Przetarg 6903529 - Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu Numer...

   
Analizuj Zamówienie 6903529 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-16
przedmiot ogłoszenia
Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
Numer referencyjny: F-271-53/2019

Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Sądu
Rejonowego w Jarosławiu, w zakresie i w sposób określony w SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania. Zadanie 1. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu. W ramach w/w zadania wyszczególnia się roboty w zakresie: - wykonania systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu multimedialnego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu wideodomofonowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu telewizji dozorowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu SUG (stałe urządzenie gaśnicze) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu przyzywowego w budynku Sądu Rejonowego
w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dostawy i montażu urządzeń klimatyzujących (system VRF i split) wraz z niezbędnymi instalacjami w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dla którego zamawiającym jest Sąd Okręgowy w Przemyślu.
UWAGA: PRAWO OPCJI 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w zakresie Zadania Nr 1 z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 2) Zamówienie w zakresie Zadania Nr 1 składać się będzie z: - zamówienia podstawowego – ZGODNIE Z PKT. 3.2.1. SIWZ, - zamówienia opcjonalnego (opcji) – DOSTAWY I MONTAŻU WINDY PLATFORMOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W JAROSŁAWIU (BUDYNEK UL. JANA PAWŁA II 11). 3) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. 4) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie oświadczenia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie pisemnego zamówienia. 5) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. 6) W zakres rzeczowy windy wchodzi: - konstrukcja stalowa szybu wraz z fundamentem, - kabina wraz z wyposażeniem, - elementy automatyki i sterowania. 7) Zamawiający wymaga, aby w części dotyczącej wykonania robót dotyczących windy platformowej Wykonawca dokonał wszelkich czynności związanych z odbiorem tego urządzenia dźwigowego w szczególności sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie, czynności związane z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji, próby odbiorowe i rozruch urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu, sporządzenie pełnej dokumentacji techniczno-odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej instalacji dźwigu i protokołów z pomiarów ochronnych instalacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 8) Wraz z zawiadomieniem o zakończeniu robót i zgłoszeniem gotowości odbioru końcowego w zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, oprócz dokumentów wymienionych w dalszej części SIWZ (pkt.3.23): - dokumentacji stanowiącej podstawę do złożenia kompletnego wniosku
o gotowości urządzenia do rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego dla narzędzi bądź urządzeń wymaganych przepisami prawa w tym zakresie po zainstalowaniu urządzeń a przed ich końcowym odbiorem, - karty gwarancyjne urządzeń (w zakresie windy platformowej Zamawiający wymaga co najmniej 5-letniej gwarancji i rękojmi. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania gwarancji do wykonywania przeglądów serwisowych w ilości zalecanej przez producenta urządzenia) i inne dokumenty jeśli są wymagane przepisami prawa i zapisami Dokumentacji projektowej. 9) Zamówienia opcjonalne możliwe jest do zrealizowania w terminie realizacji umowy, zgodnie z warunkami opisanymi w nin. SIWZ oraz Wzorze umowy – Załączniku Nr 8.1 do SIWZ.
Zadanie 2. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu w zakresie robót budowlanych remontowych branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej - dla którego zamawiającym jest Sąd Rejonowy w Jarosławiu.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. musi obejmować Zadania 1 i 2. Złożenie oferty tylko na jedno zadanie spowoduje odrzucenie oferty.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540153658-N-2019 z dnia: 2019-07-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-31, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-08, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540160278-N-2019 z dnia: 2019-08-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-08, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-09, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540165025-N-2019 z dnia: 2019-08-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-09, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-14, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540169632-N-2019 z dnia: 2019-08-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data:2019-08-14
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data:2019-08-19


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540171486-N-2019 z dnia: 2019-08-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-19, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-08-21, godzina 10:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin