Zlecenie 7283249 - Przygotowanie i przeprowadzenie działań...

   
Zamówienie 7283249 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-01-16
przedmiot zlecenia
Przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjno-marketingowych dla Centrum Konferencyjno - Wypoczynkowego „Zamek” w ramach proj
ektu „Promocja gospodarcza produktów turystycznych przedsiębiorstw Grupy Anders”

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjno- marketingowych Centrum Konferencyjno – Wypoczynkowego „Zamek” Sp. z o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim (dalej „Zamek”) w ramach projektu „Promocja gospodarcza produktów turystycznych przedsiębiorstw Grupy Anders”. Projekt jest finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w obszarze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Świadczenie usług wraz z niezbędnymi dostawami materiałów promocyjno-reklamowych będzie odbywało się w siedzibie Zamawiającego lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a wynikającym ściśle z zaplanowanych zadań w projekcie oraz strategii marketingowej Zamawiającego, praca koncepcyjna i techniczno-produkcyjna - w siedzibie Wykonawcy lub jego podwykonawcy.

Zamówienie udzielane jest w trybie określonym w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w Programie Operacyjnym Rozwoju Regionalnego 2014-2020.
Znak sprawy: Z-LW.2.2019.EFS
Postępowanie zostało podzielone na 5 części.

Zamówienie nieobjęte procedurą zamówienia publicznego w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Postępowanie od strony formalno-prawnej jest prowadzone przez Fundację „Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji” Cel zamówienia Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dla każdej Części 1 - 5, który przygotuje i przeprowadzi działania promocyjno-marketingowe, wydrukuje/oznakuje i dostarczy niezbędne materiały reklamowe dla Centrum Konferencyjno – Wypoczynkowe „Zamek” Sp. z o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim, w ramach zadań: organizacja i udział w przedsięwzięciach o charakterze gospodarczym, kampanie promocyjne/medialne, produkcja materiałów poligraficznych, promocyjnych, reklama w Internecie. Przedmiot zamówienia Przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjno-marketingowych wraz z dostawą niezbędnych materiałów reklamowych zaplanowanych w projekcie i wynikających ze strategii marketingowej opracowanej dla Centrum Konferencyjno – Wypoczynkowe „Zamek” Sp. z o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim.
Grupa docelowa zgodnie z opisem w strategii marketingowej.

Część 1 – Działania marketingowo-reklamowe
Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie i przeprowadzenie działań opisanych w punktach 1 - 5, w tym zakup kampanii medialnej oraz kampanii outdoorowej skierowanej do grupy docelowej.
1. Kampania medialna w oparciu o tradycyjne media: TV, radio, prasę:
a) kampania w prasie obejmuje publikacje w magazynach, dziennikach regionalnych i ogólnopolskich tj. magazyn lifestylowy dystrybuowany na terenie Warmii i Mazur, magazyn lifestylowy o tematyce SPA&Wellness, pismo dystrybuowane na terenie Bydgoszczy lub Torunia, skierowane do kobiet, pismo ogólnopolskie dla kobiet dystrybuowane w całym kraju, magazyn lifestylowy, pismo skierowane do biznesmenów, organizatorów spotkań, podróżujących służbowo, pismo skierowane do specjalistów pracujących w przemyśle lekkim i ciężkim,
b) kampania w radio tj. rozgłośnie ogólnopolskie, regionalne,
c) kampania w TV tj. TVN24, TVN24BiŚ.

2. Reklama w Internecie skierowana do gości indywidualnych i biznesowych:
a) reklama wizerunkowa Zamawiającego w wyszukiwarce Google, Google hotel ads, Google ads, Metasearch,
b) reklama w mediach społecznościowych tj.: Facebook, Instagram,
c) reklama natywna w blogach,
d) system Guest Connect,
e) reklama oferty:
 dla gości indywidualnych w Internecie,
 dla gości biznesowych – mailing i w Internecie,
 w serwisach społecznościowych,
 w serwisach tematycznych.

3. Reklama Outdoor:
a) reklama na ekranach LED,
b) bilbordy i megabordy.

4. Profitroom – strona www i system rezerwacji online.

5. Udział Zamawiającego w plebiscytach, konkursach internetowych.

W ramach realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) Opracowania szczegółowego harmonogramu (układ miesięczny) realizacji poszczególnych zadań w ramach działań marketingowo-reklamowych, uwzględniającego opis przedmiotu zamówienia i wytyczne zawarte w strategii marketingowej Zamawiającego.
2) Opracowania media planu emisji reklam z uwzględnieniem odpowiednich grup odbiorców, kalendarza emisji i estymacji kosztów dotarcia.
2) Realizacji kampanii, zgodnie z zapisami ogłoszenia i opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a dla Części 1), w tym:
a) zakupu wszystkich produktów i usług koniecznych do zrealizowania kampanii,
b) zaplanowanie i zakup reklamy internetowej (serwisy społecznościowe, tematyczne, reklama Adwords, Metasearch),
c) podjęcie współpracy z blogerami lub wideo-blogerami,
d) monitorowanie i optymalizacja przebiegu kampanii oraz podsumowanie jej efektywności w postaci raportu (1x/2 miesiące)
3) Przekazania Zamawiającemu majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do treści powstałych w wyniku realizacji umowy, bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji.
Dodatkowe opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 1.

Część 2 – Usługa wykonania i dostarczenia poligraficznych materiałów promocyjnych
Usługa obejmuje wykonanie materiałów poligraficznych, które będą wykorzystywane podczas wydarzeń gospodarczych tj.:
a) katalog – menu SPA,
b) katalog reklamowy hotelu,
c) ulotki,
d) notatniki,
e) torby papierowe,
f) koperty z logo hotelu,
g) papier firmowy,
h) banery,
i) Vouchery, wizytówki, karty okolicznościowe,
j) flagi,
k) karty rejestracyjne, okładki na karty,
l) listy powitalne,
m) zawieszki na drzwi,
Dodatkowe opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a dla Części 2.
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79340000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin