Przetarg 7513538 - PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE...

   
Analizuj Zamówienie 7513538 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-02
przedmiot ogłoszenia
PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH ORAZ ICH DOSTARCZANIE DO WSKAZANYCH PLACÓWEK W BEŁCHATOWIE

Przedmiotem postępowania jest us
ługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bełchatowie w zakresie określonym w części 2 SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania oraz dostarczania zestawów obiadowych do Placówek wskazanych przez Zamawiającego. Posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania oraz dostarczania zestawów obiadowych w termosach i w opakowaniach jednorazowych do Placówek wskazanych przez Zamawiającego. Posiłki dostarczane będą samochodem przystosowanym do przewozu żywności. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zestawów obiadowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (do pomieszczeń magazynowych lub punktów wydawania posiłków). W uzasadnionych sytuacjach Zamawiający może wnioskować o zmianę sposobu dostarczania posiłków - na naczynia jednorazowe - bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Zestawy obiadowe będą dostarczane do Placówek od poniedziałku do piątku na godzinę 11:30. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych. Zamówienie wykonane zostanie w sposób następujący: w okresie od 1 lipca 2020 r. do 30 września 2020 r. od poniedziałku do piątku 49 zestawów obiadowych dziennie, w dniach: 4, 11, 18, 25 lipca 2020 r., 1, 8, 15, 22, 29 sierpnia 2020 r., 5, 12, 19, 26 września 2020 r. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić 49 porcji suchego prowiantu (z możliwością zamiany, na życzenie Zamawiającego, suchego prowiantu na zestawy obiadowe). Suchy prowiant dostarczany będzie zawsze w dniu roboczym poprzedzającym wskazane wyżej daty, natomiast zestawy obiadowe w dniach wymienionych wyżej. Łączna przewidywana ilość zestawów obiadowych: 3.871. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania w poszczególnych dniach zmiany ilości zamawianych zestawów obiadowych oraz prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 20 % wskazanej w SIWZ ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie przygotowywał posiłki zgodnie
z zamieszczoną w SIWZ tabelą. Kolejność realizacji jest dowolna, jednakże każdy z niżej wymienionych zestawów obiadowych winien być zaproponowany przynajmniej jeden raz w ciągu czterdziestu pięciu dni. Wkładka mięsna powinna być jednakowa dla wszystkich porcji do zestawów obiadowych dostarczanych w danym dniu. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisu (spośród wymienionych w tabeli zestawów) obejmującego okres min. jednego miesiąca. Wykonawca dostarczy jadłospis Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na siedem dni roboczych przed rozpoczęciem jego realizacji, przy czym pierwszy jadłospis należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający zatwierdza jadłospis poprzez adnotację na Jego kopii. W przypadku dostarczenia jadłospisu w innej formie (e-mail, fax) Zamawiający zatwierdzi jadłospis w takiej formie, w jakiej Wykonawca go doręczy. Zmiany w dostarczonym i zatwierdzonym jadłospisie są dopuszczalne jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy do poszczególnych Placówek we wskazanych godzinach posiłków w zamówionej ilości, gdy ich gramatura nie będzie zgodna z umową, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia - Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 15 minut od telefonicznego wezwania przez Zamawiającego do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Placówek. Odstępstwo od reguł wymienionych w części 2 pkt 5 – 13 SIWZ Zamawiający będzie traktował jako naruszenie istotnych postanowień umowy. W wyjątkowych przypadkach, gdy wydanie gorącego posiłku nie będzie możliwe oraz w terminach wskazanych w części 2 pkt 8 lit b SIWZ, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć suchy prowiant. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy osób wykonujących następujących czynności: 1. przyrządzanie potraw, dań, przekąsek, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości podawanych potraw. Osoba wykonująca te czynności (kucharz) powinna mieć wykształcenie gastronomiczne(technik, zawodowe, policealne) 1 osoba. 2. pomoc kuchenna (pomocnik kucharza) – wykonywanie funkcji pomocniczych (pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz zmywanie naczyń, sprzątanie i inne czynności pomocnicze) - 1 osoba. Osoby, o których mowa w części 2 pkt 16 SIWZ winny być zatrudnione co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W celu potwierdzenia zatrudnienia osób, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, oświadczenia, że przy realizacji zamówienia ww. osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy ze wskazaniem wymiaru czasu pracy i czynności, jakie będą wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionych osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w części 2 pkt 16-19 SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50 % kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby pracowników wykonujących czynności, o których mowa w części 2 pkt 16 SIWZ. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający w odniesieniu do posiłków przygotowywanych i dostarczanych do Jadłodajni dopuszcza możliwość zmiany czasookresu realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia powierzy podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) podwykonawców.
branża Gastronomia, catering
podbranża usługi cateringowe, żywienie zbiorowe
kody CPV 55321000, 55521200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin