Zlecenie 7408432 - Realizację zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych...

   
Zamówienie 7408432 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-31
przedmiot zlecenia
Realizację zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych - MONITOROWANIE I KOORDYNACJA BADAŃ KLINICZNYCH w ramach projektu: „WSIiZ
dla zdrowia”

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Realizacja zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych - MONITOROWANIE I KOORDYNACJA BADAŃ KLINICZNYCH w ramach projektu: „WSIiZ dla zdrowia” Cel zamówienia Celem projektu jest wzrost kompetencji u 140 (75 kobiet i 65 mężczyzn) – pracowników administracyjnych i
zarządzających podmiotami leczniczymi, jak również przedstawicieli płatnika i podmiotów tworzących,
służących poprawie efektywności funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, z uwzględnieniem wzrostu
zdolności z obszaru kompetencji zarządczych, kontroli oraz organizacji i badań klinicznych w jednostkach
systemu ochrony zdrowia poprzez realizację studiów podyplomowych i studiów MBA. Przedmiot zamówienia 4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Realizacja zajęć dydaktycznych na studiach podyplomowych - MONITOROWANIE I KOORDYNACJA BADAŃ KLINICZNYCH w ramach projektu: „WSIiZ dla zdrowia”
4.2. Zamówienie będzie podzielone na 3 części:
W ramach 1 części: Monitorowanie badań klinicznych – 32 godziny (w tym 20 godz. wykład, 12 godz. ćwiczenia)
a. Rodzaje wizyt monitorujących: PSSV,SIV,IMV,COV
b. SDV- weryfikacja danych źródłowych
c. Raport z wizyty monitorującej (PSSV) (SIV)
d. Raport z wizyty monitorującej (IMV) (COV)
W ramach 2 części: Systemy elektroniczne i zarządzanie danymi w badaniach klinicznych – 24 godziny ( w tym 4 godz. wykład, 20 godz. ćwiczenia)
a. Elektroniczna dokumentacja pacjenta w badaniu klinicznym eCRF, IVRS, ECG
b. System zarządzania lekiem i przydziałem pacjenta do właściwego ramienia badania klinicznego
c. SDV- weryfikacja danych źródłowych versus eCRF
W ramach 3 części: Audyt w badaniach klinicznych – 28 godzin (16 godz. wykład, 12 godz. ćwiczenia)
a. Oszustwa , fałszerstwa i niska jakość danych uzyskanych w badaniu
b. Audyt i inspekcja w badaniach klinicznych
c. Audyt wewnętrzny i zewnętrzny
d. Bezpieczeństwo w badaniach klinicznych (AE, SAE, SUSAR)
e. Monitorowanie i raportowanie działań niepożądanych
Uwaga(dotyczy wszystkich części zamówienia):
1. Przez 1 godzinę wykładu lub ćwiczeń rozumie się 45 min zegarowych,
2. Maksymalna liczba uczestników na planowanych zajęciach wynosi 25 osób
4.3 Wymagania wspólne dla każdej części zamówienia:
4.3.1 Usługa będzie obejmowała:
a. Przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem studiów.
b. Prowadzenie dokumentacji zajęć/studiów (tj. list obecności, dzienników zajęć).
c. Dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji zajęć.
d. Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych oraz zaliczeń i egzaminów
4.3.2 Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w całości lub części w formie zdalnej (na odległość) z wykorzystaniem infrastruktury technicznej Zamawiającego pozwalającej na przesyłanie obrazu i dźwięku oraz zdalny udział osób zakwalifikowanych do udziału w zajęciach.
4.3.3 Zamawiający zapewnia Wykonawcy dostęp do infrastruktury technicznej o której mowa w pkt. 4.3.2. w celu przeprowadzenia zajęć.
4.3.4 Zamawiający ma prawo utrwalania zapisu wizualnego i dźwiękowego zajęć z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia oraz przekazywania w czasie rzeczywistym obrazu i dźwięku z wykorzystaniem wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia
4.3.5 Za wykorzystywanie wizerunku i głosu osoby prowadzącej zajęcia w sposób określony w pkt. 4.3.4 osobie tej nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
4.3.6 Zamawiający zobowiązuje się wykorzystywać nagrania i przekaz, o którym mowa w pkt. 4.3.4 jedynie w celu prowadzenia zajęć będących przedmiotem umowy.
4.3.7 Prowadzenie zajęć w formie wskazanej w pkt. 4.3.2 nie zwalnia wykonawcy z obowiązku opracowania materiałów edukacyjnych i dokumentacji zajęć zgodnie z treścią umowy.
4.3.8 Decyzję o prowadzeniu zajęć w sposób określony w pkt. 4.3.2 podejmuje zamawiający informując o tym fakcie wykonawcę w terminie minimum 4 dni przed rozpoczęciem zajęć informując o wymogach technicznych i obowiązkach wykonawcy wynikających z tej formy prowadzenia zajęć.
4.3.9 Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania/noclegu wykładowcy pokrywa Wykonawca.
4.3.10 Materiały dydaktyczne (np. prezentacje) przygotowuje Wykonawca.
4.3.11 Rozliczenie z Wykonawcą - zgodnie z ustalonymi cenami jednostkowymi za godzinę zajęć w cyklach miesięcznych z dołu.
4.3.12 Wymagana liczba trenerów: w zakresie każdej części po min. jednym trenerze (łącznie min. 3 trenerów w zakresie wszystkich części).
4.3.13 Miejsce realizacji zajęć: siedziba Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów lub w Kampusie WSIiZ - Kielnarowa 386A, 36-020 Kielnarowa lub budynek Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego WSIiZ, ul. Kopaczewskiego 2, 35-225 Rzeszów. – z zastrzeżeniem pkt 4.3.2-4.3.8
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin