
1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5) w przypadku gdy dla wykonania obowiązków w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu danych osobowych osób fizycznych uczestniczących w realizacji zamówienia zobowiązany jest do pozyskania tych danych w zgodzie z przepisami RODO i złożenia oświadczenia o następującej treści: "Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu wykonania obowiązków wynikających z Umowy".
5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1.
6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540094050-N-2020 z dnia: 2020-05-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zmodyfikował treść formularza cenowego poprzez dodanie zapisu: Maksymalna kwota jaką Zamawiający zapłaci za usługi naprawy (części zamiennych, usługi diagnozy i roboczogodzin) nie przekroczy 471 000 zł netto w okresie realizacji umowy. Każdorazowo zasadność i wysokość kwoty za naprawę będzie weryfikowana przez Zamawiającego na zasadach określonych w umowie. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w całości kwoty, o której mowa powyżej Wykonawca zrzeka się podnoszenia w stosunku do zamawiającego jakichkolwiek roszczeń (wynagrodzenie związane z naprawami rozliczane będzie na podstawie realnego wykonania).
- Zamawiający zmodyfikował treść wzoru umowy m.in. poprzez dodanie m. in. zapisu:8. W sytuacji, kiedy w okresie trwania Umowy nie zostanie wykorzystana całość kwoty, o której mowa w §7 ust. 3, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, Strony dopuszczają możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy do czasu wyczerpania tej kwoty - z odpowiednim zastosowaniem cen wskazanych w formularzu cenowym, jednak na okres nie dłuższy niż 6 m-cy od daty, określonej w § 5, 12. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości wartości brutto Umowy, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji sprzętu
branża Medyczna
podbranża serwis, naprawa
kody CPV 50400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin