Zlecenie 7550253 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie dla...

   
Zamówienie 7550253 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-06-24
przedmiot zlecenia
Przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP), w ramach projektu NAWA Welcome t
o Poland.
Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro prowadzone zgodnie z zarządzeniem nr 06/2020 Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z dnia 30.01.2020 roku Zasady postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA) w ramach projektu Promocja Present in Korea-kampania wizerunkowa UEP w Korei Południowej, nr projektu PPI/PZA/2019/1/00126/U/00001.
Opis przedmiotu zamówienia:
Opis przedmiotu:
I..Przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP), w ramach projektu NAWA Welcome to Poland. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA) w ramach projektu Promocja Present in Korea-kampania wizerunkowa UEP w Korei Południowej, nr projektu PPI/PZA/2019/1/00126/U/00001.
II.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie konceptu i przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie o zasięgu na Koreę Południowącelem zainteresowania kandydatów z Korei Południowej na studia prowadzone na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w języku angielskim - podczas rekrutacji przeprowadzonej w 2020 roku, na rok akademicki 2021/2022.
Przeprowadzenie kampanii reklamowej, o której mowa powyżej - uwzględnia następujące działania:
a. remarketing statyczny (z możliwością remarketingu dynamicznego),
b. reklama w serwisach społecznościowych (Instagram, Kakao Talk).
III.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania koncepcji strategicznej kampanii, w ramach, której:
1.zobowiązuje się do opracowania strategii mediowej kampanii reklamowej oraz doradztwa strategicznego (w formie mailowej (codziennie) lub konsultacji telefonicznej) w zakresie wykorzystywania mediów,
2. zobowiązuje się do przygotowania strategii komunikacyjnych i mediowych, i przekazania do Zamawiającego w terminie 3 tygodni przed startem kampanii - celem zaakceptowania. Zamawiający zatwierdza lub nanosi ewentualne poprawki w terminie 5 dni od dnia przekazania strategii przez Wykonawcę.
3. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kampanii reklamowej, w ramach której:
a) opracuje plan kampanii reklamowej, zawierający kosztorys zakupu mediów, uwzględniający możliwość modyfikacji kampanii w trakcie jej trwania w celu optymalizacji jej efektów, przekazując do Zamawiającego w terminie: nie później niż dzień przed proponowaną modyfikacją celem zaakceptowania. Zamawiający zatwierdza lub nanosi ewentualne poprawki w terminie 2 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę,
b) będzie negocjował z dysponentami mediów warunki zakupu powierzchni reklamowych w mediach, na rzecz Zamawiającego,
c) będzie rezerwował powierzchnię reklamową w mediach, na rzecz Zamawiającego,
d) będzie zawierał umowy z mediami w imieniu własnym i na rzecz Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, możliwości żądania kopii tych umów,
e) będzie monitorował na bieżąco (raz dziennie raport z ilości osiągniętych celów czyli przekierowań na stronę www.) skuteczność i przebieg kampanii reklamowej Zamawiającego, prowadzonej w mediach.Po jej zakończeniu przedłoży Zamawiającemu raport, podsumowujący przebieg kampanii, w terminie 7 dni po zakończeniu kampanii.
f) zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu w terminie 2 dni przed ewentualną zmianą koncepcji zmiany planu działania w ramach założonego budżetu w celu optymalizacji kampanii, Zamawiający zatwierdza lub nanosi ewentualne poprawki w terminie do 2 dni przekazania przez Wykonawcę
g) będzie prowadził rozliczenia finansowe dotyczące kampanii reklamowej z dysponentami mediów,
h) będzie na bieżąco informował Zamawiającego o technicznych wymaganiach dysponentów mediów odnośnie materiałów reklamowych, adresach doręczeń i dostaw, terminach
i nośnikach, na jakich powinny być dostarczone, Zamawiający natomiast dostarczy Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Wykonawcą jednak nie później niż w ciągu 5 dni-od dnia powiadomienia przez Wykonawcę - materiały reklamowe celem przekazania do dysponentów mediów przed dokonaniem zakupu powierzchni reklamowej,
i) zobowiązuje się do nadzoru nad wykonaniem usług przez dysponentów mediów w terminach określonych w media planie ustalonym przez Wykonawcę ( forma pliku Exel) oraz nadzoru nad wykonaniem usług przez dysponentów mediów i ich zgodności z założeniami i zleceniami zakupowymi (przez zlecenie zakupowe rozumie się formalne potwierdzenie zakupionych mediów od dysponentów mediów), dokonywania płatności z tego tytułu na rzecz dysponentów mediów i kontrolę prawidłowości otrzymywanych w związku z tym faktur,
j) zobowiązuje się do zgłaszania reklamacji dysponentom mediów wynikających z wszelkich niezgodności pomiędzy zaakceptowanym a zrealizowanym zamówieniem, również wszelkich usterek technicznych związanych z emisją,
k) zobowiązuje się do występowania w imieniu Zamawiającego celem uzyskania rekompensat od dysponentów mediów w razie wystąpienia usterek, (strony ustalają, iż rekompensata będzie polegała na dodatkowych emisjach w ramach portalu, rozliczana w sposób następujący: jedna usterka = jedna dodatkowa emisja),
l) zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego wszelkich autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych do materiałów użytych przy realizacji kampanii reklamowej, na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili podpisania protokołu, o którym mowa w § 6 ust. 2 (w projekcie umowy) w ramach wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1. (w projekcie umowy)
m) zobowiązuje się do poniesienia pełnej odpowiedzialności prawnej, jeżeli chodzi o prawa autorskie do materiałów użytych przy realizacji kampanii reklamowej, będącej przedmiotem zamówienia, które zostaną przekazane na własność Zamawiającemu po realizacji przedmiotu zamówienia.
IV.
1.Wykonawca musizapewnić środki, narzędzia, urządzenia i materiały niezbędne do przygotowania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, a także zapewnieni prawa do nieodpłatnego i nieograniczonego dysponowania na czas nieokreślony przez Zamawiającego materiałami promocyjnymi zarówno w części jak i w całości do celów promocyjnych przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zapewni ciągłą komunikację z Zamawiającym na każdym etapie prac realizacyjnych.
V.
1. Przed złożeniem ostatecznej wersji opracowania Wykonawca umożliwi - w celu weryfikacji obejrzenie kampanii reklamowej na stronie www. poprzez przesłanie do Zamawiającego linka.
2. Ostateczną wersję kampanii reklamowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie plików na nośnikach w postaci pendrive’a (5 egz.) oraz udostępni w formie linku do strony w celu skutecznego obejrzenia w terminie 4.dni od dnia ustalenia wersji ostatecznej.
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin