Zlecenie 6884235 - Przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie strategii...

   
Zamówienie 6884235 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-07-08
przedmiot zlecenia
Przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie strategii wzorniczej dla firmy Team Point Sp. z o. o. w ramach Programu Operacyjn
ego Polska Wschodnia, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – etap I, I Osi priorytetowej: „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia", Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014–2020

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego i na jego podstawie opracowanie strategii wzorniczej dla Team Point Sp. z o. o. przez co najmniej dwuosobowy zespół ekspertów (eksperci wymagani) w ramach projektu pt. „Wzrost konkurencyjności Team Point Sp. z o. o. poprzez zarządzanie wzornictwem” w ramach Programu
Operacyjnego Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – etap I
79212000-3 Usługi audytu.
85312320-8 Usługi doradztwa.
73220000-0 Usługi doradcze w zakresie rozwoju. Cel zamówienia Celem zamówienia jest poprawa konkurencyjności firmy poprzez przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego i na jego podstawie opracowanie strategii wzorniczej Team Point Sp. z o. o. przez co najmniej dwuosobowy zespół ekspertów (eksperci wymagani) w ramach projektu pt. „Wzrost konkurencyjności Team Point Sp. z o. o. poprzez zarządzanie wzornictwem” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Oś Priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 „Wzór na
konkurencję” – etap I Przedmiot zamówienia 1. Przeprowadzenie audytu wzorniczego przedsiębiorstwa Zamawiającego polegającego na analizie działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, której wynikiem będzie strategia wzornicza. Audyt wzorniczy obejmować będzie, co najmniej: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego.

2. Opracowanie raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego Zamawiającego (strategii wzorniczej) zawierającego co najmniej następujące elementy:
a. Ogólną charakterystykę Zamawiającego zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
b. Ogólny opis otoczenia firmy Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów,
c. Opis trendów rynkowych, określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego,
d. Ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie,
e. Zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego (przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego),
f. Możliwości rozwiązania problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego,
g. Rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy Zamawiającego wraz z wstępnym harmonogramem i oszacowaniem kosztów ich wdrożenia.

3. Wymagane jest, aby raport z przeprowadzonego audytu wzorniczego (strategia wzornicza) poparty był wiarygodnymi źródłami, w szczególności analizą wyników m.in. badań preferencji, badań obserwacyjnych, wywiadów i badań doświadczeń klientów, kooperantów, dystrybutorów, analiz konkurentów, a także powinien zawierać case study i przykłady dobrych praktyk. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu surowych danych badawczych.

4. Strategia wzornicza zostanie opracowana zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie konkursu do Etapu I Działania 1.4 „Wzór na konkurencję" POPW dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/wzor-nakonkurencje-i-etap-audyt-wzorniczy#dokumenty.

5. Wykonawca zobowiązany jest do zaprezentowania wyników przeprowadzonego audytu wzorniczego podczas spotkania w siedzibie Zamawiającego.

6. Wykonawca przygotuje strategię wzorniczą w formie dokumentu elektronicznego zgodnego z zasadami standardu cyfrowego - w tym co najmniej będzie to dokument opracowany w języku łatwym do czytania, powiększoną i bezszeryfową czcionką z zastosowaniem odpowiedniego kontrastu między tekstem a tłem.

7. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag do strategii wzorniczej zgłoszonych przez PARP.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia uwag i zastrzeżeń do opracowanej przez Wykonawcę strategii wzorniczej. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia ostatecznej wersji strategii wzorniczej z Zamawiającym. Uwagi PARP do strategii wzorniczej oraz uwagi i zastrzeżenia zgłoszone przez Zamawiającego, Wykonawca będzie uzupełniał bez prawa do odrębnego wynagrodzenia.

9. Wykonawca zobowiązany jest do wytypowania swojego przedstawiciela, który weźmie udział w posiedzeniu Panelu Ekspertów w terminie wyznaczonym przez PARP, zgodnie z Regulaminem konkursu do Etapu I Działania 1.4 „Wzór na konkurencję" POPW. W związku z udziałem eksperta Wykonawcy w posiedzeniu Panelu Ekspertów, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty
kody CPV 73220000, 79212000, 85312320
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin